Het Honda cbr600f/fs topic DEEL 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kunt trouwens ook wel wat mensen schrappen uit de OP!Of n lijstje van posters & lezers maken ;)
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken... er staan er veel in die ik niet ken. Nou zegt dat natuurlijk niks, want ik kom zelf net een paar maanden kijken.
Dus ik zou niet weten wie eruit kan... en een lijstje met posters en lezers wordt ook zo druk en geen idee wie dat precies zijn :/

Dilemma's, dilemma's... :P
 
Ik had tot een paar maanden geleden nog een tv staan met beeldbuis. De tv-kast waar 'ie opstond was aan vervanging toe.

Nieuwe tv-kast gekocht, thuis dat ding in elkaar gezet. TV erop gezet: Op geen enkele manier was dat op een 'normale' manier neer te zetten. B|

Toen maar doorgereden naar de MediaMarkt en een LCD gekocht... die past wel *O*

Dat is nog eens een goed excuus. :)
 
ik kom uit amsterdam, maar als ik vroeg vertrek ben ik nog op tijd in almere om met jullie mee te vertrekken. ik hou wel van een ritje :Y
Je weet dat we juist naar Amsterdam toegaan toch? ;)

Maar als je vanuit Almere wilt vertrekken kan je meerijden natuurlijk. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)
 
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken... er staan er veel in die ik niet ken. Nou zegt dat natuurlijk niks, want ik kom zelf net een paar maanden kijken.
Dus ik zou niet weten wie eruit kan... en een lijstje met posters en lezers wordt ook zo druk en geen idee wie dat precies zijn :/

Dilemma's, dilemma's... :P
Gewoon laten staan, dat is wel zo makkelijk en dan lijkt de club lekker groot!
 
Zouden er op de beurs nog leuke koopjes te vinden zijn? Ik zoek nog stalen remleidingen, een tankpad en nog wat klein spul. Of is het alleen nog showen van de nieuwe modellen?
 
Zouden er op de beurs nog leuke koopjes te vinden zijn? Ik zoek nog stalen remleidingen, een tankpad en nog wat klein spul. Of is het alleen nog showen van de nieuwe modellen?
nee k heb van horen en zeggen dat er zat onderdelen zijn waar je ook vet op kan afdingen :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan