Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen :9~
full
 
jongens hoe krijgen jullie die shit aan de onderkant van je seatpipe er af? heb remreiniger en de hogedruk spuit gebruik maar het zwarte goedje wil niet wijken....
 
nadat de heren weggereden waren nog even gesproken met die kerel van powerpoint.

misschien toch maar eens opzoek naar een pc voor mijn eigen blade, hij haalde precies die dingen aan waarvan ik denk.. ja dat is gewoon kut tijdens het rijden.
 
nadat de heren weggereden waren nog even gesproken met die kerel van powerpoint.

misschien toch maar eens opzoek naar een pc voor mijn eigen blade, hij haalde precies die dingen aan waarvan ik denk.. ja dat is gewoon kut tijdens het rijden.
kan je wel aan michel overlaten :)
jammer dat je net voor het geweld telaat was.
beterschap ook btw :Y
 
kan je wel aan michel overlaten :)
jammer dat je net voor het geweld telaat was.
beterschap ook btw :Y

haha, ja idd..

ach, die zx12 heeft ook aardig herrie gemaakt ;) was leuk om te zien.

enja, komt goed :)
 
Gisteren een dagje CPZ gedaan en zowaar mijn racelicentie gehaald *O*

Het was een leuke, leerzamen en gezellige dag zo met de Race Academy, maar de eerste twee sessies de baan opgegaan met sc2's in de regen met een graadje of 5. Dat doet geen wonderen voor je snelheid :N .
Nadat je een rondje gereden hebt, gaat het wel steeds beter, maar het is zo ontnuchterend als je volgas voorbij geblazen word door al die bmw's op regenbanden :P
 
Gisteren een dagje CPZ gedaan en zowaar mijn racelicentie gehaald *O*

Het was een leuke, leerzamen en gezellige dag zo met de Race Academy, maar de eerste twee sessies de baan opgegaan met sc2's in de regen met een graadje of 5. Dat doet geen wonderen voor je snelheid :N .
Nadat je een rondje gereden hebt, gaat het wel steeds beter, maar het is zo ontnuchterend als je volgas voorbij geblazen word door al die bmw's op regenbanden :P
Digger is goed bezig *O*
 
:^
Wat was de score Henk?
Als het weer zo blijft, moet ik ook maar eens langs Michel om de Blade op te gaan halen :]

is dat de jouwe die er staat?

die rood/zwarte? :+

was daar zaterdag bijna mee weggereden.. toen riep michel, dat vind *naam vergeten* vast niet leuk!

kijk ik em droog aan... ja.. daar voel ik toch niks van? :') :+
 
Gisteren een dagje CPZ gedaan en zowaar mijn racelicentie gehaald *O*

Het was een leuke, leerzamen en gezellige dag zo met de Race Academy, maar de eerste twee sessies de baan opgegaan met sc2's in de regen met een graadje of 5. Dat doet geen wonderen voor je snelheid :N .
Nadat je een rondje gereden hebt, gaat het wel steeds beter, maar het is zo ontnuchterend als je volgas voorbij geblazen word door al die bmw's op regenbanden :P

Net naar de downloadbestanden van de SBK gekeken, alle teams doen als jij en laten hun fabrieksmachine op een seriemotor lijken met een sticker voor de koplampen. Honda, Kawasaki, Aprilia en ook BMW. Je hebt een trend gezet! :Y
 
Net naar de downloadbestanden van de SBK gekeken, alle teams doen als jij en laten hun fabrieksmachine op een seriemotor lijken met een sticker voor de koplampen. Honda, Kawasaki, Aprilia en ook BMW. Je hebt een trend gezet! :Y
Is vanaf dit jaar verplicht ;)

Heb inmiddels wel erg veel zin om volgende week eens een motor aan te trappen })
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan