Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel4

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRRioBlade

MF veteraan
24 sep 2002
22.897
0
Ok aan mij weer de eer om het 4e deel te openen :} en nu maar hopen dat jullie een beetje doorposten hier :+ dus kom maar op met de verhalen en plaatjes van deze UPP Bike :}
deel1 door Speeds Honda cbr1000rr (deel 1)
deel2 door MaRRioBlade Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic deel2
deel3 door MaRRioBladeHet Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 3



en nu alle UPPers van dit topic 8-)
MaRRioBlade Mister Uber Poser Posse himself :+
full

full

full

mods;
Braking wave schijven voor en achter
Akrapovic Titanium halfsysteem
Selfmade RVS kentekenplaathouder
WP snelverstellers
Rimstriping red
Voor en achter Kellermanknippers
Honda rempotcover
Powercommander 3USB
Luchtinlaatklepmodificatie
Stalenremleidingen voor en achter
Achterrempotmodificatie naar klein model
Honda seatcowl
Honda protective seatcovers
Nickname op kuipruit
Motografix tankpad in tricolordesign
Acumen digigearindicator Red
Safety lightsmodule
Phillips Bluevision H7lights


KRUKASBLADE04
full

Spec; ARROW einddemper


bertrr
full

full

Mod's
Laser exteme
pair removed
Flapper valve open
Dubbel licht module
Puig ruitje
Taartschep verwijdert(niet op de foto)
led knippers.(niet op de foto)
Powercommander usb.
En binnenkort xenon hid's 8000k.


Red69 MisterVM
full

Mods:
Valter Moto Frame protectors(rood)
Valter Moto Stuur gewichten(rood)
Valter Moto Kentekenplaathouder
Valter Moto Oliedop(rood)
Valter Moto 41 tands tandwiel(rood)
Valter Moto Rem/Schakelset(rood)
Valter Moto Snelverstellers(rood)
Valter Moto Achtervork nokken(rood)
Valter Moto Boutjes kuipruit(rood)
Valter Moto Boutjes tankdop(rood)
Valter Moto Kuipruit
Laser DuoTech
Goodriche Stalen remleidingen
Braking Wave remschijven V+A
Raw led knipperlichten V+A
Honda Seatcowl



Hannus
full

mods (nog niet zo veel, meer volgt):
- LeoVince EvoII
- ATW 42 tanden
- grijze velgranden
- VM-kuipruitje (niet op foto)


MarkH
full

Modificaties:
- LeoVince Titanium
- Knippers in spiegels
- Kleine knippers achter
- andere kentekenplaathouder
- Puig voorvorkstellers
- Dubbel-licht module



blade954
full

Arrow gp uitlaat
wave schijven
pc 3
bmc luchtfilter
kuipruit moet ik nog monteren


Baba-san
honda-cbr1000rr-04-bikepics-438149.jpg



Jeronimerel
full

Modjes

Donker ruitje Honda
Mono Seat Honda
Leo vince Factory EVOII
Kentekenplaathouder Honda
MPP i.p.v. BT014


Yihaaa
full

Mods:
+ LeoVince titanium (lekkerrrr geluidje hoor, vooral bij volgas, gas los en
een klein beetje gasgeven)
+ Valter Moto Achtervork nokken (alu)
+ Valter Moto Kuipruit (dark) (niet op foto)
+ HRC tankpad (carbon look)
+ MF stickertie
+ MW racing stickertie (ons classic racing team)
+ V-power benzine
+ Seat Cowl (winning red)
+ VM paddock stand (rood)
+ VM voorvork adjusters
+ VM kuipruit inbusschroeven



Wannahaves:
* Acumen digigearindicator (rode lettertjes)
* Stalenremleidingen voor & achter (alu kleur) (Goodridge)
* Powercommander 111usb


maRRtijn
full

mods..
- middenbok (geintje)

- Leovince SBK Ovaal Titan. Evo. II
- seatcover
- ermax racing screen <smoke>
- kentekenplaatbeugel verwijderd
- knippers in achterlicht

in bestelling
- luchtfilter, BMC
- powercommander III USB

bladerummer
(wordt een nieuw model 1000RR in deze kleuren)
full

mods

Onewheel
full

full

Mods

Arrow full race einddemper
Donker ruitje Honda
Stalen remleidingen
Seatcover
Zwart aluminium rempotje achter
Camerastand van Sportsbikecams.com
Op einddemper na standaard gemeten op 152 awpks

Wannahaves

Ten Kate edition 2006 Blade incl
Wave disks
Arrow full race systeem
PCIII
Stalen remleidingen
Donker ruitje
Evt licht tuningswerk

Jeff030379
full

full

De mods op mijn motor zijn:

* Seatcover
* ATW 42 tanden
* Aangepaste Mivv demper (5cm ingekort en dieper naar binnen gemonteerd)
* Flapper valve open
* led knippers
* Selfmade kentekenplaathouder
* Knippers in achterlicht

Wannahaves:

* Onderkuip zwart spuiten
* Wielen misschien een andere kleur spuiten en de randen polijsten
* Donkere kuipruit
* Stalen remleidingen

leonneke
full


VUKaDuk
Foto001.jpg


Foto002.jpg


Foto003.jpg


Mods:
Laser Xtreme dempers
Monoseat
Kleine LED knippers + lastonafhankelijke weerstand
Gear indicator
Kentekenplaathouder
Donker ruitje ZeroGravity
Rimstriping
Safety Headlight module
Haakse ventielen :+ erg handig


kc
full

277963


heb er nog niet veel aan gedaan, ander kuipruitje, groter achtertandwiel, kleine knippers, en een Bos demper.

op de to do list: PC3, stalen remleidingen, hyperpro vering.


Bladie
full

full

full


Mod's :

- Akrapovic carbon halfsysteem (E - gekeurd)
- Honda Seatcowl
- Bubble Jetstream black
- Stalen remleidingen voor
- Safety lightsmodule
- HRC tankpad en protector (carbon)
- Led knipperlichten voor en achter


Weldra :
- Acumen Digigearindicator
- Powercommander 3 USB
- Braking Wave remschijven
- Luchtinlaatklepmodificatie

Hoekske
full

full

full

> USA Uitvoering dus helemaal gitzwart
Mod's
>Honda seat cowl
>High Velocity zwart Ruitje
>Hoekske op ruitje
>Yoshimura slip on demper
>Ten Kate stalen remleidingen
>frame sliders
>Kleine knippertjes voor
>knippers achter in achterlicht
>Mat zware kunstof delen in carbon(look) uitgevoerd
>Volledig in blanke lak gespoten
>Veel overtollig gewicht eraf gesloopt


tbeelen
1000RR2.JPG

1000RR3.JPG



XCat
Fireblade1.jpg


bimmer
full


Brother Louie
full


Kriz
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O*

Deel 4 binnen een jaar, wat hebben we het toch druk met z'n allen. :N

Maar euhh..., help elkaar de winter door. *O*
 
Welke is nu deel 4? of is deel 5 alvast aangemaakt?????

PANIEK

:?
 
Ik ga Dakar kijken zie morgen wel welke deel 4 geworden is.

:W
 
Hey ben nu eindelijk terug en dit keer (hopelijk) om te blijven

Na een hoop problemen op allerlei vlak lijkt nu alles stilaan terug in zijn normale plooi te vallen.

Mijn motor is ondertussen terug van de dealer en is wat bijgepimpt, enkel het monozitje moet er nog op.

Ben verder nog aant twijfelen om de achterbrug ook zwart te laten maken en om een andere kuip (originele of poly) te kopen en deze te laten spuiten zoals mijn 600rr was (vind ik nog steeds een héééééél mooi kleurschema.

We zien wel, doet alavst goed hier nog eens te posten

greetz
kriz
Ha, goed om weer wat van je te lezen, Kriz! Suc6 met je komende operatie.
 
Door MaRRioBlade op 11-01-2006 16:50
ik merk er geen hol van alleen in mn al zo lege portemonaie

Door tbeelen op 11-01-2006 16:58
Tank het af en toe wel eens. Kwa vermogen merk je er niks van, maar volgens de vele recenties is het wel goed om af en toe te tanken, omdat het je motor mooi schoon houd/maakt van binnen!

Door Onewheel op 11-01-2006 17:20
Ik rij het alleen in het buitenland als ik flink ga gassen of in de heuvels ga spelen...maar daar heb je een octaangehalte van 100 geloof ik....
in nederland tank ik het zelden tot nooit....

Door Red69 op 11-01-2006 21:05
Meer geld kwijt en hij liep er niet beter van. Hele sheets bijgehouden, niet merkbaar resultaat! Geld in je zak houden dus!

Conclusie na jullie reacties op een rij te hebben gezet: gewoon euro loodvrij tanken dus. Verschil (vermogen, karakteristiek) is niet merkbaar en is gunstiger voor de portemonnaie. Bedankt voor de reacties!






:+
 
goeiemorgen '(

heb ik net een hoop foto's zitten posten krijg ik bij de laatste melding dat het topic niet meer actief is :( :( :(

nu blijkt dit weer actief te zijn _O-

dan volgen de foto's waarschijnlijk later op de dag wel

maar heren, als jullie aan een 5° deel willen geraken zouden jullie wel stilaan moeten gaan opstaan ;)
 
goeiemorgen '(

heb ik net een hoop foto's zitten posten krijg ik bij de laatste melding dat het topic niet meer actief is :( :( :(

nu blijkt dit weer actief te zijn _O-

dan volgen de foto's waarschijnlijk later op de dag wel

maar heren, als jullie aan een 5° deel willen geraken zouden jullie wel stilaan moeten gaan opstaan ;)
ik heb ze nog wel gezien, je bent weer lekker bezig, Kriz :9 Moet je alles nog monteren? Ik ken iemand met heel goed, en nog weinig gebruikt, gereedschap...
:Y
 
ik heb ze nog wel gezien, je bent weer lekker bezig, Kriz :9 Moet je alles nog monteren? Ik ken iemand met heel goed, en nog weinig gebruikt, gereedschap...
:Y

Hey Hannus,

Alles is reeds gemonteerd, heb het maar bij de dealer laten doen want kwam anders toch niet helemaal goed, zeker niet met 1,5 arm :)

'Gemonteerde' foto's volgen ook nog wel, misschien vandaag al :X
 
Heb net nog een tof telefoontje gekregen O-)

Kan voor een hééééééééél aantrekkelijke prijs een originele voorvork kopen maar dan wel met het tit fabrieksmateriaal van Showa in !!!

Ben nu héééééééééééél hard aant nadenken ;)

Marrio, kan jij me raad geven (info over de ori, is die deftig voor iemand van ± 90-100 kg ?)
 
de ori, is die deftig voor iemand van ± 90-100 kg ?)
Originele is prima voor een lichtgewicht van 95kg O-)
waar kon je die voorvork ook alweer kopen ....



Ok. 95kg is te zwaar, zowel in het dagelijks leven als op de CBR ;) Die is afgeregeld op 80kg. Wordt dan sowieso andere veren. Lowspeed demping is goed aan te passen (zeker als je de rubber stopringen verwijdert -niet legaal!) maar hispeed (shim stack) zal wel aangepast moeten worden.
 
Laatst bewerkt:
Dit is dus het Puig ruitje dat ik ook nog wil hebben. Kom er in waarschijnlijk na het februari salaris. Moet eerst voor m'n vriendin nog een Seiko-BAR-Honda horloge aanschaffen en dat gaat ten laste van m'n januari-salaris B|

full

Piccie: copyright Kriz ;)
 
Originele is prima voor een lichtgewicht van 95kg O-)
waar kon je die voorvork ook alweer kopen ....



Ok. 95kg is te zwaar, zowel in het dagelijks leven als op de CBR ;) Die is afgeregeld op 80kg. Wordt dan sowieso andere veren. Lowspeed demping is goed aan te passen (zeker als je de rubber stopringen verwijdert -niet legaal!) maar hispeed (shim stack) zal wel aangepast moeten worden.

ff een vraagje over de vering:
Ik ben een 'rustige' rijder, geen circuit of race type. Mijn achterband vervang ik meestal omdat er een plat vlak op komt O-)
Met helm, kleding en laarzen weeg ik al snel rond de 125 kilo. Ik heb de vering nog nooit aangepast, dus ik neem aan dat ie nog op de fabrieksinstelling staat. Is het verstandig/nodig om de vering aan m'n gewicht te laten aanpassen?
 
Originele is prima voor een lichtgewicht van 95kg O-)
waar kon je die voorvork ook alweer kopen ....



Ok. 95kg is te zwaar, zowel in het dagelijks leven als op de CBR ;) Die is afgeregeld op 80kg. Wordt dan sowieso andere veren. Lowspeed demping is goed aan te passen (zeker als je de rubber stopringen verwijdert -niet legaal!) maar hispeed (shim stack) zal wel aangepast moeten worden.

En of dat te zwaar is voor het dagelijks leven '(
Ben sinds vorige week dan ook WEER aant dieeten en na de operatie terug pak sporten.
Eigenlijk moet je bij je eigen gewicht ook nog je 'uitrusting' bijtellen en dat is in mijn geval toch ook ± 10 kg !
Dus aan dat totaal gewicht van 80 kg ga ik nooit geraken.

Normale prijs van die aanpassing van de vork is EUR 1.200,- excl. BTW, kan nu die vork wisselen tegen de mijne en EUR 500,- opleggen. Kan die persoon heel goed vertrouwen, de wissel (montage) zit erbij begrepen.

Wat denk je ?
 
Bovendien maken ze nog een goede instelling voor me voor zowel op straat als voor circuit en ze stellen mijn wp-achterveer zo goed mogelijk af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan