Het Honda cbr600f/fs topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er netjes gespoten uit. Hmm volgens mij moet ik ook eens verf regelen voor een seatcover. O-)

En ik moet er dit keer voor zorgen dat de katten er niet bij kunnen komen. Vorige keer had ik een deksel van een pot verf op het aanrecht neergelegd. Daar zat verf aan en hoewel de katten niet op het aanrecht mogen komen zijn ze daar uiteraard wel geweest tijdens mijn verf sessie. Een is bovenop de deksel gaan zitten en heeft vervolgens mooie afdrukken gemaakt door op 6 verschillende plekken op het laminaat te gaan zitten. -O- Gelukkig was het nog wel redelijk schoon te maken. En de kat? Tja, die liep de volgende 8 weken met een geschoren kont rond :+
 
ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar baardmans slaat mij geloof ik over dit jaar :?.....

Wow... mij niet! Had vanavond sinterklaas. Iedereen lootje getrokken en voor +/- €30,- wat gekocht enzo. Was wel leuk. Werd ik opeens aangenaam verrast door oma... :o

In de zomervakantie was alles en iedereen (familie) samen een weekend op vakantie geweest, maar ik was niet mee i.v.m. sport. Dus ik had nog wat te goed zei ze...

garminproduct_161_2.jpg


Garmin Nüvi 200 *D

Nu eens kijken of ik zoiets op m'n motor ergens kwijt kan...
 
Als het écht niet lukt weet ik nog wel een plekje. O-)

Haha, oke. Goed om te weten! ;)
Ik zit alleen wel ff te kijken, ik ga denk wel even naar de shop. Kijken of ik een andere, wellicht handigere, kan vinden. Maybe met wat bijbetaling.
Want er zitten een paar nadeeltjes aan deze lijkt me...

* Geen koptelefoonaansluiting (ook geen bluetooth).
* De afmetingen zijn nét iets te groot om 'M een mooi plekje op m'n stuur te geven.

Hebben jullie nog motor-navigatie tips misschien? Ik heb nog geen ervaring, maar misschien zeggen jullie; 'zorg dat je dat er absoluut op hebt zitten!'
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel, iedere mongool kan het. O-)

Zojuist ben ik ook bezig geweest met de draadboom er weer in leggen.
Wat een ondankbaar kolerewerk. :X
De startmotor en alle lampjes deden het nog, gelukkig. *O*

En ja, ik ben heel eenzaam.
Ik ga altijd zitten klussen op feestavonden. B| :+







het zal je maar gezecht worden iedere mongool.pppppfffffffff :+
 
moggel ...

bah, krijg nu ook weer de kriebels om wat te veranderen aan de cbr.. eerst maar een klooien met de uitlaat :P
 
Zitten wat hele kleine plekjes op, maar geen hond die dat ziet :+

Ik had net anders wel een Lassie moment......

Ik keek naar je plaatje...
Begon mijn hond te blaffen.

Ik: "Wat zeg je Max ? Zitten er plekjes op de uitlaat ?"

O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan