Het Honda cbr600f topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
€950 voor een ander pak, laarzen en handschoenen is niet verkeerd dacht ik zo!

Nu hopen dat ze voor je motor ook een mooi bedrag uitkeren. Gaat opzich toch nog best snel moet ik zeggen!

ben nog even langs geweest, motor was ingezet op 2250 als dagwaarde, maar dat was volgens de verzekeringsman teveel. Nu dus even afwachten hoeveel het dan wordt. Gaat wel weer een aantal procent vanaf voor de motorhandelaar waar hij nu staat, die ook de schade geinventariseerd heeft, tenzij ik bij hem een andere haal, maar dat weet ik nog niet. Eerst eens even rondkijken.

950 was inclusief helm, aan de telefoon kreeg ik te horen dat de helm er nog bij kwam, maar bleek niet zo te zijn. Had niet zo'n dure helm overigens. Maar bedrag valt tot nu toe mee, als ik nou ook nog een leuk bedrag krijg voor de motor ben ik wel gelukkig:). wacht het wel af...

hou jullie verder op de hoogte
 
Verveelde me en vond dat ik iets moest doen met m'n monoseat :+





plan is zoals je ziet dichtwerken en dan klein led licht en platte pinkers in te bouwen. Het is de eerste keer dat ik met polyester werk( *O* ) dus we zullen zien wat het word:). Als alles goed is gegaan open ik wel een project topic hiervan (en van de cbr zelf).
 
Verveelde me en vond dat ik iets moest doen met m'n monoseat :+

[~[url="http://img104.imageshack.us/img104/3968/dsc00015smallfb9.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img516.imageshack.us/img516/478/dsc00017smallac2.jpg"]afbeelding~][/URL]

plan is zoals je ziet dichtwerken en dan klein led licht en platte pinkers in te bouwen. Het is de eerste keer dat ik met polyester werk( *O* ) dus we zullen zien wat het word:). Als alles goed is gegaan open ik wel een project topic hiervan (en van de cbr zelf).

Lijkt erg veel op mijn monoseat :Y . Heb ook een klein LED achterlicht. Ga de knippers gebruiken die nu gemonteerd zijn, geen zin om wèèr nieuwe te kopen.
 
ben nog even langs geweest, motor was ingezet op 2250 als dagwaarde, maar dat was volgens de verzekeringsman teveel. Nu dus even afwachten hoeveel het dan wordt. Gaat wel weer een aantal procent vanaf voor de motorhandelaar waar hij nu staat, die ook de schade geinventariseerd heeft, tenzij ik bij hem een andere haal, maar dat weet ik nog niet. Eerst eens even rondkijken.

950 was inclusief helm, aan de telefoon kreeg ik te horen dat de helm er nog bij kwam, maar bleek niet zo te zijn. Had niet zo'n dure helm overigens. Maar bedrag valt tot nu toe mee, als ik nou ook nog een leuk bedrag krijg voor de motor ben ik wel gelukkig:). wacht het wel af...

hou jullie verder op de hoogte

Ik heb ook nog van dergelijk foto's van toen ik mijn ongeval heb gehad. :X

Om de dagwaarde te bepalen had ik toen zelf 10-15 motoren van dezelfde leeftijd en km-stand van het internet geplukt en daar het gemiddelde van genomen. Gingen ze meteen mee akkoord. Misschien een idee voor jou? *D

Succes :W
 
Vandaag gespot *O*
full




Wil de eigenaar van deze motor / kop zich even met enige spoed melden in mijn e-mailbox? :)
 
Laatst bewerkt:
@f.c:

gaat de startmotor nog rond als je wil starten? en als je je stationair een stuk opschroeft, blijft ie dan draaien? doen je lichten het nog normaal of branden ze zwakjes? probeer anders eens startkabels op je accu te zetten en kijk dan oftie dan wel start.
het allereerste wat in mij opkomt is namelijk toch de spannings regelaar.?


op het moment van stoppen tijdens het rijden klonk het alsof de benzine op was.
hij starte toen nog wel met de choke vol open,
alle lichten enzo branden gewoon volle kracht :?
 
Goedenavond CBR'ers :W

't Weer is toch te kut en bovendien is het te laat om te rijden, dus heb ik eindelijk maar eens de tijd genomen om mezelf hier voor te stellen:

full


Ik ben dus Boetie en de Beast. Waar kennen we dat Boetie van? idd, ik ben het broertje van Black_Boetie.

Zoals hij een poosje geleden (ik lees al even mee) al heeft gepost, heb ik, na 5 jaar GSF600F gereden te hebben, nu een CBR aangeschaft. Het is een CBR van '96 geworden.
Om de reactie's voor te zijn van 'daar krijg je geen spijt van' , Ik heb er absoluut geen spijt van!!
Zo'n CBR stuurt zoveel anders dan een GSX600F, dat is geweldig!!

Direct ook maar even een nieuw leren combi aangeschaft (reed vroeger in textiel met driekwart-jas (nog steeds voor de winter straks)).


Hé Lui, tot later, ik verwacht nog een hoop plezier en kennis hier te beleven.

Groet Boetie en de Beast.

ps. Ja broertje, hier ben ik dan eindelijk :W
 
Goedenavond CBR'ers :W

't Weer is toch te kut en bovendien is het te laat om te rijden, dus heb ik eindelijk maar eens de tijd genomen om mezelf hier voor te stellen:

[afbeelding]

Ik ben dus Boetie en de Beast. Waar kennen we dat Boetie van? idd, ik ben het broertje van Black_Boetie.

Zoals hij een poosje geleden (ik lees al even mee) al heeft gepost, heb ik, na 5 jaar GSF600F gereden te hebben, nu een CBR aangeschaft. Het is een CBR van '96 geworden.
Om de reactie's voor te zijn van 'daar krijg je geen spijt van' , Ik heb er absoluut geen spijt van!!
Zo'n CBR stuurt zoveel anders dan een GSX600F, dat is geweldig!!

Direct ook maar even een nieuw leren combi aangeschaft (reed vroeger in textiel met driekwart-jas (nog steeds voor de winter straks)).

Hé Lui, tot later, ik verwacht nog een hoop plezier en kennis hier te beleven.

Groet Boetie en de Beast.

ps. Ja broertje, hier ben ik dan eindelijk :W

mag ik je linker zijkuipen hebben *D

:+

Welkom :)
 
Laatst bewerkt:
Ja Stefan, Wat wilde je eigenlijk zeggen??

...dat de motor en pak eigenlijk wel een beetje op je lijken?

Klopt, alleen ik ben knapper ;)
 
hoho,

Black_boetie is familie,

Zit em in de ´Boetie´. Uiterlijk is geen familieaangelegenheid.
Stefan is m´n broertje nie.

ps. toch leuk om te zien dat er zo snel reactie´s zijn, blijkt van een actief topic (had ik al gezien)
 
wel knap zo'n donut om je middenas en dat zonder rook :)

ja ja, het was erg vroeg vanochtend 2.30 weggereden thuis, 3.30 begonnen strax maar ff slapie slapie doen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan