HET Honda CBR600F topic!!!!

Wanneer komt de eerste meeting? De plek komt nog!

  • 1. Zondag 11 Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2. Zondag 18 Maart

    Stemmen: 1 7,7%
  • 3. Zondag 25 Maart

    Stemmen: 7 53,8%
  • 4. Zondag 1 April (nee dit is geen grap :P)

    Stemmen: 5 38,5%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

ook ff die van mij showen

full


klazienaveen - drenthe
 
Dan ook maar weer even mij fiets showen

125211829.jpg


171733829.jpg


185773868.jpg


197412380.jpg


197412119.jpg


197412116.jpg


197412125.jpg


Specs:
}) Laser works RVS uitlaatsysteem met carbonne demper
}) K&N filter
8-) Gele velgen
8-) CBR handvaten
8-) Dubble Bubble Kuipruit
8-) Nickname stickers op kuipruit
8-) Soloseat cover
8-) Spatbord verwijderd
8-) LED achterlicht
8-) LED knippers achter
8-) kuipknippers voor
;( 25 KW


To do list:
Stalen remleidingen
Gear indicator

Omgeving van Leiden - Zuid-Holland
 
en inmiddels nog wat dingen veranderd zoals heelplates, stepjes, seatcover etc. Allemaal van die kleine dingetjes.

full
 
Hee! Jij hebt een RR, wegwezen jij! :+
Is maar een geintje hoor! ;)

Zou het topic niet eigenlijk CBR 600 F moeten heten om misverstanden te voorkomen met het 600RR topic?

@ 25Kw*er: kheb een foto'tje genomen van mijn dempertje, is alleen wel met mijn gsm gedaan dus de kwaliteit is niet al te best.
Kheb er geen db killer in zitten.

full
 
Hee! Jij hebt een RR, wegwezen jij! :+
Is maar een geintje hoor! ;)

Zou het topic niet eigenlijk CBR 600 F moeten heten om misverstanden te voorkomen met het 600RR topic?

@ 25Kw*er: kheb een foto'tje genomen van mijn dempertje, is alleen wel met mijn gsm gedaan dus de kwaliteit is niet al te best.
Kheb er geen db killer in zitten.

(Afbeelding)


je hebt gelijk, maar iemand vroeg mij wat. En die geef ik dan netjes antwoord.
Ben toch altijd wel trots op de motoren die ik heb en had O-)
 
Zijn trouwens jouw velgranden gepolijst of ben ik scheel :?
Of is het gewoon rimstriping?
 
rimstriping, in dezelfde ral kleur als me bestickering. Speciaal laten maken.
plakken is erg klote om te doen... Volgende bike laat ik ze erop spuiten. :]
 
Nice *D . Zijn er ook mensen die met een ingekorte demper rondrijden?


Als je even geduld hebt, kun je straks de mijne zien! Ik heb nu een carbon ovale laser demper thuis liggen. Hij komt van een VTR1000F af en de tussenpijp zit er daar aan vast. Die moet ik er dus ff afhalen en dan een tussenpijp van een cbr600 regelen. Hij is nu nog 45 cm lang maar de bedoeling is dat ie straks 35 cm wordt. Ben benieuwd wat er dan voor geluid uit komt, hij klinkt nu al wel lekker *O*

Moet alleen ff wachten tot me loon weer gestort is, dan kan ik bij superpole ff een tussenpijpje bestellen.

Mochten er trouwens nog mensen zijn die een tussenpijp van een sportdemper overhebben die van een CBR600F afkomt, laat het me even weten!
 
Klinkt goed. Ik zag laatst een verkooptopic van een Thundercat met een ingekorte, en iets schuin omhoog geplaatste Bos demper. Zag er ook erg gaaf uit.
 
Zit lekker te genieten van een LPG'tje [Lekker potje Grolsch] en val middenin het topic van de CBR 600 F. Mooie bikes en Geert... grappig icoontje.. heb je wel eens gespot volgens mij regio Apeldoorn...

En nu we het over carbon dempers hebben, hier mijn carbon demper, een termignoni ;)

Bijlage: klein 2.jpg
 
Thanks, maarre.. jij krijgt dat plaatje wel zchtbaar net als zo ongeveer iedereen en als ik een plaatje upload krjig ik alleen een link.. CNTR-C CNTR-V soms??

Nee, als je een foto wilt laten zien dan moet je ff ergens [imgatt*] in de tekst neerzetten (zonder het *)
 
Vandaag de gasdichte popnagels binnen gekregen. Nu alleen nog de tussenpijp regelen en me laser dempertje kan ingekort worden }) Ik heb vandaag met de broer ff gekeken hoe we hem in elkaar gaan zitten. Aangezien hij van een VTR1000F afkomt zit de tussenpijp eraan vast. Die slijpen we er dus af. In eerste instantie wilden we de nieuwe tussenpijp er dan weer aan vast lassen maar waarschijnlijk maken we er toch een slip-on van dus een stukje pijp van ongeveer 3 cm erop lassen en misschien haakjes met veren. Komende week kunnen we er nog niet aan beginnen omdat we alletwee geen tijd hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan