Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

Dat rekje, zou dat ook passend te maken zijn voor een F2?

"Nieuwe" CBR rijder meldt zich, overigens :P Na mijn Diversion 900 wilde ik weer een sportievere motor voor niet al teveel geld, dan kom je natuurlijk al vrij snel bij een CBR uit :) Vorige week een F2 gekocht, wel een oudje (uit 1991) maar hij loopt en rijdt zoals het hoort, regelaar en NAKS zijn al vervangen dus dat is ook allemaal geregeld. Ik zal later even foto's posten :)
Cbr600F2 is echt een hele fijne motor
Geniet er van!
 
Alles is pas temaken maar hij past perfect op een f4.

Nee,nog niks terug gekocht.
Eerst even kijken wat ik wil en misschien zet ik ook mijn caferacer nog wel tekoop.
Dan hou ik de scrambler en koop ik 1 motor terug.
 
6a89ff8e-5d3e-414c-84e3-d8f6589dd73e.jpg

Wat vraag je voor de valdoppen ?
 
Versturen kan ook. De bouten zitten er bij.
Stuur mij maar een pm of mailtje.
Dat van die loten was geen grapje, ik wil echt loten en geen geld.
 
Vandaag de cbr600f weer goed gebruikt. Blijft echt een heerlijke motor. Wel had ik de grenzen gevonden met de grond speling. Ik denk dat ik de middenbok er af gooi en korte boutjes in de stepjes.
 

Bijlagen

  • 20190609_131634.jpg
    20190609_131634.jpg
    175,9 KB · Weergaven: 18
Absoluut niet, zou hem niet willen missen. Ideaal met de ketting smeren, wielen schoonmaken :]
 
Heb nog een set Puig remhendel/koppelingshendel in het zwart/rood "over", en reloadadjusters 2 stuks (voor de modellen met een instelbare voorvork o.a. F4i).
Zal morgen even foto's maken en uploaden als er interesse voor is.
 
Heb nog een set Puig remhendel/koppelingshendel in het zwart/rood "over", en reloadadjusters 2 stuks (voor de modellen met een instelbare voorvork o.a. F4i).
Zal morgen even foto's maken en uploaden als er interesse voor is.
Wat vraag je voor de hendels ?
 
Hallo mede mf'ers,

Ik ben Jos en lees ook weer een tijdje mee. Nu sinds kort in het bezit van een cbr 600 f3 uit 1997, en superblij met de aanschaf van deze oerdegelijke fiets*O*

Ik val maar meteen met de deur in huis: weet er iemand waar ergens de CBR stickers van de midden (onder op de) kuip zie foto te krijgen zijn? Ik zoek me een spreekwoordelijk ongeluk-O-
20190821_212342.jpg

Degene die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn allemaal te klein van formaat:X

Alvast bedankt!!:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan