HET Honda CBR600F topic deel 2!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed opgemerkt, kon de andere stekker niet vinden, maar die is gevonden zat beetje onder de tank, dus ik neem aan dat dat nu wel goed zit. dus had dat weggehaaldMaar volgens mij doet me fan het nog steeds niet. Ik heb ook nog geprobeerd te starten door steeds een zekering weg te halen, maar dan ook geen effect

Ik kan nog maar een ding bedenken....... dat heb ik een poosje geleden gehad namelijk! Staat je benzinekraantje open? heb het zelf gehad dat ik dat vergeten was en toen hij geen benzine meer kreeg, maakte hij ook enkel een tik bij de accu, alsof het leek dat de accu leeg was, benzine kraan opengezet en moest een paar keer starten en kreeg toen weer benzine en hoppa.......gassen.

Als dit het ook niet is, dan weet ik het niet meer!
 
Goede avond trotse cbr bezitters!!

Morgen maar eens het eerste ritje van het jaar maken *O* , het weer is gewoon super hiervoor en denk dat de meeste pekel wel weg is.
Zijn er al meer :] vandaag op uit geweest?

En jornF1 hoe staat het met je project???
 
nou het lampje doet het gewoon, gaat aan en uit als je em inklapt, dus ik neem aan dat dat het niet is, ik keek net nog ff: als ik de sleutel omdraai lijkt het niet of de accu leeg is, de verlichting etc doet het gewoon allemaal, wil ik em starten, hoor je een tik bij de accu en gaat alles uit, en als je em dan weer op contact zet doet niks het meer van de verlichting.

dus aanduwen werkte niet want in de versnelling slaat ie af, met de auto erbij sart ie wel maar alleen in neutraal, ze je em in de een en met de accu van de auto erbij, gebuert er helemaal niks. Lijkt wel iets van kortsluiting ofzo


Misschien even de polen van de jiffie schakelaar schoonmaken kan wezen dat daar kortsluiting inzit. (Het lijkt er tenminste wel op).
 
Ik kan nog maar een ding bedenken....... dat heb ik een poosje geleden gehad namelijk! Staat je benzinekraantje open? heb het zelf gehad dat ik dat vergeten was en toen hij geen benzine meer kreeg, maakte hij ook enkel een tik bij de accu, alsof het leek dat de accu leeg was, benzine kraan opengezet en moest een paar keer starten en kreeg toen weer benzine en hoppa.......gassen.

Als dit het ook niet is, dan weet ik het niet meer!

volgens mij is dat het niet, want als ik em dus in neutraal zet dan kan je em wel jumpstarten en blijft ie ook wel lopen. en dat zou ook geen effect moeten hebben op licht enzo. want als ik em dus jumpstart en een tijdje laat lopen en m weer uitzet
als je m dan weer op het contact zet gaan de lichten wel branden, maar zodra je em start hoor je dus een tik en gaan de lichten uit en blijven ze ook uit. ook als je daarna het contact ff uit en weer aanzet. dusdat lijkt meer op accuproblemen of soort van kortsluiting
 
Zo, beginpost is aangepast!

Ik had niet van iedereen de specs gehad dus mail die nog maar even door naar mij. Ik heb iedereen op volgorde van bouwjaar gezet (de motor dan he :+ ) maar van sommige heb ik maar gegokt omdat ik het niet wist.

Klopt er iets niet, stuur me maar ff een mailtje, dan pas ik het aan!



Meteen een vraagje ivm de meeting. Ik ga hem tot nu toe alleen met Stefan-- voorrijden. Er kan nog een iemand mee en dat is ook wel handig zodat deze de route al kent. Woensdag gaan we rijden dus wil je mee stuur ff een mail.


@dark vision: heb je nog iets moois in photoshop kunnen fixen?
 
Ook ik wil mijn CBR600F uit'98 plaatsen op deze actieve CBR600F topic. Vandaag mijn Bos Carbon uitlaat gemonteerd, er zit echt een gaaf geluid

in.
full
 
Hij staat erbij! Als je nog ff je specs en en waar je vandaag komt laat weten zet ik dat er ook bij!


Ik kom uit het mooie Raalte, bekend van de Raalter Races, Ribs and Bluesfestival, het Harleymuseum en de Stoppelhane.
 
Zo, beginpost is aangepast!

Ik had niet van iedereen de specs gehad dus mail die nog maar even door naar mij. Ik heb iedereen op volgorde van bouwjaar gezet (de motor dan he :+ ) maar van sommige heb ik maar gegokt omdat ik het niet wist.

Klopt er iets niet, stuur me maar ff een mailtje, dan pas ik het aan!



Meteen een vraagje ivm de meeting. Ik ga hem tot nu toe alleen met Stefan-- voorrijden. Er kan nog een iemand mee en dat is ook wel handig zodat deze de route al kent. Woensdag gaan we rijden dus wil je mee stuur ff een mail.


@dark vision: heb je nog iets moois in photoshop kunnen fixen?



Welke route word het nou? De Utrechtse heuvelrug? Die is helemaal bewegwijzerd een eitje om te rijden! Maar wel erg gaaf.

Mijn motor staat trouwens bij de '98ers terwijl ie van '97 is. Als gij dat wilt veranderen...

En ik denk dat ik aan het eind van dit jaar CBR af ben. Heb vandaag op een KTM 950 SM gereden en dat is echt heel relaxt! Lekker rechtop zitten, gooien en smijten, lekker veel power en het geluid van een 2 cilinder kan een Fje niet tegen op!
 
Gistermiddag ff 2,5 uur gereden: heerlijk! :]
tot op zekere hoogte...toen heb ik het laatste uurtje maar heel rustig aan gedaan en was ik er helemaal flauw van -O-

'(
 
Gistermiddag ff 2,5 uur gereden: heerlijk! :]
tot op zekere hoogte...toen heb ik het laatste uurtje maar heel rustig aan gedaan en was ik er helemaal flauw van -O-

'(

Moguhh...
Gisteren is het er bij mij jammer genoeg niet van gekomen,misschien vandaag alst mooi weer is. Nu eerst lekker naar bed eindelijk :Z :Z :Z
 
Laatst bewerkt:
full


*Honda CBR 600 F - Nijkerk (Gelderland)

Specs:
Laser Titanium uitlaatsysteem
Carbon knippers achter
bijna op 25 kw :)
 
Zo, beginpost is aangepast!

Meteen een vraagje ivm de meeting. Ik ga hem tot nu toe alleen met Stefan-- voorrijden. Er kan nog een iemand mee en dat is ook wel handig zodat deze de route al kent. Woensdag gaan we rijden dus wil je mee stuur ff een mail.

Moguh :W

Beginpost begint er goed uit te zien zo!

Jammer dat het voorrijden op een doordeweekse dag is, had anders wel meegegaan.....
 
weet iemand misschien of een laser uitlaatsysteem std. teveel db heeft of dat deze nog onder de grens zit?
 
Kan de mijne ook nog in de openingspost gezet worden?

Specs:

- CBR600F (2) ('92)
- Special paint (lijkt me duidelijk:+ )
- Tuned tot 105pk })
- Laser demper
- Stalen remleidingen voor

- Helaas @ 25kW modus -O-

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan