Het Honda cbr600f/fs topic DEEL 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Ghostrider88"]gaat ook nokken[/me]
morgen weer aan de arbeid ;(
tot moggel allemaal :W
 
@ Kanarie
Ik ben er gewoon blij mee :P

@ Furiousz
Hij zal toch wel dit jaar een cbr kopen?! Ik denk van wel...
 
Ja, is zeker een stuk handiger!
Alleen ik mis daar wel een hoop dingen. Quoten, tekst-opmaken, mijn M-F...

Mja, het is wel een stuk sneller!
 
JEZUS WAT EEN GELUL HIER :o


@all the nieuwe hier WELKOM.

pppppffffff lijkt wel of iedereen een cbr koopt tegenwoordig :} :9~

Het zal wel erg druk worden bij de eerste meeting :]

@furiousz had inderdaad late dienst,ppfff moet nu nog 4 dagen werken en dan 5 dagen vrijheb ik er 7 achtermekaar gewerkt :r

*O* *O* *O* en sta weer als eerste in de OP thx PJ.wat een knappe vent he O-)

Ik las dat ik niet meer een van de oudste ben *O*
 
Moggel... :W
Vandaag gaan we weer beginnen, stage lopen enz.
Vakantie is weer voorbij! Ookal was die van mij al langer dan bij velen :P
 
sjonge jongen jullie zijn wel lekker bezig geweest gisteren avond man man man moest een pagina of 5 /6 doorlezen om weer hier te komen ...

ik ga nu maar eens naar mijn werk toe rijden.
 
Goedemorgen.
Lekker weer in de file gestaan vanmorgen, zodat ik maar een uur gedaan heb over 55 kilometer.

Nog 1,5 week volhouden -O-
 
zou daros deeltje 20 wel halen :P

ik zeg dat hij of geen cbr meer haalt of pas aan het einde van het seizoen.

hij heeft ja nog die chopper :')
 
zou daros deeltje 20 wel halen :P

ik zeg dat hij of geen cbr meer haalt of pas aan het einde van het seizoen.

hij heeft ja nog die chopper :')

Yep, denk ik ook.

Oke.

wil wel komen kijken maar weet niet ofdat ik morgen kan.
anders misschien maandag overdag?

Als ik kom wil ik hem wel op 25kw hebben zodat mocht ik een ritje maken ik geen gezeik heb met aanhouding of iets en ga hem tenslotte daarop ook rijden...

Hij gaat voor n Diversion :)
 
maar denk ook dat we niet zo hard moeten doen tegen Daros ....

straks pesten wij hem weg en koopt hij expres geen cbr omdat wij niet aardig voor hem zijn '(

van mijn kant: alles is plagerig bedoeld :j , en ik hoop voor je dat je snel een mooie jonge zwarte zilvergrijze cbr vind met weinig kilometers voor een leuke prijs *O*
 
Laatst bewerkt:
maar denk ook dat we niet zo hard moeten doen tegen Daros ....

straks pesten wij hem weg en koopt hij expres geen cbr omdat wij niet aardig voor hem zijn '(

van mijn kant: alles is plagerig bedoeld :j , en ik hoop voor je dat je snel een mooie jonge zwarte zilvergrijze cbr vind met weinig kilometers voor een leuke prijs *O*

Hij moet gewoon kopen wat hij leuk/mooi/betaalbaar vind :Y . En dat dat nou geen CBR word moet hij zelf weten natuurlijk. Als ik iets moois zie staan, en ik heb er het geld voor dan gà ik er gewoon voor
 
hij is idd niet echt vlotjes met een knoop doorhakken.
heb toch heel wat mooie cbr-tjes langs zien komen in zijn zoektocht.

we zullen zien of we in 2008 nog een extra cbr-rijder erbij krijgen :z
 
Ja, ben het eens met vorige posts! Tis allemaal maar gein, niets tegen daros! En ik hoop ook oprecht dat je binnenkort wel een mooie cbr op de kop weet te tikken! Het siert je aan de ene kant ook dat je niet overhaast te werk gaat, je wacht op wat je echt mooi vindt! Aan de andere kant... Als je graag wilt, moet je er werk van maken! Ik denk dat het wel goed komt..! :)
 
Ja, ben het eens met vorige posts! Tis allemaal maar gein, niets tegen daros! En ik hoop ook oprecht dat je binnenkort wel een mooie cbr op de kop weet te tikken! Het siert je aan de ene kant ook dat je niet overhaast te werk gaat, je wacht op wat je echt mooi vindt! Aan de andere kant... Als je graag wilt, moet je er werk van maken! Ik denk dat het wel goed komt..! :)

Kopen met je hart, niet met je verstand :+
 
Dames en heren beste wensen nog he. Beetje laat maarja beter laat dan nooit ;).

Voor degene die een andere cbr zoeken ik heb de mijne zojuist te koop gezet in het forum:

TK: CBR 600 F4 (pc35)

En voor degene die zich afvragen wat er voor terug komt:

Een cbr natuurlijk :] waarschijnlijk een fsport aangezien een rr iets te prijzig is en ik niet wil allrisken voor zon 200 euries per maand.
 
Zaterdag een CBR 600F (Hurricane) uit '87 gekocht.
Geheel origineel, behalve uitlaat.
CBR600Hurricane.jpg

CBR600Hurricaneuitlaat.jpg


Beetje opknappen en dan lekker van de lente/zomer rijden!
 
gaat snel hier.. was deeltje 7 nog aan het zoeken en plots zie ik deeltje 8 alweer, maar wat wil je met dit weer...

zag laatst een advertentie van een undertail, iemand een fototje van hoezoiets gemonteerd lijkt??


welkom@alle nieuwe cbr rijders (ook die van deeltje 7)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan