Het Honda cbr600f/fs topic deel 7

wanneer koopt daros een motor

  • 1 hij koopt nooit een motor

    Stemmen: 2 11,1%
  • 2 hij koopt in het voorjaar een motor

    Stemmen: 2 11,1%
  • 3 hij koopt een cbr in januari

    Stemmen: 2 11,1%
  • 4 hij koopt een ander merk

    Stemmen: 1 5,6%
  • 5 hij kan geen keuze maken en maakt ons het leven zuur met h

    Stemmen: 8 44,4%
  • 6 alle zwarte cbr's zijn uitverkocht en hij koopt eindelijk

    Stemmen: 3 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan m'n Garmin ruilen, en gewoon m'n geld terugkrijgen.
Heb meteen even bij een andere winkel gekeken, die hebben nog een TomTom Rider v1 liggen. Ik heb even snel rondgekeken op internet. Maar ik lees echt een beetje fifty fifty volgens mij. De ene helft vindt het niets, de andere helft super.

Ik kan M bij die winkel krijgen voor €295,- En denk eigenlijk wel dat ik dit ga doen...

Mijn vragen aan jullie; Is dit wat? Wat vinden jullie ervan? Is dat ook een mooie prijs?
 
Ff weer wat foto`s:

Kettingbeschermer:





Je kunt het niet echt goed zien op de foto`s, maar hij glimt aardig *D .

Hugger (net geschuurd met p400):



En nu weer verder schuren met p600 -O- .... en dan nog n keer met p1000 -O- -O-
(ik haat schuren)
 
Laatst bewerkt:
Ff weer wat foto`s:

Kettingbeschermer:

[~[url="http://img2.putfile.com/thumb/12/33908453137.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img2.putfile.com/thumb/12/33908465037.jpg"]afbeelding~][/URL]

Je kunt het niet echt goed zien op de foto`s, maar hij glimt aardig *D .

Hugger (net geschuurd met p400):

[~[url="http://img2.putfile.com/thumb/12/33908453256.jpg"]afbeelding~][/URL]

En nu weer verder schuren met p600 -O- .... en dan nog n keer met p1000 -O- -O-
(ik haat schuren)



ziet er echt netjes uit,ga zo door en we sturen alles naar je op *D
 
Ik kan m'n Garmin ruilen, en gewoon m'n geld terugkrijgen.
Heb meteen even bij een andere winkel gekeken, die hebben nog een TomTom Rider v1 liggen. Ik heb even snel rondgekeken op internet. Maar ik lees echt een beetje fifty fifty volgens mij. De ene helft vindt het niets, de andere helft super.

Ik kan M bij die winkel krijgen voor €295,- En denk eigenlijk wel dat ik dit ga doen...

Mijn vragen aan jullie; Is dit wat? Wat vinden jullie ervan? Is dat ook een mooie prijs?

Om eerlijk te zijn zou ik niet voor de TT rider v1 gaan.... Te veel slechte reacties gehoord. Is ook niet voor niets dat er zosnel een V2 op de markt is gekomen.
Bevestiging op de motor schijnt ook niet optimaal te zijn. Tis natuurlijk maar net wat je wil, maar misschien gewoon ff verder kijken voor wat anders?

Kijk anders hier eens
 
Laatst bewerkt:
Ik kan m'n Garmin ruilen, en gewoon m'n geld terugkrijgen.
Heb meteen even bij een andere winkel gekeken, die hebben nog een TomTom Rider v1 liggen. Ik heb even snel rondgekeken op internet. Maar ik lees echt een beetje fifty fifty volgens mij. De ene helft vindt het niets, de andere helft super.

Ik kan M bij die winkel krijgen voor €295,- En denk eigenlijk wel dat ik dit ga doen...

Mijn vragen aan jullie; Is dit wat? Wat vinden jullie ervan? Is dat ook een mooie prijs?


http://link.marktplaats.nl/124708869

dit is beter
 
motor scooters kunnen ook leuk zijn maar gewone scooter kunnen ook leuk zijn ...

19.9 PK op circa 70 KG levert 4.2 sec 0-100 km/u 156 km/u top. sneller als motorscooter
tenminste bij mijn collega ik moet bij mijn scooter de remleidingen nog ontluchten en dan kan ik de straat op :)
(nee nog niet levensmoe)
 
Laatst bewerkt:
@ Furiousz & Tweety
Ik zit echt te twijfelen. Ik heb nu een half uurtje wat dingetjes zitten lezen op internet, vooral ook op MF. En er zijn genoeg mensen die de TTR1 zonder klachten gebruiken. Een Garmin (Zumo, Quest of 2620) is voor mij gewoon geen optie, omdat die allemaal veel te duur zijn. En dat geldt eigenlijk ook voor de TomTom Rider 2.

Ik denk nu een leuke kans te zien om de TTR1 te kunnen kopen voor €295,-
Maar ik ga nu toch twijfelen. Ik denk dat nog maar even wacht. Het enige nadeel aan dat wachten... Ik zal nergens meer een TTR1 vinden, want die is zo goed als nergens meer te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
@ Furiousz & Tweety
Ik zit echt te twijfelen. Ik heb nu een half uurtje wat dingetjes zitten lezen op internet, vooral ook op MF. En er zijn genoeg mensen die de TTR1 zonder klachten gebruiken. Een Garmin (Zumo, Quest of 2620) is voor mij gewoon geen optie, omdat die allemaal veel te duur zijn. En dat geldt eigenlijk ook voor de TomTom Rider 2.

Ik denk nu een leuke kans te zien om de TTR1 te kunnen kopen voor €295,-
Maar ik ga nu toch twijfelen. Ik denk dat nog maar even wacht. Het enige nadeel aan dat wachten... Ik zal nergens meer een TTR1 vinden, want die is zo goed als nergens meer te krijgen.

2e hands geen optie dan?
 
Ja, kben aan T zoeken. TTR2 zijn lastig te vinden, en ze zijn veelal rond de €500,-
En de TTR1 wordt tweedehands zo'n €300,- voor gevraagd. En daar kan ik 'M in de winkel nu ook nieuw voor krijgen.


is een chique pda met een otterbox niks voor je dan?
 
Nee, dat zie K niet echt zitten... Heb het fijne er allemaal nog niet van opgezocht. Maar het lijkt me niet echt wat. Overigens is dat ook best prijzig toch?


Asus MyPal A696

zijn erg veelzijdige apparaatjes.
kun je in principe veel meer mee dan met een garmin of rider.
functionaliteit onder het rijden zal iets minder zijn.
 
http://www.pdashop.nl/product/46484/asus-mypal-a696.html

zijn erg veelzijdige apparaatjes.
kun je in principe veel meer mee dan met een garmin of rider.
functionaliteit onder het rijden zal iets minder zijn.

Ja, da's inderdaad ook wel mooi ja! En dan heb je nog een computertje met meer functionaliteit op zak ook! Maar er is zo veel keus. Ik denk dat K nog maar even wacht ofzo. Over PDA's ga ik iig wel even wat meer uit zoeken :P

Maar het lastige daarmee is, dat je ze niet zo makkelijk op je stuur vast kan zetten enz. En niet waterdicht. En ik weet niet of ze N beetje trilbestendig zijn? Hoe doe jij dat zelf dan? Of heb je er geen...?
 
Ja, da's inderdaad ook wel mooi ja! En dan heb je nog een computertje met meer functionaliteit op zak ook! Maar er is zo veel keus. Ik denk dat K nog maar even wacht ofzo. Over PDA's ga ik iig wel even wat meer uit zoeken :P

Maar het lastige daarmee is, dat je ze niet zo makkelijk op je stuur vast kan zetten enz. En niet waterdicht. En ik weet niet of ze N beetje trilbestendig zijn? Hoe doe jij dat zelf dan? Of heb je er geen...?


in onze auto hebben we een asus 636n met ingebouwde gps module.
voordeel is dat alles in een zit, inclusief wlan en zo.
nadeel vind ik dat door die ingebouwde gps de accuduur niet erg hoog is en ingebouwde gps vaak van mindere kwaliteit is als die losse gps ontvangers die bovendien veel langer mee gaan op accu.
verder natuurlijk wel lekker groot formaat.

ik gebruik zelf mijn n73 in de tanktas, das voldoende voor mij.

maar persoonlijk zou ik voor een eventueel 2e hands pda gaan zonder gps module en die extern (holux m-1000) erbij kopen.
en dan een otterboxje kopen:


OtterBox | The #1 Selling Case for Smartphones & Tablets | OtterBox
 
Ja, da's inderdaad ook wel mooi ja! En dan heb je nog een computertje met meer functionaliteit op zak ook! Maar er is zo veel keus. Ik denk dat K nog maar even wacht ofzo. Over PDA's ga ik iig wel even wat meer uit zoeken :P

Maar het lastige daarmee is, dat je ze niet zo makkelijk op je stuur vast kan zetten enz. En niet waterdicht. En ik weet niet of ze N beetje trilbestendig zijn? Hoe doe jij dat zelf dan? Of heb je er geen...?


Heb zelf een Acer N35 (met geïntegreerde GPS antenne). Als ik mn navigatie nodig heb op de motor dan doe ik hem in mn kaarleesvak van mn tanktas. Werkt opzich perfect,
kan zelfs nog horen wat truus zegt (onder de 60km/h).
Op mn vorige motor had ik een stuurbeugel met PDA houder, dat was helemaal perfect!!! Het moest alleen niet gaan regenen :+
 
Ff een vraagje mbt het spuiten :+ .

Wat is het nut van de hele boel schuren met p1000 voor je de laklaag gaat aanbrengen (dus na de primer)?
 
Ff een vraagje mbt het spuiten :+ .

Wat is het nut van de hele boel schuren met p1000 voor je de laklaag gaat aanbrengen (dus na de primer)?

Ik neem aan dat je dat doet om nog even de kleine oneffenheden (die er eventueel op zijn gekomen) er af te halen. Denk aan stofdeeltjes, andere dingen. Dat lijkt mij...
 
ok, dan zou dat het wel zijn. Kan nu eerst weer 2 uur wachten tot de primer mooi droog is. Moet zeggen dat de primer er mooi op zit :+. Eerst maar ff eten koken :)
 
ok, dan zou dat het wel zijn. Kan nu eerst weer 2 uur wachten tot de primer mooi droog is. Moet zeggen dat de primer er mooi op zit :+. Eerst maar ff eten koken :)

Gefeliciteerd! Ik zat toevallig net te kijken...
Je hebt zojuist je 3000ste bericht op MF geplaatst! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan