Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
en hoe rijd dat? zie je d'r wat in?

enne hoe heb je de originele punten dan nu afgedekt?
dopjes? :+
ori honda had ik ze toendertijd.
full
 
ahja,
maar zulke plaatjes kan ik ook wel uit rvs laten snijden op t werk denk ik, maar die zijn dan gewoon blank metaal.

maar ik wil gewoon die 2008 spiegels :+

Ja, die zou ik ook wel willen. Alleen vind ik ze nog wat prijzig en je moet schijnbaar ook nog iets van adapterplaatjes kopen of maken. Ik zag wel op eBay UK dat daar immitatie spiegels verkocht worden voor om en nabij £ 55,- ex shipping.
 
Laatst bewerkt:
Ja, die zou ik ook wel willen. Alleen vind ik ze nog wat prijzig en je moet schijnbaar ook nog iets van adapterplaatjes kopen of maken. Ik zag wel op eBay UK dat daar immitatie spiegels verkocht worden voor om en nabij £ 55,- ex shipping.

prijzig?

100 euro voor een setje bij ten kate :+

enja, je moet een gaatje bijboren in je kuip(voor knipperlichtdraad), en een van de draadeindes aanpassen aangezien die te ver uit elkaar staan.
 
denk dat het de spanningregelaar is,was toen een terugroepaktie van Honda,had het zelfde probleem.
Hier ook een lekker lang weekend in Duitsland gehad. Het weer was echt perfect. We zaten bij Boele’s Place in Heimborn. Een hele goeie BBQ gehad daar. :9~

[afbeelding]

Mijn blade liet het aan het eind van de zaterdag helaas wel een beetje afweten. Na een stop ging de startmotor nog een keer rond en toen was alles dood. Aanduwen geen probleem en tocht vervolgd. We moesten nog tanken dus blade moest uit. Bij het weer op contact zetten bleef zelfs het display helemaal op zwart, alleen de piepjes van het alarm hoorde je want de heeft zijn eigen batterij. Kon hem daarom wel van het alarm halen en aanduwen ging ook makkelijk. De eerste paar honderd meter geen display of toerental en snelheidsmeter. Daarna werkte ook die weer, wel ging het lampje van de brandstof en oliedruk branden. Had waarschijnlijk met de lage spanning te maken maar toch even de olie gecontroleerd. Was goed. Gingen ook beide weer uit na even rijden. Route toch afgereden en tijdens het rijden was gelukkig niets te merken..

Blade nachts aan de lader en 's morgens gewoon starten. Koplamp los getrokken om stroom te sparen en met zijn tweeën via de kortste weg naar huis, de andere 6 zijn wel via een mooie route naar huis gereden. Onderweg geen problemen gehad en ook na het tanken ging het starten nog goed. Zelfs bij aankomst thuis nog. Morgen de blade wegbrengen om na te laten kijken. De accu wordt tijdens het rijden niet opgeladen maar er wordt door de dynamo wel voldoende stroom opgewekt om te kunnen rijden. Na opladen van de accu heeft die het nog wel 3 uur rijdend volgehouden.

Ben benieuwd wat slecht is. De accu, de dynamo of de spanningsregelaar? Of kunnen jullie nog meer eventuele schuldigen aanwijzen?
 
moet toch 2de hands te krijgen zijn,succes


Komt een nieuwe imitatie in. Scheelt meer dan de helft. Geen tijd voor laten wikkelen of 2e hands zoeken. Zelf drukke week en zondag gaan we (Brander, Red en ik) een weekje sturen.
Moet dus zaterdag klaar zijn.

Ga normaal altijd voor origineel, maar prijsverschil was zo groot en de originele is ook stuk gegaan. ;)
 
Laatst bewerkt:
Komt een nieuwe imitatie in. Scheelt meer dan de helft. Geen tijd voor laten wikkelen of 2e hands zoeken. Zelf drukke week en zondag gaan we (Brander, Red en ik) een weekje sturen.
Moet dus zaterdag klaar zijn.

Ga normaal altijd voor origineel, maar prijsverschil was zo groot en de originele is ook stuk gegaan. ;)
Succes met al dat V4 geweld :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan