Het Honda CBR600F/FS Topic deel 96 'Een Nieuwe Start'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even mn F4i in nieuwe smurfenkleuren posen!

F4i boodschappen edition:
484442_10151249611799392_603142936_n.jpg


Ook handig voor wheelies!
417459_10151262551089392_412807160_n.jpg
 
Gister maar de cbr eens flink onder handen genomen, na zon 2 maanden niet poetsen zie je wel wat verschil :P

Blijft toch een mooi beestje!
IMAG0160-1.jpg
 
nou dames en heren, morgenavond kijken bij een CBR 600 F2 uit '91, hoop dat ik me dan bij jullie kan scharen in dit topic! :)
 
Iemand enig idee waar ik een cilinderkop kan krijgen? Met een beetje pech is de mijne naar de kloten.
 
Haha, daar gaan we niet uitkomen ;)

Ben student en heb ernaast ook een auto, dus we beginnen lekker cheap! ;)
Wel een mooie motor heb je :)
 
Gefeliciteerd!

Ik heb het pasje al, zou vanavond naar een cbr gaan kijken maar das helaas verschoven naar morgen :( :(

Thanks, heb het pasje ook wel, alleen nog zonder A :+

Ik moest toen een week wachten voordat ik naar mijn auto kon gaan kijken, dát duurde pas lang... En voor mijn motor moest ik ook ff wachten totdat mijn instructeur tijd had om mee te gaan, dat duurde ook lang... :P
 
Ja, mijn rij-instructeur wilde wel mee om te kijken en ff stukje rijden, en kom ook meteen de motortrailer van de rijschool achter mijn auto hangen om hem mee te nemen, dus daar was ik ook heel blij mee! :)
 
even een vraagje hier, heeft iemand van jullie een foto van zijn of haar CBR van de voorkant en onder de koplamp, hoe de bevestiging is?

ik ben bij een cbr wezen kijken waarbij dat kapje aan de voorkant ( onder de koplamp) zelf gemaakt lijkt. heb het op de volgende voorbeeld foto even omcirkeld.. er zitten namelijk 2 schroefjes in en de bevestiging onder de koplamp lijkt niet helemaal goed.

cbrkv.jpg
 
Bedoel je een zwart afdekkapje? Zit aan de ene kant geklemt tegen een metalen stangetje en aan de andere kant met 2 schroeven omhoog vastgeschroefd onder je koplamp? is bij mijn motor iig ook een klein stukkje plastic..
 
ja, en het onderste deel van nummer tien .. snap je?
ik ga ff neuzen, bedankt voor t snelle antwoord! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan