Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in het zuiden nog steeds zon en vandaag lekker warm, nu nog 17 graden!! Vandaag de Taxandria route gereden die voor een groot gedeelte door Belgisch Brabant gaat. Nooooit meer, geen aanrader, wat een slechte wegen daar in België. Zelfs nog een paar km kasseien gedaan, mijn maat is van ellende daar het grootste gedeelte door de berm gereden. Straks even controleren maar ik denk dat ik 1 kg aan onderdelen verloren ben. :(

Mooie foto's van de nieuwe "leden" hun blades en van op de maasvlakte. :} :}
in belgie moet je naar de kanten van bastogne rijden en vandaar richting dinant of namen
 
ik ben vandaag een hele dag in de belgische ardennen gaan rijden , zeer goed weer gehad O-) geen drupel regen :N *O* en altijd het zonnetje :Y
heb er bijna 500KM. bij ogezet , teler staat al op 1707 , niet slecht voor EEN dikke 2 weken O-) *D
 
ik ben vandaag een hele dag in de belgische ardennen gaan rijden , zeer goed weer gehad O-) geen drupel regen :N *O* en altijd het zonnetje :Y
heb er bijna 500KM. bij ogezet , teler staat al op 1707 , niet slecht voor EEN dikke 2 weken O-) *D

Dat is lekker zeg...en, hoe zijn je ervaringen tot nu toe?? *D
 
Dat is lekker zeg...en, hoe zijn je ervaringen tot nu toe?? *D
ik kom van een TLR dus dit is de max :Y :Y :Y :] :]
dat ding gaat en blijft gaan , en voor het geluid moet ik niet onderdoen als ik boven de 8000 toeren kom :o :o :o :}
mijn hart is verkocht daar ben ik zekers van.
want wat voor een boot was die TLR :? en te denken dat ik daar 6 jaar mee gereden heb :N _O- nooooooooooooooiiiiiiiitt meeeeeeeeerrrrrrrr :N
 
Maak em nou niet gek joh :9 ;) 8-)

We maken elkaar gek hiero :P


Daarom een spreuk mijnerzijds, zo op de zondag avond:

"Al maken we elkaar hier nog zo gek, blijf met beide benen op de grond staan, de blade blijft toch wel als een raket gaan :P "
 
We maken elkaar gek hiero :P


Daarom een spreuk mijnerzijds, zo op de zondag avond:

"Al maken we elkaar hier nog zo gek, blijf met beide benen op de grond staan, de blade blijft toch wel als een raket gaan :P "

_O- _O- _O-

Die zit Yihaaa, al is het niet aan iedereen besteedt deze uitspraak :9 :9
 
ik kom van een TLR dus dit is de max :Y :Y :Y :] :]
dat ding gaat en blijft gaan , en voor het geluid moet ik niet onderdoen als ik boven de 8000 toeren kom :o :o :o :}
mijn hart is verkocht daar ben ik zekers van.
want wat voor een boot was die TLR :? en te denken dat ik daar 6 jaar mee gereden heb :N _O- nooooooooooooooiiiiiiiitt meeeeeeeeerrrrrrrr :N

haha _O- daarom zit vtwinboy hier zo regelmatig te posten, volgens mij durft ie het niet te zeggen, maar denkt hij hetzelfde als wat jij nu hebt meegemaakt :P


;)
 
_O- _O- _O-

Die zit Yihaaa, al is het niet aan iedereen besteedt deze uitspraak :9 :9

en hoe bevalt het, helemaal los gaan met de 2006-er :?

Brult de Arrow? dan moeten we nog maar een keer een filmpje maken, maar dan met 12.000 rpm }) :9~
 
nog even een offtopic piccie, zo iets zou met de zilveren schicht ook gaaf zijn, zijn we eindelijk eens van die wheelie piccies af :+

image.jpg
 
full


Very big smile :Y

De eerste kilometers zitten er weer op. *O*
Ging wel aardig, klein beetje last van de enkel.

Schrampte steeds met de voet langs het schakelpedaal
omdat ik hem slecht naar binnen kon draaien. :?

Voordat ik ben gaan rijden heb ik eerst maar even wat gesleuteld.


* Braking waves (voor) ==>> check
* Honda smoke screen ==>> check
* Honda Seatcover ==>> check
* voetsteunen achter verwijderd ==>> check


More to come :Y
 
(Afbeelding)

Very big smile :Y

De eerste kilometers zitten er weer op. *O*
Ging wel aardig, klein beetje last van de enkel.

Schrampte steeds met de voet langs het schakelpedaal
omdat ik hem slecht naar binnen kon draaien. :?

Voordat ik ben gaan rijden heb ik eerst maar even wat gesleuteld.


* Braking waves (voor) ==>> check
* Honda smoke screen ==>> check
* Honda Seatcover ==>> check
* voetsteunen achter verwijderd ==>> check


More to come :Y

Ik zeg goed bezig :}

Welkom bij de rijdende 1000RR's ;)

ennnne blijven checken he :P
 
in belgie moet je naar de kanten van bastogne rijden en vandaar richting dinant of namen


Woon in Brabant, en maat wilde die route eens rijden. Zit dit jaar waarschijnlijk veel in Eifel en Ardennen Kan dan ook wel eens Bastongne en dan de door jouw genoemde richtingen uitproberen. *D Prachtige fiets en uitlaat overigens :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan