Het Honda CBR600RR topic deel 68 tribute to #58#

Status
Niet open voor verdere reacties.
PiPo topband voor op de weg; op het circuit krijgen ze het wat moeilijker als ze goed warm worden :P

full


PiPo voor + warm weer + 2.15 Zandvoort (1e keer -met originele kuipen- op de RR, dus relatief rustig aan) + vering OK afgesteld binnen de mogelijkheden.

Volgende setje wordt voor mij wat meer circuitgericht dan de MPP 2ct's
 
PiPo topband voor op de weg; op het circuit krijgen ze het wat moeilijker als ze goed warm worden :P

[afbeelding]

PiPo voor + warm weer + 2.15 Zandvoort (1e keer -met originele kuipen- op de RR, dus relatief rustig aan) + vering OK afgesteld binnen de mogelijkheden.

Volgende setje wordt voor mij wat meer circuitgericht dan de MPP 2ct's
:o Ziet er niet echt best uit, was een splinternieuwe band of niet?
 
snel genoeg om te vermelde dat mpp niet de beste band is voor het circuit rijden .

:)

Is ook niet de beste band, maar voor 90% van ons niets mis mee. Vriend van mij rijdt 1.54 op Zolder op een standaard blade van 1998, met BT14 erop, gaat goed. Andere kennis rijdt met een afgeragde blade van 92 met standaard vering (wel slicks) 1.46 op Zolder. Knalde de nieuwste ZX10 ed gewoon voorbij. Racen zit voor een groot gedeelte tussen je oren en niet om je velgen
 
Wat voor tijden rijd jij dan op het circuit ?
Rij geen schokkende tijden hoor en heb zelf nog nooit met de mpp gereden. Ik weet het alleen van verhalen van anderen! En heb iemand op Assen een stapje met zijn achterkant zien maken in De Bult, gelukkig kon die hem opvangen en toen reden we geen schokkende tijden! Denk dat we rond de 2.13 zaten toen.
 
PiPo topband voor op de weg; op het circuit krijgen ze het wat moeilijker als ze goed warm worden :P

[afbeelding]

PiPo voor + warm weer + 2.15 Zandvoort (1e keer -met originele kuipen- op de RR, dus relatief rustig aan) + vering OK afgesteld binnen de mogelijkheden.

Volgende setje wordt voor mij wat meer circuitgericht dan de MPP 2ct's
Ok dat is naar :X

En CPZ is slechter voor je banden dan Assen.
 
Is ook niet de beste band, maar voor 90% van ons niets mis mee. Vriend van mij rijdt 1.54 op Zolder op een standaard blade van 1998, met BT14 erop, gaat goed. Andere kennis rijdt met een afgeragde blade van 92 met standaard vering (wel slicks) 1.46 op Zolder. Knalde de nieuwste ZX10 ed gewoon voorbij. Racen zit voor een groot gedeelte tussen je oren en niet om je velgen
Weet niet wat mijn tijden zijn op Zolder ga ik aankomend seizoen naartoe. Ga wel proberen op zijn minst alle ZAC wedstrijden te pakken en misschien hier en daar nog een losse circuitdag. ZAC zijn er 5 op Assen, 1 op Zolder en 1 op CPZ.
Rij nu 2.07 op Assen en wil daar wel minimaal 10 seconde vanaf rijden aankomend seizoen. CPZ heb ik dit jaar alleen maar regen gehad toen kwam ik niet verder dan 2.33 en heb ongeveer 2 droge sessies gehad en toen een 2.15 gereden (met nog een crash in mijn achterhoofd) CPZ hoop ik ook nog wel 10 seconde vanaf te snoepen, maar dat zal moeilijk worden aangezien ik niet zo vaak richting CPZ zal gaan aankomend jaar.

En racen zit idd vooral tussen je oren, maar goede banden kunnen je wel goede feedback geven en zorgen voor vertrouwen. *:)
 
Avond allemaal :W

Heb hier even een oppas hondje, mijn vriendin is met een vriendin aqua gym aan het doen en moest ik even op haar hondje passen. Is een chihuahua met de naam Budha! Hahaha en die blijft maar piepen en mijn hond kijkt echt van ga gewoon slapen!
 
Was een duur grapje dan denk ik :o

Valt mee hoor, als de rullen er weer zijn afgereden zit er best nog een OK bandje onder :Y

Je merkt tijdens het rijden op het circuit als de banden gaan smeren wel gripverlies; bijna 2x highsider Vodafone uit; achterband zag er net zo uit als voor. "Bandenprobleem" was volgens mij ook vooral te wijten aan de erg hoge temperaturen die dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan