Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

Ik wil eigenlijk een andere koppeling- remhendel op mijn CBR monteren. :) Heeft iemand hier dat ook? Zo ja, welke en hoe bevallen (en lijken) ze? ;)
 
Hajj! Deze newbie komt kijken of ze het aankan met al die regels en bangmakerij. Helaas zit ik op een flatje dus een barbecue organiseren gaat hem voorlopig niet worden maar om te laten zien hoe goed ik mee doe heb ik meteen twee CBR's aangeschaft :) Ik ga nog even verder inlezen en wie weet tot gauw op een meeting!
full

full
 
Hajj! Deze newbie komt kijken of ze het aankan met al die regels en bangmakerij. Helaas zit ik op een flatje dus een barbecue organiseren gaat hem voorlopig niet worden maar om te laten zien hoe goed ik mee doe heb ik meteen twee CBR's aangeschaft :) Ik ga nog even verder inlezen en wie weet tot gauw op een meeting!
[afbeelding]
[afbeelding]

Ah, volgens mij zag ik je ook al in de CBR groep op Facebook. Welkom! :W
 
Dàààg :W

"Om te beginnen: Stel je eens gewoon netjes voor. Wie/wat/waar , etc. Bij niet netjes voorstellen komen we er vanzelf wel achter wie je bent en wat je adres is."

Joost, 29, Stad Groninger, ex-minibiker en schakelplof, websitebouwer.

"Laat je niet afschrikken door de reacties op jou, de newbie. Je lekker afreageren op de newbies is natuurlijk altijd leuk om te doen. Gewoon stug volhouden en wie weet word je ooit geaccepteerd. Ga er trouwens maar niet van uit dat er ooit normaal tegen je wordt gedaan."

Kóm dan :')

Als je dan toch vol houdvolhoudt: Vergeet niet de Quote-knop te gebruiken, anders kan je net zo goed meteen weer vertrekken.

"Als je dan toch nog durft terug te komen: Leer dan ook netjes alles bij te lezen. We gaan niet alles 10x vertellen dus het heeft geen zin om te vragen hoe of wat. Heb je daar geen zin in, prima, maar ga dan niet zitten zeiken dat je iets niet volgt of snapt."

Wat?

"Als je ergens handig in bent (bijv.: bestraten, (motor)onderdelen regelen, reparaties, noem maar op) zal het inwijden (iets) soepeler kunnen verlopen."

Websites.

Vandaag mijn Polootje ingeruild op een leuke G00f2 uit '94 en ik stel ons hier maar eens voor. Proefritje gedaan, vandaag na het werk met collega en mede G00fer. Dolle pret!

G00f.jpg


Morgen mooi weer, dus mooi weer :]
 
Waar is de bijnaam goof eigelijk opgebaseerd bij de cbr?

Ik ga morgen een stuk rijden op de mijn cbr,Ik heb hem nu 6maanden en nog nooit verder geweest dan 34km van huis.
En met het aangepaste zadel nog geen meter dus voor ik in mei naar Spanje rij maar even wat kilometers met de cbr maken.
 
Dàààg :W

"Om te beginnen: Stel je eens gewoon netjes voor. Wie/wat/waar , etc. Bij niet netjes voorstellen komen we er vanzelf wel achter wie je bent en wat je adres is."

Joost, 29, Stad Groninger, ex-minibiker en schakelplof, websitebouwer.

"Laat je niet afschrikken door de reacties op jou, de newbie. Je lekker afreageren op de newbies is natuurlijk altijd leuk om te doen. Gewoon stug volhouden en wie weet word je ooit geaccepteerd. Ga er trouwens maar niet van uit dat er ooit normaal tegen je wordt gedaan."

Kóm dan :')"Als je dan toch nog durft terug te komen: Leer dan ook netjes alles bij te lezen. We gaan niet alles 10x vertellen dus het heeft geen zin om te vragen hoe of wat. Heb je daar geen zin in, prima, maar ga dan niet zitten zeiken dat je iets niet volgt of snapt."

Wat?

"Als je ergens handig in bent (bijv.: bestraten, (motor)onderdelen regelen, reparaties, noem maar op) zal het inwijden (iets) soepeler kunnen verlopen."

Websites.

Vandaag mijn Polootje ingeruild op een leuke G00f2 uit '94 en ik stel ons hier maar eens voor. Proefritje gedaan, vandaag na het werk met collega en mede G00fer. Dolle pret!

[afbeelding]

Morgen mooi weer, dus mooi weer :]
Groningen *O*
 
Vergane glorie? Hoe krijg je het.... nou ja.

Hier is nog een verse lezer. Onderstaande CBR heb ik opgeduikeld en motorisch opgeknapt omdat ze een aantal jaar stil had gestaan en niks meer deed. Na een grote beurt met wat extra's loopt ze weer, hoewel ze soms nog wel zinnig is en dus nog wat aandacht nodig heeft.

Ik heb net mijn rijbewijs gehaald en ben er sindsdien vaak mee te vinden in Drachten en omstreken :)
full


Ohja, dakdekken
 
Sinds gisteravond ben ik CBR600F-loos. Het is verkocht voor een leuke prijs aan iemand die er vast plezier van gaat hebben. Binnenkort ga ik shoppen voor iets wat meer richting een toermotor gaat waarbij eega goed achterop kan.

Bedankt allemaal :W
 
Laatst bewerkt:
Hey hey allemaal.

Ik ben op zoek naar een set passagier voetsteunen voor mjn CBR F4i

Heeft iemand een setje liggen, hoor ik het heel graag.
Thanks alvast!
 
Terug
Bovenaan Onderaan