Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de teentjes onlangs in een bochtje de grond geraakt?
:)

Nope, daar heb ik teveel grondspeling voor... aprilia he race motor..... itt blade.. daar zit nog net geen middenbok onder... :X :X :X :X :X :+ :+


koop dan ook een Blade :P


hek al gehad.. weet je nog...... B| B| liep niet goed af.....
dammesbrommers zijn dat

ehh on topic bungholes :P :+

STFU...... *O* *O* :W :W

voecker opzouten :P :+


hehe ken je de waarheid weer eens niet aan...... ;) ;) ;) ;) ga je al handtekeningen uitdelen aan pubermeisjes?????
 

Jullie zien elkaar regelmatig, ik ging ervan uit dat jullie een stukje gingen rijden maaruh de twijfel slaat nu toe.............. :+

Maar moet zeggen het hart sloeg over na de aangepaste openingspost. Dat belooft nog wat :}

Toch maar ff mijn modjes

edit: staan reeds bij de foto
 
Laatst bewerkt:
Stuk voor stuk mooije motors!!!!!

Maar heeft iemand van jullie ook foto's van een zwarte Blade met gespoten wielen (andere kleur als orgineel natuurlijk)?
 
Op de eerste Blade 1000RR circuitdag in 2004, niet van mij, geen zwarte blade, wél gekleurde wielen:

honda-cbr1000rr-04-bikepics-438180.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-438178.jpg


honda-cbr1000rr-04-bikepics-438171.jpg
 
Die kleur had ik al gezien, kan iemand misschien wielen met photoshop in kleuren? Ik was aan geel of rood met een gepolijste rand aan het denken!
 
Rechtsboven in de post die je wil quoten staan twee buttons, ga er maar eens opstaan, lees anders even de faq's of het nieuwe gebruikers topic.
 
Jeronimerel is er ook weer bij. *O*
Helaas geen foto's voor de openingspost :(

Volgend jaar beter. :Y

Er zijn wel foto's toch of heb je die allemaal weggegooid. Zie het als een tribute to....

Zeg de motorai is pas in 2006:
MotoRAI 2006 wordt gehouden van donderdag 16 t/m zondag 19 februari 2006, naast de importeurs en de nieuwe modellen een combi met dealers en okassies. Kortom de oude Motorai gecombineerd met Utrecht. Ben benieuwd, bij beide had ik altijd zo'n gevoel van hmmmm was dat alles? Misschien dat de combi dat gevoel wegneemt.

[me]Volgens Red heb jij dan allang een nieuwe in de schuur staan te glimmen of ziet Red dat verkeerd?[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan