Het Honda CBR600RR topic deel 68 tribute to #58#

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij het zeg ;) ik kan het me allemaal niet echt meer herinneren. De laatste x dat ik hett heb gezien is sowieso meer dan 8jaar geleden _O-
Moet ook bekennen dat ik het na een tijdje niet meer leuk vond. Alles was gewoon steeds het zelfde :X



jep , eentonig en hele volks stammen deden er aan mee

inclusief ik ... *D _O-
 
Als jij het zeg ;) ik kan het me allemaal niet echt meer herinneren. De laatste x dat ik hett heb gezien is sowieso meer dan 8jaar geleden _O-
Moet ook bekennen dat ik het na een tijdje niet meer leuk vond. Alles was gewoon steeds het zelfde :X
Er zijn weer nieuwe afleveringen :}
Vandaag nog even wat kleine dingetjes doen en dan alles doorlezen / spelfouten eruit dat soort klets... *O*
 
Als jij het zeg ;) ik kan het me allemaal niet echt meer herinneren. De laatste x dat ik hett heb gezien is sowieso meer dan 8jaar geleden _O-
Moet ook bekennen dat ik het na een tijdje niet meer leuk vond. Alles was gewoon steeds het zelfde :X

Beavis & Butthead keren terug op tv
Laatste update: 3 februari 2011 19:11 info
AMSTERDAM - Het duo Beavis & Butthead wordt nieuw leven ingeblazen. De getekende pubers keren deze zomer terug bij MTV. Dat maakte de cast van de serie Skins bekend tijdens de zenderpresentatie van de muziekzender.

:P Heb 1e afleveringen gezien _O- Niets verandert :)
 
_O- _O- _O- Smakelijk gelachen om aantal dingen, dat volk met die dingen in die gebouwen _O- En die gast met zn schroefzoekie rechtovereind :+
Dit filmpje gaat op mn kopboek _O-



vooral de heng heng en volgas de koppeling los laten en voora vast blijven houden :') :') _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan