Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Modjes TopicTitle Rename Request: Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 5 -> UPP-Racing afzeik topic.
 
Wij gaan echt niet alle topic's waarvan "iemand" vind dat het door een verkeerde gebruiker is geopend sluiten om een nieuw topic aan te maken.... ik zie de discussie's al aankomen... :X

Helaas, jullie zullen het met deze moeten doen :)

Voor het volgende topic is het wel fair dat als je niets in een topic te zoeken hebt, je dan niet probeerd TS te zijn :Z
 
Wij gaan echt niet alle topic's waarvan "iemand" vind dat het door een verkeerde gebruiker is geopend sluiten om een nieuw topic aan te maken.... ik zie de discussie's al aankomen... :X

Helaas, jullie zullen het met deze moeten doen :)

Voor het volgende topic is het wel fair dat als je niets in een topic te zoeken hebt, je dan niet probeerd TS te zijn :Z

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Geen helaas hoor, alleen voor UPP-Racing _O-
Kzal mn best doen het een Waardig-600RR-topic te houden }) ;)
(i.i.g. geen extra rijders van een ander merk toevoegen)

Gaat heeeeeeelemaal goed komen met dit Topic :Y :Y :Y :Y

Pfieeewww, heb ik ff geluk dat ik hier regelmatig post omdat ik veeeeel race-vrienden heb O-)
 
Laatst bewerkt:
upp toffe helm :p heb hem zelf ook :p

als je een zwart (dark smoke) vizier hebt besteld kun je eventueel ook vragen of ze de dopjes van je pin lock in het zwart mee willen geven ;) nu heb je standaard witte dopjes erin dus heb je in je zwarte vizier 2 witte punten ipv zwarte die ook kunnen.

en ben benieuwd naar de fotos van morgen ;)
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Geen helaas hoor, alleen voor UPP-Racing _O-
Kzal mn best doen het een Waardig-600RR-topic te houden }) ;)
(i.i.g. geen extra rijders van een ander merk toevoegen)

Gaat heeeeeeelemaal goed komen met dit Topic :Y :Y :Y :Y

Pfieeewww, heb ik ff geluk dat ik hier regelmatig post omdat ik veeeeel race-vrienden heb O-)
Volgende topic pleur ik gewoon alle niet RRen eruit :P
 
upp toffe helm :p heb hem zelf ook :p

als je een zwart (dark smoke) vizier hebt besteld kun je eventueel ook vragen of ze de dopjes van je pin lock in het zwart mee willen geven ;) nu heb je standaard witte dopjes erin dus heb je in je zwarte vizier 2 witte punten ipv zwarte die ook kunnen.

en ben benieuwd naar de fotos van morgen ;)
Bedankt voor de tip :} Ik heb meteen effe gebeld met TK en er zitten al pinlockdingetjes in. Kreeg alleen wel de tip een 'pinlock superbike' aan te schaffen i.p.v. de standaard pinlock te gebruiken. De superbike is hoger (aangezien je vaak met je kop voorovergebogen zit kijk je anders tegen 't randje aan). Dus die moet ik nog effe regelen :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Geen helaas hoor, alleen voor UPP-Racing _O-
Kzal mn best doen het een Waardig-600RR-topic te houden }) ;)
(i.i.g. geen extra rijders van een ander merk toevoegen)

Gaat heeeeeeelemaal goed komen met dit Topic :Y :Y :Y :Y

Pfieeewww, heb ik ff geluk dat ik hier regelmatig post omdat ik veeeeel race-vrienden heb O-)


Pieterrrr, Suzuki vriend :W

Begrijp ik het nu goed dat je de OP gaat aanpassen met allemaal mooie Suzuki's })
Als dat zo is wil ik er ook wel bij *O*

Tip: haal die RRen dan gelijk even weg })

BTW: 18/4: CPZ boxje huren?????
 
Pieterrrr, Suzuki vriend :W

Begrijp ik het nu goed dat je de OP gaat aanpassen met allemaal mooie Suzuki's })
Als dat zo is wil ik er ook wel bij *O*

Tip: haal die RRen dan gelijk even weg })

BTW: 18/4: CPZ boxje huren?????

Kunnen we altijd die dag nog ff checken, we zijn nu nog maar met een paar man 8-)
 
*O*
Heb me net ingeschreven voor een praktijkdag van mijn fijne studie. Aangezien dit op een zaterdag is, betekent dat ik weer eens een vrije dag over heb. Nu is dus de vraag der vragen: Welke dag zal ik boeken? Lijkt me leuk om met wat meer mensen te rijden die dag dus als iemand een leuke optie weet, geef maar een brul :Y

Ohja, zijn er nog mensen die zondag 20 juli ook willen gaan rijden op CPZ met MSL :?
 
JEZUSSSSSSSSSSS WTF IS DIT NOU WEER :( :(

een soes rijder beheert een honda topic :o :o

ik boycot dit deel :( :W :W


see ya'll in deel 6
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip :} Ik heb meteen effe gebeld met TK en er zitten al pinlockdingetjes in. Kreeg alleen wel de tip een 'pinlock superbike' aan te schaffen i.p.v. de standaard pinlock te gebruiken. De superbike is hoger (aangezien je vaak met je kop voorovergebogen zit kijk je anders tegen 't randje aan). Dus die moet ik nog effe regelen :Y

klopt maar die pinlock dingetjes zijn wit ;) en kunnen gewoon vervangen worden voor zwarte

maar van die pinlock klopt wel hij heeft een hogere rand en helemaal in jou geval kan dat makkelijk zijn omdat je redelijk extreem naar beneden kijkt (iig op de fotos te zien)

btw dat standaard pinlock zit standaard al bij de helm he ;)

edit: waarom staat er een yamaha bovenaan in de openingspost?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan