Het Honda CBR600F/FS Topic deel 91 "Het KKTTT Topic"

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow ja ... Jurgen, heb je binnenkort ook even tijd om naar het schuurlappie te kijken :/ hij viel wel eens spontaan uit, maar nu wil die ook niet meer opstarten -O-
heb ook nog ff alles overgebouwd op het donorlappie, maar daar deed het ook niets .. zou dat iets met de harde schijf kunnen zijn ... die werd erg warm namelijk
Ik zit een beetje lastig met m'n tijd, maar ik heb wel een reserve HDD liggen. De schuurlap is die eerste toch?
Zodra ik ff weet wanneer ik tijd heb spreken we wel ff wat af. Ik ben nu thuis bezig met en aanleggen van een satellietschoten ed. dus best wel druk. -O-
 
Ik zit een beetje lastig met m'n tijd, maar ik heb wel een reserve HDD liggen. De schuurlap is die eerste toch?
Zodra ik ff weet wanneer ik tijd heb spreken we wel ff wat af. Ik ben nu thuis bezig met en aanleggen van een satellietschoten ed. dus best wel druk. -O-

ok is prima hoor :Y

hoop trouwens niet dat je veel gekocht hebt voor die sataliet schotel, want heb er net een hoop van weggegooid :P

heb nog wel een ontvanger met dubbele kop liggen, waar je dus twee ontvangers op kunt aansluiten (ontvangers heb ik weggeflikkerd)

en als je hulp nodig hebt hoor ik het wel .. kun je over een paar weken bij mij komen helpen straten :+ jij bent namelijk dé man met ervaring hier :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan