Het Honda CBR600RR topic deel 75

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand interesse in mijn laser xtreme? 2003/2004 Voor 125€ mag hij weg
full
 
Gisteren mijn eerste aanrijding gehad met het lokale pluimvee.
Kwam een merel binnenzeilen.
Via het kuipwerk, onder het stuur door. Tegen mijn knie, via mijn been omhoog. Bleef daar even plakken, waarna hij verdween onder mijn been door/langs mijn heup.

Ik heb nog even in mijn kuipwerk gezocht maar ik geloof dat het beest er goed vanaf gekomen is.
Zag in ieder geval iets in mijn spiegel nog redelijk wegfladderen.
beter opletten met oversteken B|

@klinknagel, Welkom! veel plezier met je aanschaf! en vele veilige kilometers
 
Laatst bewerkt:
net iets meer pech dus :P.

Heb je niet van dat sort polijstschuurpapier (dat wat bijna rubber is).
Als je daar een velletje van haalt kun je je akra meer laten glimmen dan de rest ;)
Zonder materiaal te verneuken.

Aanpassinkje:
Het heet dus polijstpapier en kost een euro voor een velletje ofzo bij de bouwmarkt ;)
als ze daar niet fijn genoeg hebben langs een lakzaak (tot grit 3000)
maar dan wordt het ook wel een spiegel *D

aanpassinkje 2:
Zie ik nu een soort gaas voor je uitlaatspruitstuk?
 
Laatst bewerkt:
Jep. We still on voor Assen? *O*

Klinknagel wou eventueel ook wel die kant op..is daar allemaal plek voor om een daggie te kijken Rabasa?

Plek zat. Je kan overal op het circuit komen. Op het paddock, in de pitstraat, op het gebouw.. en uiteraard zijn jullie welkom in de pitbox voor een koud drankje :)
 
Als iemand nog kuipwerk zoekt voor een 600rr. Ik heb een OEM kappenset liggen. Stuur even een PB bij interesse.

Link naar advertentie met alle fotos: http://link.marktplaats.nl/m813035482

- Airductcover L+R: Perfecte staat, alleen de rechter heeft 2 kleine putjes (Links: 40,- / Rechts: 30,-)
- Voorspatbord: Prima staat, kleine oppervlakkige krasjes, makkelijk uit te polijsten (60,-)
- Tank: Prima staat (150,-)
- Onder body L+R: Perfecte staat, alleen even poetsen (120,-)
- Zijkap Rechts: Sticker is kapot, rest is in goede staat (50,-)
- Zijkap Links: Sticker kapot en scheur in de kuip die eenvoudig is te ABS lassen (25,-)
- Topkuip: Geen OEM, scheur bij spiegel, 1 kapot ophangpunt (25,-)
- Achterkap (kontje): Prima staat (100,-)

$_85.JPG


$_85.JPG


$_85.JPG


$_85.JPG
 
Laatst bewerkt:
Jep. We still on voor Assen? *O*

Klinknagel wou eventueel ook wel die kant op..is daar allemaal plek voor om een daggie te kijken Rabasa?

Plan is om nog steeds te gaan. :Y

Rugzak vol bammetjes en melk mee :P

Plek zat. Je kan overal op het circuit komen. Op het paddock, in de pitstraat, op het gebouw.. en uiteraard zijn jullie welkom in de pitbox voor een koud drankje :)


Misschien wel handig om een korte broek mee te nemen? Hoef ik die hele dag mn motorpak niet aan B|
 
Als iemand nog kuipwerk zoekt voor een 600rr. Ik heb een OEM kappenset liggen. Stuur even een PB bij interesse.

Link naar advertentie met alle fotos: http://link.marktplaats.nl/m813035482

- Airductcover L+R: Perfecte staat, alleen de rechter heeft 2 kleine putjes (Links: 40,- / Rechts: 30,-)
- Voorspatbord: Prima staat, kleine oppervlakkige krasjes, makkelijk uit te polijsten (60,-)
- Tank: Prima staat (150,-)
- Onder body L+R: Perfecte staat, alleen even poetsen (120,-)
- Zijkap Rechts: Sticker is kapot, rest is in goede staat (50,-)
- Zijkap Rechts: Sticker kapot en scheur in de kuip die eenvoudig is te ABS lassen (25,-)
- Topkuip: Geen OEM, scheur bij spiegel, 1 kapot ophangpunt (25,-)
- Achterkap (kontje): Prima staat (100,-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik had het al gezien op MP maar je schrijft twee keer zijkuip rechts terwijl ik toch echt links zie (of kijk ik niet goed??).
Links is wat ik onder andere zoek in deze kleur.

Wat is het nu?! :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had het al gezien op MP maar je schrijft twee keer zijkuip rechts terwijl ik toch echt links zie (of kijk ik niet goed??).
Links is wat ik onder andere zoek in deze kleur.

Wat is het nu?! :)
Ah scherp van je. heb er zelf overheen gelezen.
Heb het gecorrigeerd in mijn post ;)

De linker heeft in het luchtgat helemaal onderaan een kleine scheur en er moet een nieuwe sticker op. De scheur is vrij makkelijk te ABS lassen.

EDIT: ik hoop dat ik het goed zeg....zal voor de zekerheid als ik thuis ben even kijken welke kant nou welke is. Als je interesse hebt heb ik nog wel gedetailleerdere foto's.
 
Laatst bewerkt:
Nou als de linker gescheurd is met slechte sticker dan niet helaas. Mijn linkerkant heeft krassen en een kapotte sticker dus daar ga ik dan niet op vooruit.

Maar op de foto zie ik volgens mij de linker met enkel een stukje van de sticker er af aan de bovenkant. Als dit inderdaad de linkerkant is dan heb ik wel interesse.

Als dat zo is stuur mij dan even een PM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan