Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje: Heeft een luchtfilter ook nut zonder montage van een PC?
Hij loopt nu al te arm .
Dus pc is nodig.
Alleen als je een demper hebt hoeft het misschien niet, maar plaats je er nog een filter bij zal hij waarschijnlijk te arm lopen.
Maar met een run weet je het cker.
 
Afgelopen weekend geen tijd gehad om er met de blade op uit te trekken. Dus maar besloten om hem weer eens een wash en wax te geven en alle zwarte kapjes weer eens mooi zwart te maken.

561264_513920025331382_154542306_n.jpg


Nu zag ik dat het profiel op mijn voorband iet wat dunnetjes begint te worden. Er zit nu een pirelli diablo voorband en een bridgestone battlax BT010 achterband op. Ik rij met name in de Eiffel en af en toe wat provinciale wegen rondom Maastricht. Iemand een tip over een geschikte band voor een blade? Het idee dat er 2 verschillende banden onder zitten heeft me nooit echt lekker gezeten, maar dat kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten, want het ding rijdt werkelijk schitterend.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend geen tijd gehad om er met de blade op uit te trekken. Dus maar besloten om hem weer eens een wash en wax te geven en alle zwarte kapjes weer eens mooi zwart te maken.

[afbeelding]

Nu zag ik dat het profiel op mijn voorband iet wat dunnetjes begint te worden. Er zit nu een pirelli diablo voorband en een bridgestone battlax BT010 achterband op. Ik rij met name in de Eiffel en af en toe wat provinciale wegen rondom Maastricht. Iemand een tip over een geschikte band voor een blade? Het idee dat er 2 verschillende banden onder zitten heeft me nooit echt lekker gezeten, maar dat kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten, want het ding rijdt werkelijk schitterend.
BT003RS ;)

op 3 vd 4 van mijn motoren liggen :Y

morgen een nieuwe achterband op de CB :9 en aanstaande zondag gelijk ff inwijden :Y
 
krijgt hij meer lucht ... of hij dan nog "lekker" loopt is een ander verhaal

Hij loopt nu al te arm .
Dus pc is nodig.
Alleen als je een demper hebt hoeft het misschien niet, maar plaats je er nog een filter bij zal hij waarschijnlijk te arm lopen.
Maar met een run weet je het cker.

Ik ga as zaterdag waarschijnlijk even naar Ten Kate, misschien de bank even op en dan zien we wel even.
 
Is er trouwens iemand die ervaring heeft met het monteren van een camera op het voorspatbord?
Ik heb een Drift HD, en ben benieuwd hoe het met het inveren zit.
 
Laatst bewerkt:
hopelijk wordt t komend weer wel fatsoenlijk weer.

deze regen maakt t niet zo lekker om te rijden :+
 
Is er trouwens iemand die ervaring heeft met het monteren van een camera op het voorspatbord?
Ik heb een Drift HD, en ben benieuwd hoe het met het inveren zit.
Nog geen ervaring mee maar ik heb ook zitten denken om 'm daar neer te zetten.
Ben alleen bang dat je met stevig remmen je camera raakt of 'm eraf kegelt.
 
of gewoon niet eens rijden :')

denk dat ik niet op de motor durf te stappen, net in de auto weer steken gekregen in mn zij.
voelt alsof t gekneusde ribben zijn..
trok zo de auto een halve baan opzij :X

dus dan is de motor echt ff een no no :(
 
Nog geen ervaring mee maar ik heb ook zitten denken om 'm daar neer te zetten.
Ben alleen bang dat je met stevig remmen je camera raakt of 'm eraf kegelt.
klopt bij stevig remmen inveren heb je kans dat je je cam eraf bonjourd :Y
niet doen dus :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan