Het Honda CBR600RR topic deel 68 tribute to #58#

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden jullie van de Michelin Pilot Power 2ct voor zowel op de weg als het circuit?
Geen ervaring mee, maar van de verhalen die ik heb gehoord is het een prima band op de weg, maar voor het circuit geen aanrader :N vooral niet met wat hogere temperaturen of als je iets sneller bent heeft de band de neiging te gaan smeren. En dan ga je grip verliezen.
 
Geen ervaring mee, maar van de verhalen die ik heb gehoord is het een prima band op de weg, maar voor het circuit geen aanrader :N vooral niet met wat hogere temperaturen of als je iets sneller bent heeft de band de neiging te gaan smeren. En dan ga je grip verliezen.

Dat heb ik er ook van gehoord.
Denk dat 80% van de rijders op de weg met een mpp het maximale er niet uit haalt en het met een "mindere" band kan.

Ik ben echt geen topcoureur, maar ik heb volgens mij een redelijk tempo.
Heb meerdere sportbanden gehad, maar 6000km met een band doen werd me iets te gek. Geld groeit me ook niet op de rug, dus ben achter overgestapt naar een road 3. Niet geschikt voor circuit maar moet eerlijk zeggen dat het me met grip op de weg nog mee valt, knie valt ermee aan de grond te krijgen. Heb hem eind van de zomer erop laten leggen, dus niet met hele hoge temperaturen gereden. Maar hij bevalt me prima!
 
Dat heb ik er ook van gehoord.
Denk dat 80% van de rijders op de weg met een mpp het maximale er niet uit haalt en het met een "mindere" band kan.

Ik ben echt geen topcoureur, maar ik heb volgens mij een redelijk tempo.
Heb meerdere sportbanden gehad, maar 6000km met een band doen werd me iets te gek. Geld groeit me ook niet op de rug, dus ben achter overgestapt naar een road 3. Niet geschikt voor circuit maar moet eerlijk zeggen dat het me met grip op de weg nog mee valt, knie valt ermee aan de grond te krijgen. Heb hem eind van de zomer erop laten leggen, dus niet met hele hoge temperaturen gereden. Maar hij bevalt me prima!
dus met een PIRELLI 6000 km? Dan rij ik er 3 jaar mee _O-
 
Wat vinden jullie van de Michelin Pilot Power 2ct voor zowel op de weg als het circuit?

Voor op de weg prima, op het circuit bij rijden hoger dan groep 2 zou ik er iets anders onder leggen.
Ik heb BT016pro eronder liggen en bij CPZ zaten er wat rulletjes aan, maar niet opgevroten zoals die MPP hierboven (met een vergelijkbare tijd op een 1000rr)
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik er ook van gehoord.
Denk dat 80% van de rijders op de weg met een mpp het maximale er niet uit haalt en het met een "mindere" band kan.

Ik ben echt geen topcoureur, maar ik heb volgens mij een redelijk tempo.
Heb meerdere sportbanden gehad, maar 6000km met een band doen werd me iets te gek. Geld groeit me ook niet op de rug, dus ben achter overgestapt naar een road 3. Niet geschikt voor circuit maar moet eerlijk zeggen dat het me met grip op de weg nog mee valt, knie valt ermee aan de grond te krijgen. Heb hem eind van de zomer erop laten leggen, dus niet met hele hoge temperaturen gereden. Maar hij bevalt me prima!
Die Pilot Road is voor het merendeel van de straatrijders ook ruim voldoende. Je kan met die banden nog aardig door knallen volgens mij!!
 
_O- _O-
Ik rijd ongeveer 10.000 tot 15.000 km per jaar..vind de MMP zonder 2ct gedoe prima :Y 7.000 is wel een prima bereik...na 2 crashes vind ik een goede band wel lekker voor het psychische vertrouwen...dat telt ook zwaar! :Y
Had op mijn straatmotor Metzeler Sportec M5 Interact banden en die deden het echt heel goed! 2 circuitdagen en ruim 8.000km en de banden zagen er nog perfect uit! Had zeker nog wel het dubbele aan km's mee gereden kunnen worden :Y

Biede ook heel veel grip, ook in de regen! En ze komen uit de zelfde fabriek als Pirelli banden dus het moeten wel goede banden zijn!! :9

De Racetec K2 banden schijne ook super te zijn en slijten niet snel!!!
 
}) :9 }) :9 I NEED SOME TIPI FOR MY BONGHOLE!! }) :9 }) :9






Uuhguugguughu... KOFFIE *O* *O* :} *O* :}

(handig voor de 1na laatste nacht voor het inleveren van scriptie) :}
 
Laatst bewerkt:
Ojaaahhh morgen allemaal :W

Raad is wie er nog in bed ligt _O-

Ik heb een verzoekje gedaan om de titel te veranderen, omdat die niet helemaal klopte. Zo klopt die wel :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan