HET Honda CBR600F topic deel 3!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand nog een goedkoop adresje vor het lassen van kuipen? Graag in de buurt van Zwolle ( Raalte )
 
ikke :P

untitled.JPG


Specs:
- Wheelstriping
- Viper demper (of yoshi, net wat me uitkomt)
- Clear led rear-lights incl knippers
- Alu voetstepjes
- Verwijderde achtersteppjes
- "Harris" gele handvaten
- Zwarte hugger
- Platte(re) kuipknippers
- Carbon undertray

to do
-Racekont
-high mount demper :+
 
Dan moet ik ook maar even he? ;)




Verder stalen remleidingen met sportremklauwen.
sportuitlaatje
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand nog een goedkoop adresje vor het lassen van kuipen? Graag in de buurt van Zwolle ( Raalte )

Zelf doen toch??? :Y


Soldeerbout, eerst binnenkant, dan buitenkant, en dan ff plamuren met MEK (maar dat heb JIJ genoeg *D )

Easy!!!!!

Resultaat van mijn eigen crea-bea gedoe:
full


Bij het blauwe gedeelte (=duplo van m'n nichtje) was een redelijk groot gat.... Nu dus niet meer.... *O*
 
moet je op de beurs kopen, deze was 399, op de beurs 400, en omdat ik daar ook een motor kocht had ik hem voor 300:) Dus das wel een leuke prijs:) Merk is Büse, maar ze hadden ook Alpine Stars voor dat geld (maar die vond ik minder).Kom een keer naar m'n Devil luisteren op mn CBR, dan verdander je wel van gedachten :+

Die batman foto is idd echt vet, waarvoor was dat, carnaval?

Sixflags magic mountain roller coaster park, bij Los Angeles. Heeft een batman theme.




Ennuh Spykes...
IK WOON IN UTRECHT, DANKJEWEL? :?
 
ikke :P

[afbeelding]

Specs:
- Wheelstriping
- Viper demper (of yoshi, net wat me uitkomt)
- Clear led rear-lights incl knippers
- Alu voetstepjes
- Verwijderde achtersteppjes
- "Harris" gele handvaten
- Zwarte hugger
- Platte(re) kuipknippers
- Carbon undertray

to do
-Racekont
-high mount demper :+


Op blote voeten, een petje, en een sjagje in je smoel _O- :} :} :} :}
 
Zo, deel 3 alweer!!!
Gaat hard!
Kga maar eens ff een fotootje zoeken of zo voor de openingspost...
Iemand trouwens enig idee of de spiegels van een F2 en F3 hetzelfde zijn en dus uitwisselbaar? Ik dacht van wel namelijk...
 
Weet iemand nog een goedkoop adresje vor het lassen van kuipen? Graag in de buurt van Zwolle ( Raalte )

Als het plastic zacht wordt bij verwarming, kan je makkelijk zelf de scheur repareren met een soldeerbout oid. aan de achterkant eventueel nog een polyester matje plakken en een klein beetje plammuren.
 
kkroese ik zie geen mail adres voor die veer, mail mij even op dirkencorrie@infracom.info

Groet #


Ik heb je gemailed ;) mocht je dit niet hebben ontvangen kan je beter mij ff mailen op kevin.kroese@gmail.com zodat ik kan replyen.
 
Laatst bewerkt:
Zo, deel 3 alweer!!!
Gaat hard!
Kga maar eens ff een fotootje zoeken of zo voor de openingspost...
Iemand trouwens enig idee of de spiegels van een F2 en F3 hetzelfde zijn en dus uitwisselbaar? Ik dacht van wel namelijk...


Jep zijn inderdaad hetzelfde
 
Als het plastic zacht wordt bij verwarming, kan je makkelijk zelf de scheur repareren met een soldeerbout oid. aan de achterkant eventueel nog een polyester matje plakken en een klein beetje plammuren.

Polyester en ABS(spul waar je kuipen van zijn gemaakt) hechten niet/slecht.

Mijn suggestie (zie een paar posts hierboven) is beter en werkt echt goed :Y
 
Jaa, daar is tie dan deeltje 3 *O*

Ik zal binnenkort eens een foto maken van mij en motor. Zo te zien zijn er meer die dat moeten doen, ik zie nog wat kale motoren haha.
 
Gister mazzel gehad..

Mijn maatje is monteur en hij heeft mijn motor een beurt gegeven, olie filters enz.

Als het klaar was zou hij een rondje dijk bij wijk doen om de CBR te testen, hij houdt niet van Honda zegt hij, nu kon hij het even proberen om zijn gedachten te veranderen...

Hij belt op ik heb slecht nieuws, en hij zegt hij loopt echt als een zonnetje, maar ik ben erachter gekomen dat ik vergeten ben om iets vast te zetten...

Op het laatste moment bij een rotonde de bocht naar rechts gemaakt i.p.v. rechtdoor, hij vond hem toch wel lekker denk ik. Hierna gebeurde het, zijn voet gleed van de step, voet terug en weer, hij denkt das raar ik heb geen gladde laarzen dan zullen het de steppies wel zijn.............. en hij kijkt, de hele zooi, zijn laars zijn broek (leer hoeft even niet meer gevet te worden) mijn achterband en de hele zijkant onder de olie.

Hij is vergeten een stop vast te zetten van de bout van de krukas?? in ieder geval dop weg en olie overal, wat een zooi.

Hij is na gezocht te hebben voor de stop (hij reed op de weg voor de rotonde 140) niet gevonden natuurlijk, rustig over het fietspad naar huis gereden en heeft geen verdere schade gehad.

Nu is mijn dop foetsi dus als iemand een dop heeft, dan graag even melden ik kan nu niet rijden!!

Vandaag had ik een toerrit gepland en ben nu samen met hem op hun motors gegaan. Ik moet zeggen ik ben op de suus GSXR 750 SRAD geweest en dit werkt verslavend, 130 pk tjes. Lekker hoor, wie weet hoe een CBR 600 1992 op te voeren tot ongeveer hetzelfde, poehee ik zou haast suus gaan rijden. (hij staat te koop)

Nou ja dit was het wel weer, groet # :? :9

Edit:typo
 
Laatst bewerkt:
wel gemeldt dat er olie ligt op die rotonde aan de desbetreffende wegbeheerder? wel balen overigens, dat je, door zo'n klein kut dopje, niet kun rijden...
 
Gister mazzel gehad..

Mijn maatje is monteur en hij heeft mijn motor een beurt gegeven, olie filters enz.

Als het klaar was zou hij een rondje dijk bij wijk doen om de CBR te testen, hij houdt niet van Honda zegt hij, nu kon hij het even proberen om zijn gedachten te veranderen...

Hij belt op ik heb slecht nieuws, en hij zegt hij loopt echt als een zonnetje, maar ik ben erachter gekomen dat ik vergeten ben om iets vast te zetten...

Op het laatste moment bij een rotonde de bocht naar rechts gemaakt i.p.v. rechtdoor, hij vond hem toch wel lekker denk ik. Hierna gebeurde het, zijn voet gleed van de step, voet terug en weer, hij denkt das raar ik heb geen gladde laarzen dan zullen het de steppies wel zijn.............. en hij kijkt, de hele zooi, zijn laars zijn broek (leer hoeft even niet meer gevet te worden) mijn achterband en de hele zijkant onder de olie.

Hij is vergeten een stop vast te zetten van de bout van de krukas?? in ieder geval dop weg en olie overal, wat een zooi.

Hij is na gezocht te hebben voor de stop (hij reed op de weg voor de rotonde 140) niet gevonden natuurlijk, rustig over het fietspad naar huis gereden en heeft geen verdere schade gehad.

Nu is mijn dop foetsi dus als iemand een dop heeft, dan graag even melden ik kan nu niet rijden!!

Vandaag had ik een toerrit gepland en ben nu samen met hem op hun motors gegaan. Ik moet zeggen ik ben op de suus GSXR 750 SRAD geweest en dit werkt verslavend, 130 pk tjes. Lekker hoor, wie weet hoe een CBR 600 1992 op te voeren tot ongeveer hetzelfde, poehee ik zou haast suus gaan rijden. (hij staat te koop)

Nou ja dit was het wel weer, groet # :? :9

Edit:typo


Waar was dat? En ken ik de monteur?

Ik ben vandaag namelijk bijna op mijn smoel gegaan over een oliespoor op een rotonde...
 
dat mijn dochter mee ging was eenmalig. :Y
mocht in de toekomst blijken dat ze vaker mee wil krijgt ze uiteraard een eigen pak.
ik zit nooit zonder een pak :N op de motor dus mijn dochter als het zo ver is ook niet :Y :Y


Mijn zoon of dochter gaan ook wel eens mee, maar dan altijd met lerenpak,Helm en handschoenen aan. Wel net zo veilig maar het blijft toch wel een risico om kinderen mee te nemen.
 
WOOW!! deel 3! *O* had nog een hoop bij te lezen in deel 2 ook. :X

maar goed foto's van mijn hoofd volgen nog wel als k mn nieuwe pak heb (over paar weken)

Afgelopen zaterdag een nieuwe (2e hands) teller unit gemonteerd, was ff draadjes ombouwen ivm andere type stekkertjes, maar t werkt! (alleen geeft de toerenteller veel te veel aan,.. :X als ik m in de begrenzing trek slaat ie zelfs door naar 0! *D )

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan