HET Honda CBR600F topic deel 2!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke dan! Ik schrijf het van iedereen op en dan hoop ik dat het allemaal nog gaat lukken dit jaar, aangezien hij moet kunnen, maar ook iedereen op dezelfde dag natuurlijk!

Maar goed, dat moeten we er maar voor over hebben!

En waarom zou je vriendin niet gaan rijden?

Schrijf mij ook maar op lijkt me leuk
:}
 
Staat nu in Harderwijk bij Marhekon. Geweldige kerel, veel verstand en super goede uitleg over alles dat je wil weten.

Hij raced zelf met een cbr. Gelijk gevraagd of hij ook circuitdagen organiseerd en dat doet ie.

Bij deze dus de vraag aan iedereen of hij en zij geïnteresseerd is zou zijn, dan kunnen we misschien als meeting zo'n circuitdagje doen

Heb al 2 circuitdagen geboekt :9 , maar jullie zijn welkom hoor :]
 
F*ck, net te laat!!!!!!

als ik het me goed herinner was dit bij deel 1 ook al, toen was ik je net voor, _O-

t zit je niet mee, en dan heb je ook je motor nog niet terug op vol vermogen.

Maar je weet dat hij er snel zal zijn en zal straks veel goedmaken *D
 
als ik het me goed herinner was dit bij deel 1 ook al, toen was ik je net voor, _O-

t zit je niet mee, en dan heb je ook je motor nog niet terug op vol vermogen.

Maar je weet dat hij er snel zal zijn en zal straks veel goedmaken *D

Het zit me idd niet mee :+ . Zal zo eens ff bellen of hij al bijna klaar is :P . Straks naar Roden (lekker binnendoor :9~ ), vanavond nog ff op stap in Groningen, en morgen de hele dag lekker rijden :]

~[EDIT] net ff langs geweest, word wel 5 uur -O-
 
Laatst bewerkt:
2500!!!

Tijd voor deel 3 *O* *O* *O*

Kijk, dat is snel gegaan! Ik ga morgenavond wel ff achter de computer zitten om een nieuw topic te openen. Ben nu op me werk (fitnesscentrum waar het niet zo druk is door het goede weer) en ga straks lekker chillen!

Voor degene die vandaag gaan rijden, enjoy!
 
Heb zelf een zwart zilver cbr uit 98. Nou heb ik die handgreep eraf gehaald omdat dat ding toch niet gebruikt werd en ik hem er zonder iets beter uit vind zien (persoonlijk natuurlijk).

Nu blijven er 2 van die gapende gaten over, is hier iets voor te krijgen? Bv afdekdopjes? En zijn er meer mensen die deze handgreep hebben verwijderd en hier iets mooits voor hebben bedacht? (behalve ductape natuurlijk )

Er schijnt wat op ebay te staan en op een duitse site, iemand concrete links?
 
Heb zelf een zwart zilver cbr uit 98. Nou heb ik die handgreep eraf gehaald omdat dat ding toch niet gebruikt werd en ik hem er zonder iets beter uit vind zien (persoonlijk natuurlijk).

Nu blijven er 2 van die gapende gaten over, is hier iets voor te krijgen? Bv afdekdopjes? En zijn er meer mensen die deze handgreep hebben verwijderd en hier iets mooits voor hebben bedacht? (behalve ductape natuurlijk )

Er schijnt wat op ebay te staan en op een duitse site, iemand concrete links?

Ja, heb ik. Thuis op mn eigen pc.....
Gewoon ff met de duitse google zoeken naar Lochenblenden (geloof ik)
 
Ik zoek nog een CBR 600 achterveer, die van type F3. Ik heb al wel de stepjes erop zitten van dit type, nu de achterveer nog.

Ook zoek ik nog een verhoogde blanke kuipruit.

Wie helpt mij verder.

Groet # :? :9

Ik heb nog een achterveer liggen van een F3 inclusief reservoir. Ding is in zeer goede staat en is maar 16000 km gebruikt. Bij interesse moet je maar even mailen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan