Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zit er weer op, klaar om naar huis te gaan.

full
 
Bekende auto, heb een paar weken geleden ook kennis gemaakt met de heren.....
[afbeelding]
Paar maatjes kregen ieder een bekeuring van € 100,-p.p. voor het hebben van jawel xenon verlichting. :?
Was volgens de dienders een nieuwe wet geldend voor heel Europa die per 1 april 2012 in zou zijn gegaan.
Daarbij kregen ze de keuze meteen betalen of motor inleveren :( .............en dan is de keuze niet zo moeilijk. Voor die week dat je er bent wil je rijden.
Uiteindelijk betaald, inmiddels is het bezwaarschrift verstuurd richting Oostenrijk.

En nog maar een paar plaatjes
[afbeelding]

[afbeelding]

Ben benieuwd hoe het xenon verhaal af gaat lopen.

Zijn weer mooie foto's Ron
 
maar zoals altijd komt aan het goede een end, helaas vandaag weer de sjaak.

was 18 km/h te hard en voor € 25 had k hem bijna een bedankje gegeven :( [afbeelding]


Tsjeesus, die vent had ik ook willen mee maken. Had ik eindelijk mijn Stinger Card kunnen uitproberen met de laser analyzer. Het enige dat nog niet in de praktijk getest is.

Weet je nog in de Eifel, die polizist hoefde niet te meten omdat we in een file aankwamen waar die stond. Maar met € 25.00 weg komen. Zie het maar als tol ;)
 
Zijn weer mooie foto's Ron
Bedankt Ad, de rest bekijk je volgende week maar.

@Brander en Nosmo King: mooie plaatjes, blijft toch een geweldige omgeving om te rijden.
 
Laatst bewerkt:
~
als er bij mij 1terug zou moeten komen dan deze quote]

Wat zijn voor jou de verschillen tussen je blade en je vorige gix? (en welke vind je beter?)

Ik heb gisteren de vering eens opnieuw afgesteld en vandaag eens even gaan proefrijden. Was echt heerlijk moet ik zeggen, ding loopt zo fijn, vind het echt een super motor als ik hem vergelijk met de sc50 en sc57 die ik hier voor had (waar ik ook al erg tevreden over was).

@ rummer, lekker uitlaatje voor op de CB! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan