Het Honda cbr600f topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo even een nieuwe vizier gekocht :9~ :9~ :9~ :9~
als je raad wat er de muur zit ga je door voor de wasmachine
full
 
Damn! Deel 4 alweer :) . Gaat aardig hard.

Heb ondertussen mn monozitje naar de spuiter gebracht, kan hem eind deze week weer ophalen. Direct ook maar ff een andere kentekenplaathouder besteld bij race-shop.nl.
Foam voor het zitje is ook al op maat gemaakt, dus het is straks een "kwestie van monteren", en eindelijk weer rijden!!!!

Gaatje in mn uitlaatbocht is ook weer zo goed als "dicht". Heb er een zelfde klemband omheen gedaan als waarmee de linkpijp op de uitlaatbocht vast zit, hopen dat het zo een poosje goed blijft :+

(@Jorn: deze zat net ff wat dichterbij, en kon het snel voor me regelen. Toch bedankt voor je aanbod!!!)

No problem! *D
Ben benieuwd naar het resultaat *O*

mijn motor staat er nu zo bij:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zou eigenlijk deze zaterdag gespoten worden, maar me pa heeft een blok hout op een van me kontkuipen laten vallen, precies waar de scheur zat, dus nu is ie weer doormidden. Wordt nu pas na de tt ;( dat ie weer helemaal goed is
Ziet er alvast goed uit Tony!! :Y Goed voorwerk is het halve werk :}
Heb je nog belang bij de tailraiser??

@K.C.: ik heb geen idee..... :? -O-

zo even een nieuwe vizier gekocht :9~ :9~ :9~ :9~
als je raad wat er de muur zit ga je door voor de wasmachine
[afbeelding]
NICE!!!! *O* :9~
 
Laatst bewerkt:
@ FJ Torro dat is balen man succes met het opknappen. -O-


PS Wat ga je doen met je rechter topkuip mits die nog in "goede" staat is O-)

Opknappen :?

met een krom frame en een kromme voorvork en een gescheurd carter etc? lijkt me niet erg zinvol.

Maar alle kappen zijn kapot, behalve rechts achter en dat plaatje onder de beugel. eerst afwachten wat ik met het ding moet doen volgens de verzekering. Weet niet of het wrak me nog zoveel oplevert, dus weet ook niet of ik hem ga houden.
 
zo even een nieuwe vizier gekocht :9~ :9~ :9~ :9~
als je raad wat er de muur zit ga je door voor de wasmachine
[afbeelding]


looking sweet :9~ *D

maar aan de muur? ik d8 ook afzuigkap:)

maja, kan natuurlijk ook een hele stoere design-radiator zijn :)

vandaag komt de "expert" bij mn motor kijken... hoor er vast wel wat meer van vandaag... ik laat het horen!

en vant weekend eens even kijken hoe dit modelletje zit en wat het mag kosten 8-)
full
 
looking sweet :9~ *D

maar aan de muur? ik d8 ook afzuigkap:)

maja, kan natuurlijk ook een hele stoere design-radiator zijn :)

vandaag komt de "expert" bij mn motor kijken... hoor er vast wel wat meer van vandaag... ik laat het horen!

en vant weekend eens even kijken hoe dit modelletje zit en wat het mag kosten 8-) [afbeelding]

Vemar VTXE, dit is model F226
 
@f.c:

gaat de startmotor nog rond als je wil starten? en als je je stationair een stuk opschroeft, blijft ie dan draaien? doen je lichten het nog normaal of branden ze zwakjes? probeer anders eens startkabels op je accu te zetten en kijk dan oftie dan wel start.
het allereerste wat in mij opkomt is namelijk toch de spannings regelaar.?
 
Net bericht over de verzekering gekregen...

schadeexpert en motorhandelaar konden het nog niet eens worden over de dagwaarde van de motor. Dit wordt nog even uitgezocht en dat hoor ik in de loop van de week.

Voor de kleding krijg ik 950 euro en hier komt nog een nieuwe helm bij (oude helm is meegenomen, zal wel te maken hebben met het feit dat de helm niet meer veilig is, dat ze zeker willen weten dat ie niet meer gebruikt wordt). Toch niet slecht voor een 2 jaar oud pak wat nog prima te gebruiken is, alleen enkele schuifplekken, maar geen ernstige schade...

wel zonde van mn sidi vertigo's, maar kan wel wat nieuw plastic voor kopen, dan lijkt het al heel wat beter.

voorlopig dus redelijk goed bericht *D
 
Net bericht over de verzekering gekregen...

schadeexpert en motorhandelaar konden het nog niet eens worden over de dagwaarde van de motor. Dit wordt nog even uitgezocht en dat hoor ik in de loop van de week.

Voor de kleding krijg ik 950 euro en hier komt nog een nieuwe helm bij (oude helm is meegenomen, zal wel te maken hebben met het feit dat de helm niet meer veilig is, dat ze zeker willen weten dat ie niet meer gebruikt wordt). Toch niet slecht voor een 2 jaar oud pak wat nog prima te gebruiken is, alleen enkele schuifplekken, maar geen ernstige schade...

wel zonde van mn sidi vertigo's, maar kan wel wat nieuw plastic voor kopen, dan lijkt het al heel wat beter.

voorlopig dus redelijk goed bericht *D


€950 voor een ander pak, laarzen en handschoenen is niet verkeerd dacht ik zo!

Nu hopen dat ze voor je motor ook een mooi bedrag uitkeren. Gaat opzich toch nog best snel moet ik zeggen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan