Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal gesproken heb je geen extra gas nodig om hem te starten.
Dan is het dus:
Contact aan - Choke open - Startknop - motor start? Choke gebruiken om motor een constant maar verhoogd toerental te laten draaien. Zeg 1400-2000. Rustig verlagen naar mate motor warm wordt, doel is soepel lopend houden.
Maar genoeg motoren hebben een beetje hun eigen startprocedure, daarbij is het handiger een klein dotje gas te geven idd.
Precies, zo zou het moeten in de normale situatie. Maarrrrrr niet elke motor is hetzelfde daarin en zonder de uitzonderingen was het ook maar saai, dus genoeg motoren hebben liever een fractie gas op het goeie moment. Moet je toch een beetje leren per motor.Mijn ervaring is dat je geen gas geeft en choke helemaal open.
Als ik beetje gas geef slaat hij slechter aan en als ik niet uit kijk verzuipt hij en dan ben je verder van huis.
ervaring leert , dus probeer maar :D
Normaal gesproken heb je geen extra gas nodig om hem te starten.
Dan is het dus:
Contact aan - Choke open - Startknop - motor start? Choke gebruiken om motor een constant maar verhoogd toerental te laten draaien. Zeg 1400-2000. Rustig verlagen naar mate motor warm wordt, doel is soepel lopend houden.
Maar genoeg motoren hebben een beetje hun eigen startprocedure, daarbij is het handiger een klein dotje gas te geven idd.
Mooi ding, mocht je nog eens van dat uitlaatje af willen voor een (evt. nieuwe) OEM uitlaat wil ik wel ruilen (met wat bijbetaling van mij). Ziet er strak uit dat dempertje
Thanks, maar ik vind dat dempertje ook echt heel gaaf. En het geluid is echt fantastisch! Dus ik doe 'm voorlopig niet weg.
Alleen had ik gisteren toch een ritje met db killer geprobeerd, klonk een stuk beschaafder (nog steeds lekker), maar ik ben 'm halverwege de rit verloren
Hoe krijg je het voor elkaar om een db-killer te verliezen?