De Fsport iddJa precies.
Ik snap het ook niet zo goed. Misschien bedoelt hij een FS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Fsport iddJa precies.
Ik snap het ook niet zo goed. Misschien bedoelt hij een FS?
Ik zal eens kijken of ik dit nog op kan meten .@KawaJapie wat is de lengte van je schokbreker?
Oke, en daar kun je goed mee rijden? Ik heb zelf nog een YSS schokbreker van mijn F3 liggen. Deze is 290 mm en kan ik 1 cm verlengen, maar vraag me af of deze onder mijn FS past (zelfde kleurstelling als die van jou trouwens)Ik zal eens kijken of ik dit nog op kan meten .
Heb zowieso 2 cm langer als origineel
Ik heb het puur voor meer grondspeling .Oke, en daar kun je goed mee rijden? Ik heb zelf nog een YSS schokbreker van mijn F3 liggen. Deze is 290 mm en kan ik 1 cm verlengen, maar vraag me af of deze onder mijn FS past (zelfde kleurstelling als die van jou trouwens)
Kwestie van buigen toch?Maar ik denk dat ik maar een beugeltje ga maken om de racekuip pas te maken .
Is misschien niet mooi maar moet functioneel worden .Bekijk bijlage 1805059
Dit bedoel ik .
Deze kuip is breder.
F3 shock is korter dan f4/fs dus zal te kort zijn. Zou ik niet doenOke, en daar kun je goed mee rijden? Ik heb zelf nog een YSS schokbreker van mijn F3 liggen. Deze is 290 mm en kan ik 1 cm verlengen, maar vraag me af of deze onder mijn FS past (zelfde kleurstelling als die van jou trouwens)
Meh , als ik ooit een officiële Fsport racekuip haal dan moet ik het weer terugbuigen en dan scheurt het ben ik bang.Kwestie van buigen toch?
Ik bedoelde eigenlijk de kuip wat buigen. Niet het kuipframeMeh , als ik ooit een officiële Fsport racekuip haal dan moet ik het weer terugbuigen en dan scheurt het ben ik bang.
Ga wel weer aan de knutsel .
Ja precies . Dan moet mijn kuipruit ook zo te buigen zijn .Ik bedoelde eigenlijk de kuip wat buigen. Niet het kuipframe
Sommige kuipsets hebben gewoon mindere passing
Ziet er duur uit.Dan mag hij hierbij weg. Iemand interesse?
En de f2 shock?F3 shock is korter dan f4/fs dus zal te kort zijn. Zou ik niet doen
Volgens mij moet dat kunnen, want die van mij kun je 1 cm in lengte wijzigen. Zie hier linkje naar mijn advertentie:En de f2 shock?
Heb even rondgezocht. Wat ik tot nu toe gevonden heb;Volgens mij moet dat kunnen, want die van mij kun je 1 cm in lengte wijzigen. Zie hier linkje naar mijn advertentie:
YSS schokbreker MZ456-290TRL-02-X Honda CBR 600 F3 1995-1998
Als nieuw! YSS schokbreker voor de de Honda CBR 600. Lengte 290 mm en instelbaar. Ik heb hem op mijn F3 gehad voor een paar maanden. Wegens verkoop van de motor heb ik hem er weer af gehaald. Super goede schokbreker. Mijn motor reed er erg goed op. De veervoorspanning, lengte en uitgaande...www.motor-forum.nl
De mijne is een F3 schokdemper, 290 mm langHeb even rondgezocht. Wat ik tot nu toe gevonden heb;
F2/f3 zijn 290mm en F4(i) is 330mm.
Dat verschil is best pittig, maar ik weet niet precies hoeveel hoger de achterkant dan wordt. Of dat het misschien teveel is.
Ook gelezen dat mensen kiezen voor een 2003-2006 600RR (310mm) of een 1995-1999 900RR van 300mm.
Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen?
Uiteraard is aftermarket veel beter dan f4 of RR. Maar een f4 is te koop voor 50 euro incl verzenden en de andere optie is minstens 200 euro meerYss hierboven is goed voor f2 en f3.
Vaak upgraden mensen met een f2/f3 naar een f4 shock
Maar een aftermarket shock is veel beter dan een originele f4 of cbr600rr shock (ook al is dat beter dan ori f2/f3)