Het Honda CBR600RR Racing Topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat kost een nieuwe set Pirelli Diablo Supercorsa Pro SC2 120/70-17 + 190/55-17 :?

Iemand een idee :?
 
Laatst bewerkt:
Zo de auto zit halfvol, doe de dure spullen, gear e.d. morgen er wel in, wel lekker om dat lijstje erbij te houden, was zo bijna een poetsdoek en zeep vergeten *O*
 
Ik lig nu in pitbox 5 met 2 Gixxers, 2 RR'n en 1 749. En iedereen is weg. Welke zal ik eerst kapot rijden :P Ik begin maar eens met die honda's in de fik te steken, ze schijnen nogal goed te branden :P
 
Ik kom je morgen wel wakker maken, zit bij jullie in ;)
 
Ja hoorde het.. Ik zal zelf wel al wakker zijn.. Kan meestal niet lang slapen hier ;)

Ik zie je morgen... Weltrusten..
 
Zojuist te horen gekregen dat ik dit jaar niet mag ZAC-en...

Zoveel zin in dit seizoen, is het bij aanvang al voorbij... Uitleg van Onno was duidelijk en helder, maar ik kan het me goed voorstellen, zo moeten ergens een lijn trekken. Ik val dus precies tussen de wal en het schip in, en voel me nu best kut...

Tot ziens in 2009 op de circuits '( ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik had foto's beloofd, dus bij deze:


full
 
*O*
Heb me net ingeschreven voor een praktijkdag van mijn fijne studie. Aangezien dit op een zaterdag is, betekent dat ik weer eens een vrije dag over heb. Nu is dus de vraag der vragen: Welke dag zal ik boeken? Lijkt me leuk om met wat meer mensen te rijden die dag dus als iemand een leuke optie weet, geef maar een brul :Y

Ohja, zijn er nog mensen die zondag 20 juli ook willen gaan rijden op CPZ met MSL :?
Geen liefhebbers :? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan