Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje in het kader het zal te simpel voor woorden zijn maar ik heb de handleiding niet en zit op een paar 1000 km van huis.

Weet iemand hoe je de dagteller aanzet? Hij gaat nu bij elke keer starten opnieuw tellen maar dan wordt het moeilijker de tankinhoud in de gaten te houden. Muchas gracias alvast!
 
Laatst bewerkt:
je hebt een probleem met je tellerunit: dagtellers gaan niet naar 0 tenzij je ze handmatig op 0 zet...
Die horen bij het starten gewoon te blijven staan op dezelfde stand als toen je de motor uitzette.
De 08 versie houd zelfs de stand vast als je de accu er voor een paar maanden uithaalt :Y
 
je hebt een probleem met je tellerunit: dagtellers gaan niet naar 0 tenzij je ze handmatig op 0 zet...
Die horen bij het starten gewoon te blijven staan op dezelfde stand als toen je de motor uitzette.
De 08 versie houd zelfs de stand vast als je de accu er voor een paar maanden uithaalt :Y

Ok, dat wordt dan ff een ritje terug naar de dealer, gelukkig nog een half jaartje garantie
 
:+

dacht dat jij helemaal geilde op een gsx750f uit 1995 :+ _O- :')
He in dit topic wordt zulke taal niet gebruikt
full
 
Laatst bewerkt:
zaterdag naar power point ( michel) in tiel ff de PC5 instaleren met luchtfilter :Y

hoelaat?
misschien kom ik wel ff kijken dan, altijd intressant om te zien :+
daar kan ik zelfs.. kruipend komen :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan