Het Honda CBR600RR topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.

HJM600RR

MF veteraan
9 okt 2005
21.555
22
Het Honda CBR 600RR topic
- sinds dinsdag 3 mei 2005 -​
full




Vooruitzichten:

704-01.gif





Buienradar:

images.aspx





Vorige Delen:

Topics:

Het Honda CBR 600RR topic deel 01 - 147 dagen - BRAMCBR600
Het Honda CBR 600RR topic deel 02 - 037 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 03 - 032 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 04 - 024 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 05 - 016 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 06 - 024 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 07 - 027 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 08 - 024 dagen - WollieWonka
Het Honda CBR 600RR topic deel 09 - 027 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 10 - 016 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 11 - 030 dagen - CBR600RR Tim
Het Honda CBR 600RR topic deel 12 - 020 dagen - CBR600RR Tim
Het Honda CBR 600RR topic deel 13 - 017 dagen - W@llie
Het Honda CBR 600RR topic deel 14 - 019 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 15 - 019 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 16 - 028 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 17 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 18 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 19 - 011 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 20 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 21 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 22 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 23 - 017 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 24 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 25 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 26 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 27 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 28 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 29 - 007 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 30 - 009 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 31 - 009 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 32 - 012 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 33 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 34 - 014 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 35 - 014 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 36 - 013 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 37 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 38 - 015 dagen - UPP-Racing
Het Honda CBR 600RR topic deel 39 - 021 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 40 - 013 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 41 - 013 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 42 - 018 dagen - Cbrrrtje
Het Honda CBR 600RR topic deel 43 - 021 dagen - WollieWonka
Het Honda CBR 600RR topic deel 44 - 018 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 45 - 020 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 46 - 025 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 47 - 026 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 48 - 028 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 49 - 033 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 50 - 026 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 51 - 025 dagen - Steady
Het Honda CBR 600RR topic deel 52 - 023 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 53 - 031 dagen - Zaad
Het Honda CBR 600RR topic deel 54 - 044 dagen - DeRRis
Het Honda CBR 600RR topic deel 55 - 056 dagen - Bono©
Het Honda CBR 600RR topic deel 56 - 070 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 57 - 058 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 58 - 045 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 59 - 059 dagen - Soup
Het Honda CBR 600RR topic deel 60 - 095 dagen - Kea
Het Honda CBR 600RR topic deel 61 - 176 dagen - Derris
Het Honda CBR 600RR topic deel 62 - 108 dagen - MST
Het Honda CBR 600RR topic deel 63 - 167 dagen - North-sider
Het Honda CBR 600RR topic deel 64 - 143 dagen - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 65 - 083 dagen - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 66 - 051 dagen - Petje46
Het Honda CBR 600RR topic deel 67 - - Atredz
Het Honda CBR 600RR topic deel 68 - - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 69 - - Supreme bad boy
Het Honda CBR 600RR topic deel 70 - - Rabasa
Het Honda CBR 600RR topic deel 71 - - Rabasa
Het Honda CBR 600RR topic deel 72 - - Rabasa




Meetings:

600RR en 1000RR Meeting
600RR/1000RR Herfst Meeting Zaterdag 22 okt. 2005
Honda CBR 600RR/1000RR HK Suspension uitje
Honda CBR600RR/1000RR UPP Voorjaarsmeeting
Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort meeting
Honda CBR600RR/1000RR UPP-zomermeeting
Ringmeeting 600RR & 1000RR
Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort circuitdag 22 aug
Honda CBR 600RR/1000RR Ten Kate meeting 26 aug.
Honda CBR 600RR/1000RR SBK meeting 3 september '06
Honda CBR600RR/1000RR herfstmeeting oktober 2006
CBR 600RR/1000RR Kart Meeting
CBR 600RR/1000RR Paintballmeeting
CBR 600RR/1000RR UPP Voorjaarsmeeting 2007
Honda CBR 600RR/1000RR SBK-meeting 29 april 2007
Honda 600/1000RR Zandvoort circuitdag 14 mei
CBR 600RR/1000RR Uber Poser Barbeknoei Meeting - juni 2007
Honda 600RR/1000RR Circuitdag Zandvoort 27 juni 2007
De 1000rr/600rr Ringmeeting 2007
Honda CBR600RR/1000RR TT Assen circuitmeeting 17 juli '07
Honda CBR600RR/1000RR Spa meeting 9en10 aug 2007
Honda CBR600RR/1000RR CPZ Meeting 27 augustus
Honda CBR600RR/1000RR Assen Meeting 17 September
Honda CBR 600RR/1000RR Herfstmeeting 2007
Honda CBR 600RR/1000RR kartmeeting 2007
Honda CBR 600RR/1000RR Kartmeeting 27jan2008
Honda CBR 600RR/1000RR Kartmeeting 15mrt2008
Honda CBR 600RR/1000RR Voorjaarsmeeting 5 april 2008
Het Honda CBR 600/1000RR Ringmeeting 25-27 juli 2008
CBR 600RR/1000RR Uber Poser Barbeknoei Meeting 5 juli 2008
Honda 600RR/1000RR Ringmeeting 2008 Second Edition
Honda 600RR/1000RR herfstmeeting 18 oktober 2008
De Honda CBR 600RR/ 1000RR kartmeeting
De 600RR/1000RR kartmeeting 2009
600RR-1000RR Paintball-meeting 2009
Voorjaarsmeeting 2009 Honda CBR600RR/1000RR
CBR 600RR/1000RR Uber Poser Barbeknoei Meeting 2009
Honda CBR 600RR/1000RR Ringmeeting 2009
De Honda CBR 600RR/1000RR Kartmeeting 2010
Honda CBR 600RR/1000RR Voorjaars meeting 2010
Honda CBR 600RR/1000RR Ringmeeting 24 25 juli 2010
Honda CBR 600RR/1000RR Voorjaars meeting 2011
The ringmeetings 5th year anniversary 600RR/1000RR CBR topic


full





Voor de circuitgangers:

Racen op een CBR600RR (PC40) 2007-2011

Racen op een CBR600RR (PC37) 2003-2006




Agenda:




Circuitagenda:
2012 cbr600rr&1000rr circuitmeeting





Filmpjes:

WollieWonka:

- Rondje Zandvoort 22-08-06

Soup:

- Soup op de testbank

Zaad:

- Zaad op de testbank (25 KW)
- compilatie pitstopdagen Ten Kate 2008, made by Niels L.




How-to's:

- LED knippers met weerstanden monteren
- Hier zit het knipper relais!
- Vering afstellen


How-to's in het engels op 600rr.net :


- pc37 03/06
- pc40 07/08




De motoren:

2007 t/m 20.. :





Gecrashed erelid :








Specs:

- Dubbel Xenon 6000k
- Leovince sbk Carbon factory
- Heat shield verwijderd
- Spyball alarm
- Honda solo seat
- D3 driver grips
- Foldaway extendable levers short
- Knipperlichten in duo pegs (homemade)
- Kentekenplaathouder (homemade)
- TST geïntegreerde achterlicht
- Brake reservoir delete tygon tube







[url=http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/35894]SBB


full

full








tony m

full


full


full




full


full


full


specs:

2007 PC40 met:
- Full Akrapovic carbon uitlaat en RVS bochten
- Rapidbike 3
- BMC luchtfilter
- WP cartridges voor
- WP shock voledig instelbaar achter
- Stalen remleidingen voor en achter
- Braking disc
- Vaste wielbussen voor en achter
- Eigenbouw snelwisselsysteem voorspatbord 8-)
- 15/45 tandwiel verhouding
- Rizoma snelgassysteem
- STM slipperclutch
- laptimer
- standaard blok
- standaard kabelboom
- Valtermoto remschakelset
- een of ander aftermarket rempomp

verlanglijstje:
- Quickshifter
- Stuurdemper






full

full


Specs:

- Braking remschijven vooraan + achteraan
- Goodridge stalen remleidingen vooraan + achteraan
- Brembo rcs 19 rempomp
- Leovince titanium/carbon demper
- K&N luchtfilter
- Powercommander 5
- R&G valblokken vooras
- R&G valblokken achterbrug
- R&G valblokken frame
- R&G stuurgewichten
- Dubbele xenon 8000k
- LED pinkers voor






full

full


Specs:

- ABM superbikekit
- Marchesini velgen
- Galfer wave remschrijven
- Tripage achterlicht





C27

full

full


Specs:

- Pazzo hevels







full


Specs:

- Under construction






full


Specs:

- Standaard blok
- Voorvering Standaard
- Achtevering Wilbers
- Bazzaz Z-Fi-TC QS + Selection Switch
- STM Slipperclutch
- PP-Tuning Rem-Schakelset
- Crash Pads B&G
- Carbon Motorblok Bescherming
- Standaard Uitlaat
- GP 500 Bubble ruit
- DID 520 Ketting
- Stalen remleidingen voor/achter
- Renthal softgrips
- Haakse ventielen op velgen
- Teenbeschermer
- Pazzo imitatie hendels





2005 t/m 2006:




center][uhttp://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/61528~[/url]~[/center]



Mods :

Carbon blokdeksels
Carbon kettingbeschermer
Carbon achterspatbord
Carbon hitteschild
Laser Works bochtenset
DPM uitlaatdemper
K&N filter (under cunstruction
Rapid bike evo incl Quickshifter (under cunstuction)
led knippers rondom
Xenon verlichting
G&G kentekenplaathouder
donker dubble bubble kuipruitje.









full
full
4c7baff889046f3510ccfa79665da203

Specs:

- Seat cowl.
- Akrapovic Evolution Full Exhaust System ( Hex ) + DB killer.
- Kentekenplaathouder.
- Bike design valblokken.
- Zero gravity kuip ruitje,dubble bubble smoke.
- Spiegels met geïntegreerde LED knippers; Cyccon Stealth Aero.
- Achter: Kellerman knippers.
- HyperPro Stuurdemper.
- Acumen DG8, Digital Gear Indicator.
- Stalenremleidingen.
- G-craft remreservoir, custom painted in black.
- PVM 10 spaaks Y-vorm aluminium velgen (zwart).
- Valtermoto kuipruitboutjes.
- BMC race luchtfilter.
- Power Commander III USB.
- Gilles chain adjusters.
- Gilles lifters.
- Haakse race ventieltjes.
- Pazzo koppeling- en remhendel (kort).
- HRC zweetbandjes.







full
full
full

Specs:

- Marchesini wielen, 5 Y-spaaks, zilver.
- Rizoma rem- schakelset.
- Rizoma remvloeistofpotje voor.
- Rizoma remvloeistofpotje achter.
- Rizoma handvaten.
- Brembo radiale rempomp 19x20 met opklapbare hendel.
- Scorpion demper.
- Powercommander PC III --> 116,5 pk.
- K&N luchtfilter.
- Cyccon spiegels met geïntegreerde knipperlichten.
- Wave remschijven, voor en achter.
- Pazzo koppelingshendel, zwart, kort met zilveren versteller.
- Zwart gepoedercoate achterbrug.
- Zwart gepoedercoate carterdeksels.
- Stalen remleidingen voor en achter.
- Smoke achterlicht met geïntegreerde knipperlichten.
- Smoke db kuipruit.
- Dubbel xenon 8000K.
- Racekontje met nickname.
- Neopreen zitje.
- Vortex achtertandwiel.
- Gear indicator.






full

full


Specs:

- JVP kuipwerk
- Puig raceruitje
- Carbon blokbeschermers
- Bike Design valblokken
- Valblokken voor- en achteras
- BMC luchtfilter
- Arrow volledig uitlaatsysteem
- Powercommander
- PP-Tuning rem/schakelset
- WP schokdemper
- Aangepaste voorvork (HK suspension)
- Brembo 19x20 rempomp
- Braking remschijven voor en achter
- Stalen remleidingen
- SBS dual carbon remblokken
- 520 ketting en tandwielen
- Active snelgas
- Renthal clip-ons
- Renthal grips
- Hyperpro stuurdemper
- Stompgrip
- Starlane Gear Indicator
- Explosafe
- Geborgd volgens ZAC-reglement






full

full

full


Specs:

- "Old school" Rothmans kuipenset
- ABM verstelbare clip-ons
- Stalen remleidingen
- Brembo RCS 19 rempomp
- Verhoogd ruitje
- Crashpads
- Transponderhoudertje :-)
- Platte knippers voor
- Knippers achter geintegreerd in achterlicht
- Valtermoto kentekenplaathouder
- Rimstriping
- Verstelbare voetsteunen
- HRC tankpad + tankdopcover





2003 t/m 2004:





full

specs

-Xenon
-Zero Gravity Double Bubble Smoke kuipruit
-Leovince L SBK Open Slipon
-Zwarte race hevels
-Rizoma stuurgewichten
-Witte velgstriping
-Kleine kentekenplaat houder
-LED knipperlichten voor
-Geïntegreerd LED knipper en rem licht achter
-Conti Road Attacks
-RAM Mount GPS houder
-Monoseat
-Paddock bobbins






full
1262699_661374953875783_987484236_o.jpg

specs
- Monoseat (Origineel Honda)
- Fabbri ruitje
- Laser slip-on
- Geïntegreerde knipperlichten achter
- Kleine knipperlichten voor
- Kleine kentekenhouder
- Carbon hugger
- Carbon uitlaat cover
- Carbon kettingscherm
- Carbon blokdeksel cover
- K&N luchtfilter






full

Specs:

- Laser Xtreme slip-on
- Xenon
- LED knippers






full
[/ img]​
Specs:

- Gipro DS gearindicator
- Dubbel xenon
- MRA zwarte kuipruit
- Leovince SBK uitlaat
- SO voor en achtervering
- Zwarte hevels
- Stalen remleiding achter
- Seat cover





MST

full

Specs:

- Geel. 8-)






mot1.jpg

Specs:

- Honda seatcowl.
- ZG double bubble ruitje.
- Custom kentekenplaathouder.
- Leo Vince titanium slip-on.
- Stalen remleidingen.
- Onderkuip zwart gespoten.
- Rode rimstriping.







full

full

full


Specs:

- Titanium open race systeem van Arrow
- Custom paint kappenset
- Bitubo stuurdemper
- Bitubo voorveren
- Hotboddies platte heldere knipperlichten
- Stompgrip op de tank
- Puig dark smoke kuipruit
- Rode velgstriping
- Bobbins op de achterbrug
- Slash-cut voetstepjes
- Richtingaanwijzers in LED achterlicht
- 1 tand kleiner van het voortandwiel
- Gouden ketting
- voorvork in een kortere hoek gezet
- Gouden Rem/koppeling hendel
- Zwarte handvaten met CNC gefreesd aluminium erin
- K&N Luchtfilter
- Dynojet Powercommander III (+ afstellen op testbank)






full

Specs:

- Leovincy SBK Titanium
- Stalen remleidingen
- Kleine knippers
- Barracuda plaathouder
- Rimstriping
- Navi houder (home made)








full

full



Specs:

Specs:
- 2005 USD voorvork met WP gesloten cardridge WK spec
- Nitride gecoate binnenpoten
- 2005 achterbrug
- WP shock met hydraulische preload verstelling WK spec
- HRC kit ecu
- Brembo RCS19 rempomp
- Brembo reservoir kit
- CBR1000RR radiateur
- STM slipperclutch
- HRC zwevende remschijven voor
- Valtermoto Clip-on houders
- Renthal Clip-on buizen
- LighTech opklapbare koppelingshendel
- LighTech rem- schakelset (usd shift)
- Renthal soft grips
- Stalen remleidingen voor en achter
- Ten Kate achterremreservoir
- AFAM tandwielen (15-45)
- 520 ketting
- R&G voorvok protectors
- Lust Racing crash bobbins
- Lust Racing crashprotectors
- Snelgas
- Sebimoto kuipwerk (JVP topkuip)
- Carbon luchtinlaten
- Carbon dynamo en koppelingsdeksel beschermer
- AIM Mychron laptimer
- K&N oliefilter
- Explosafe
- Yuasa kleine race accu






full

full


Specs
- Akrapovic slip on
- Wave remschijven
- Kleine knippers voor+achter
- Dark smoke kuipruit
- Seatcover
- Korte kentekenplaathouder






full

full


Specs:
- Fabbri dark smoke double bubble kuipruit
- LED kuipknippers voor
- LED achterlicht met geintegreerd knipperlicht
- Andere kentekenplaathouder
- Mono seat & Duo seat
- Ride It verstelbare rem- en koppelingshevels







full

full


Specs:
- Bi-Xenon
- Custom paint + stickers
- Wave voorremschijf
- Spyball alarm
- Donkere Puig double bubble
- Buddyseat cover
- Kleine knippers voor en achter
- Bobbins
- Osco kettingsmeersysteem
- Opvouwbare rem- en koppelingshevel
- Rizoma handvatten
- Rizoma stepjes
- Rimstriping
- K&N Luchtfilter
- LED Stadslicht
- Rizoma kentekenplaathouder
- Bos Superbike Titanium slip-on






full
Specs:

- Voorpoten CBR600RR '05
- Brembo supersport disks 320mm
- Brembo M4 klauwen
- Brembo RCS19 rempomp
- Stalen remleidingen voor en achter
- PP Clipons
- WP achter schokbreker
- Gear indicator
- Snelgas
- K&N lucht en oliefilter
- Tandwielverhouding 15-45
- 520 ketting
- Valter Moto rem/schakel set
- Valblokken voorpoten/achterbrug/frame
- Valter Moto spiegels
- Nog wat optische zooi zoals knippers en dergelijke
- Bijna complete set circuit kuipen







Kepro


563153_587542927976548_569788866_n.jpg

305914_508154075915434_1288531871_n.jpg

Specs:

- Leovince SBK uitlaat
- Andere knipperlichten
 
Laatst bewerkt:


Mods :

Carbon blokdeksels
Carbon kettingbeschermer
Carbon achterspatbord
Carbon hitteschild
Laser Works bochtenset
DPM uitlaatdemper
K&N filter (under cunstruction
Rapid bike evo incl Quickshifter (under cunstuction)
led knippers rondom
Xenon verlichting
G&G kentekenplaathouder
donker dubble bubble kuipruitje.
 
Laatst bewerkt:
mike kan je die 350.eurie toeli hten wat je daarvoor hebt?

natuurlijk :)

in de standaard ecu staat een eco afstelling die is bedoeld om door alle keuringen heen te komen icm een standaard uitlaatdemper , deze afstelling kan je niet wijzigen in de computer , wil je dit dus wijzigen , dan zal je een kastje er tussen moeten zetten , bijv de powercommander , met een andere uitlaat demper is de doorstromming beter en kan de motor beter uitademen dus zal hij daar voor ook meer brandstof ingespoten moeten worden , bij alleen een andere demper kan het nog wel , al zag ik bij mijn motor dat hij daarmee ook behoorlijk arm heeft gelopen , de 600rr loopt met een andere demper eerder minder als beter , de verbetering is pas merkbaar bij een goede afstelling , zo'n powercommander doet mij een beetje denken aan zo'n kastje die je vroeger had bij de playstation om gecopieerde spellen te kunnen afspelen (gamecracker) dit werkt een beetje t zelfde , je kan wel een mapping van internet afhalen en die in je powercommander opslaan maar hier zou ik zelf niet aan beginnen !! elke motor is anders en heeft een andere afstelling nodig.

even simpel uitgelegd.
 
Laatst bewerkt:
natuurlijk :)

in de standaard ecu staat een eco afstelling die is bedoeld om door alle keuringen heen te komen icm een standaard uitlaatdemper , deze afstelling kan je niet wijzigen in de computer , wil je dit dus wijzigen , dan zal je een kastje er tussen moeten zetten , bijv de powercommander , met een andere uitlaat demper is de doorstromming beter en kan de motor beter uitademen dus zal hij daar voor ook meer brandstof ingespoten moeten worden , bij alleen een andere demper kan het nog wel , al zag ik bij mijn motor dat hij daarmee ook behoorlijk arm heeft gelopen , de 600rr loopt met een andere demper eerder minder als beter , de verbetering is pas merkbaar bij een goede afstelling , zo'n powercommander doet mij een beetje denken aan zo'n kastje die je vroeger had bij de playstation om gecopieerde spellen te kunnen afspelen (gamecracker) dit werkt een beetje t zelfde , je kan wel een mapping van internet afhalen en die in je powercommander opslaan maar hier zou ik zelf niet aan beginnen !! elke motor is anders en heeft een andere afstelling nodi





even simpel uitgelegd.









kort maar simpel

:D
 
Laatst bewerkt:
kort maar simpel

:D

Haha dit fenomeen begreep ik. Alleen hoe weinig de lambda in dit verhaal doet had ik een beetje onderschat.

Wat raden jullie aan rapid of power ? en waarom? ik weet dat er hier complete topics over zijn, maar ik hecht meer waarde aan iemand met de ervaringen en dan ook op de zelfde motor
 
Haha dit fenomeen begreep ik. Alleen hoe weinig de lambda in dit verhaal doet had ik een beetje onderschat.

Wat raden jullie aan rapid of power ? en waarom? ik weet dat er hier complete topics over zijn, maar ik hecht meer waarde aan iemand met de ervaringen en dan ook op de zelfde motor

de rapid bike stuurt 8 injectors aan en de pc3 usb maar 4 en het is afhankelijk hoever je zelf wil gaan maar gewoon alleen afstellen dan voldoet zo pc3 prima , ik heb zelf pc3 gehad en dat werkt gewoon prima !! ik ga nu met rapid bike evo rijden vanwege de quickshifter , omdat deze standaard al 8 injectors aanstuurt , dat kan bij een pc ook wel maar dan moet je daar weer een apart kastje er voor bij kopen.. en er zijn ook meer mogelijkheden mee , vandaar dat de keuze nu op de Rapid bike is gevallen!!

t mooie van zo'n kastje is dat je verschillende mappings erin kan opslaan , bijv een mapping voor de apk , die ze ooit willen gaat invoeren ,

maar ook 1 voor als je op circuit wil rijden maar dat hij te veel geluid maakt , dus std demper erop moet , zo kan je altijd met een goede afstelling rijden.
 
Laatst bewerkt:
de rapid bike stuurt 8 injectors aan en de pc3 usb maar 4 en het is afhankelijk hoever je zelf wil gaan maar gewoon alleen afstellen dan voldoet zo pc3 prima , ik heb zelf pc3 gehad en dat werkt gewoon prima !! ik ga nu met rapid bike evo rijden vanwege de quickshifter , omdat deze standaard al 8 injectors aanstuurt , dat kan bij een pc ook wel maar dan moet je daar weer een apart kastje er voor bij kopen.. en er zijn ook meer mogelijkheden mee , vandaar dat de keuze nu op de Rapid bike is gevallen!!

t mooie van zo'n kastje is dat je verschillende mappings erin kan opslaan , bijv een mapping voor de apk , die ze ooit willen gaat invoeren ,

maar ook 1 voor als je op circuit wil rijden maar dat hij te veel geluid maakt , dus std demper erop moet , zo kan je altijd met een goede afstelling rijden.

Hmm een helder verhaal! bedankt voor je informatie. ik denk dat ik maar voor de pc3 ga . want die kan ik voor een schappelijk prijsje overnemen. ik neem aan dat het verhaal van de meerdere mappings voor beide varianten gelden toch?
 
de rapid bike stuurt 8 injectors aan en de pc3 usb maar 4 en het is afhankelijk hoever je zelf wil gaan maar gewoon alleen afstellen dan voldoet zo pc3 prima , ik heb zelf pc3 gehad en dat werkt gewoon prima !! ik ga nu met rapid bike evo rijden vanwege de quickshifter , omdat deze standaard al 8 injectors aanstuurt , dat kan bij een pc ook wel maar dan moet je daar weer een apart kastje er voor bij kopen.. en er zijn ook meer mogelijkheden mee , vandaar dat de keuze nu op de Rapid bike is gevallen!!

t mooie van zo'n kastje is dat je verschillende mappings erin kan opslaan , bijv een mapping voor de apk , die ze ooit willen gaat invoeren ,

maar ook 1 voor als je op circuit wil rijden maar dat hij te veel geluid maakt , dus std demper erop moet , zo kan je altijd met een goede afstelling rijden.



de aansturing wel ja ..

maar met de evo/racing kun je ook per injector een map laten maken dus 8 mappen

:Y
 
@mike

laat ruud een custom map maken de self adaptive functie heb je niet nodig.
deze moet ook weer eerst worden afgesteld op je custom map ....

:Y :/

edit moet je wel de kabelbooom hebben voor alle 8 de injectoren
 
Laatst bewerkt:
Die zware sportmotoren van jullie ook allemaal... Jullie rijden de bochten zeker zo beroerd dat jullie de verloren tijd moeten inhalen met een zwaarder motorblok?

DIT is het échte werk:


Lichtgewicht supersport 125cc, niet bij te houden in de bochten.
Dat jullie het maar ff weten met die overrated superbrommertjes van jullie











:+

Sorry ik moest mij A1 frustratie even kwijt :P
 
Die zware sportmotoren van jullie ook allemaal... Jullie rijden de bochten zeker zo beroerd dat jullie de verloren tijd moeten inhalen met een zwaarder motorblok?

DIT is het échte werk:
[~[url="http://i1322.photobucket.com/albums/u573/Wild-Savage/20131229_150136_zps7bf159a7.jpg"]afbeelding~][/URL]

Lichtgewicht supersport 125cc, niet bij te houden in de bochten.
Dat jullie het maar ff weten met die overrated superbrommertjes van jullie











:+

Sorry ik moest mij A1 frustratie even kwijt :P
JALOERS _O-
 
Die zware sportmotoren van jullie ook allemaal... Jullie rijden de bochten zeker zo beroerd dat jullie de verloren tijd moeten inhalen met een zwaarder motorblok?

DIT is het échte werk:
[~[url="http://i1322.photobucket.com/albums/u573/Wild-Savage/20131229_150136_zps7bf159a7.jpg"]afbeelding~][/URL]

Lichtgewicht supersport 125cc, niet bij te houden in de bochten.
Dat jullie het maar ff weten met die overrated superbrommertjes van jullie











:+

Sorry ik moest mij A1 frustratie even kwijt :P

lol gelukkig compenseerd je A1 frustratie zich in een vertekend beeld van jaloezie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan