HET Honda CBR600F topic deel 2!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor iedereen die zich komende zondag vervelen gaat...

Ben met mensen uit het Utrecht topic een ritje aan het plannen: 12:30 AC restaurant de Meern. Iedereen welkom *O*

Ik heb wel zin in een ritje..... :Y Aangezien het nog in planning zit, laat maar ff weten of het door gaat
 
Moguuhhh, zo eindelijk verder in deel 2! Misschien vandaag nog ff rijden. Als het goed is heb ik maandag of dinsdag mn nieuwe ruitje binnen *O* *O* .

@Duppie: Qua wind scheelt het wel wat, staat zowiezo erg goed op je motor
full
 
Yeah het nieuwe topic, zie alleen me specs nog niet staan, al zijn het er ook niet veel
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me ook ff melden in het nieuwe topic :W

@spykes, ik sta nog niet in de begin post -O-
maar dat komt vast wel goed *D


Kan woensdag helaas niet mee met voorrijden van de route... Denk dat ik dan nog ziek op bed lig. Ik hoop dat ik voor de 25e weer helemaal op en top ben voor de motorbeurs, dan kan ik ook even investeren in paar accesoires..
 
Hey max, kzie dat mijn foto er niet bij staat (foute link).
Als het goed is staat de juiste link in het mailtje wat ik je deze week stuurde
 
Laatst bewerkt:
Deel 2 ... CHECK!!

[me="Jornf1"]is echt te druk, werk, school, klussen bij vrienden, klussen bij ouders and so on, and so on....[/me] :z

Projectje ligt volledig stil, ben op zoek naar Mek, ga maar ff een topic openen denk ik...
 
En daar ben ik ook weer!

Ik heb nog niets aan de beginpost gedaan sinds het topic weer open is. Het was vandaag zo'n mooi weer dat ik vandaag ff ben wezen rijden. Ben nu nog bij me ouders maar ga vanaaf aan de slag!

Vanmiddag nog ff langs motorzaakje in Breda gereden. Ik heb nu een HJC helm, de FG-14 en die bevalt wel goed. Ik kan er alleen geen zonnebril in dragen. Lukt bij geen een helm, maar nu zag ik daar de HJC FS-10 liggen. Nieuw model voor dit jaar en zeker een vette helm! Zit een ingebouwd zonnevisier in dus ik ga maar eens kijken of ze die op de beurs niet hebben!
 
had me vandaag ook ingesteld om te rijden, dus motor beetje klaargemaakt. Ik vermoedde dat de accu leeg was, aangezien ik er bijna 4 maanden niet op heb gereden, dus met de auto erbij gestart, en zover nog geen probleem. Alleen zodra ik em in een versnelling zette, sloeg me motor af, alsof er iets blokkeert. Rijden zat er helaas niet meer in...

Dus iemand een idee wat het kan zijn?
 
had me vandaag ook ingesteld om te rijden, dus motor beetje klaargemaakt. Ik vermoedde dat de accu leeg was, aangezien ik er bijna 4 maanden niet op heb gereden, dus met de auto erbij gestart, en zover nog geen probleem. Alleen zodra ik em in een versnelling zette, sloeg me motor af, alsof er iets blokkeert. Rijden zat er helaas niet meer in...

Dus iemand een idee wat het kan zijn?

Misschien wel iets te simpel gedacht (heb je waarschijnlijk ook wel zelf aan gedacht), maar heel misschien je jiffie??? (t kan de beste overkomen)
 
Laatst bewerkt:
nou het lampje doet het gewoon, gaat aan en uit als je em inklapt, dus ik neem aan dat dat het niet is, ik keek net nog ff: als ik de sleutel omdraai lijkt het niet of de accu leeg is, de verlichting etc doet het gewoon allemaal, wil ik em starten, hoor je een tik bij de accu en gaat alles uit, en als je em dan weer op contact zet doet niks het meer van de verlichting.

dus aanduwen werkte niet want in de versnelling slaat ie af, met de auto erbij sart ie wel maar alleen in neutraal, ze je em in de een en met de accu van de auto erbij, gebuert er helemaal niks. Lijkt wel iets van kortsluiting ofzo
 
Laatst bewerkt:
nou het lampje doet het gewoon, gaat aan en uit als je em inklapt, dus ik neem aan dat dat het niet is, ik keek net nog ff: als ik de sleutel omdraai lijkt het niet of de accu leeg is, de verlichting etc doet het gewoon allemaal, wil ik em starten, hoor je een tik bij de accu en gaat alles uit, en als je em dan weer op contact zet doet niks het meer van de verlichting.

dus aanduwen werkte niet want in de versnelling slaat ie af, met de auto erbij sart ie wel maar alleen in neutraal, ze je em in de een en met de accu van de auto erbij, gebuert er helemaal niks. Lijkt wel iets van kortsluiting ofzo

Even een nachtje aan de druppelaar hangen (als je die hebt) en morgen checken. Anders is denk ik je accu overleden, maar heb hier ook niet zo heel veel verstand van........ Dus misschien iemand anders nog een idee???
 
heb geen druppelaar bij de hand, zal die maar eens aanschaffen, maar tis toch raar dat als ik em jumpstart hij in neutraal het gewoon blijft doen. en em dan in de versnelling zet dat ie dan weer afslaat, het lijkt wel een beetje op al je jiffy nog uit staat...

oja handig om er misschien bij te zetten, heb andere radiateur eronder gezet, en het lijkt alsof koelvloeistof niet ech wordt doorgepompt, als de temp oploopt(metertje doet het wel) gaat de fan ook niet draaien.
 
heb geen druppelaar bij de hand, zal die maar eens aanschaffen, maar tis toch raar dat als ik em jumpstart hij in neutraal het gewoon blijft doen. en em dan in de versnelling zet dat ie dan weer afslaat, het lijkt wel een beetje op al je jiffy nog uit staat...

oja handig om er misschien bij te zetten, heb andere radiateur eronder gezet, en het lijkt alsof koelvloeistof niet ech wordt doorgepompt, als de temp oploopt(metertje doet het wel) gaat de fan ook niet draaien.

Ik dacht in een eerder berichtje van jou gelezen te hebben, dat je nog een stekkertje aan moest sluiten na het vervangen van de radiateur (kan het alleen niet meer trg vinden :? ).
Zal dit stekkertje misschien, als deze aangesloten is, voor het doorpompen zorgen?

Als dat zo is, is het misschien wel zo beveiligd, dat je niet meer kan rijden!
 
goed opgemerkt, kon de andere stekker niet vinden, maar die is gevonden zat beetje onder de tank, dus ik neem aan dat dat nu wel goed zit. dus had dat weggehaaldMaar volgens mij doet me fan het nog steeds niet. Ik heb ook nog geprobeerd te starten door steeds een zekering weg te halen, maar dan ook geen effect
 
Laatst bewerkt:
Mooie spulletjes!!! Vooral die handschoenen :Y ! Foto van het pak is n beetje onduidelijk, ook Oxtar?

Pak is inderdaad wat onduidelijk. Komt binnenkort wel even een goede. Maar is een pak van Evolution. helemaal (mat)zwart met hier en daar natuurlijk een dingetje/ritsje/reflectorrandje.

Bevalt me tot nu toe meer dan goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan