En je hebt de knipperlichten aan die "open ring" aan de zijkant gemonteerd?
Ja op mijn eigen motor, met knipperlichtjes, zonder kentekenplaatverlichting
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En je hebt de knipperlichten aan die "open ring" aan de zijkant gemonteerd?
Ja dit is mijn eigen motor, met knipperlichtjes, zonder kentekenplaatverlichting [afbeelding]
Hier kan toch een kentekenplaatverlichting op, de kabel ligt er tochJa dit is mijn eigen motor, met knipperlichtjes, zonder kentekenplaatverlichting [afbeelding]
Iemand ervaring met PVM wielen in een 2003 cbr 600 rr?
Velgen komen uit een cbr 1000 rr 2004/2007
Wat ik aan zou moeten passen en dergelijke.
En dan kom ik ook aan een 190 achterband ipv 180, iemand ervaring?
Wat een boefjes! Ik heb wel netjes een kenteken verlichting
Zitten alleen geen draadjes meer op Die zijn gesneuveld toen ik mijn kenteken plaat steeds in klapte.....
Hier kan toch een kentekenplaatverlichting op, de kabel ligt er toch
Zelf heb ik daar (onder de uitlaat )helemaal geen kabel mijn achterlicht heb ik in het kontje zitten
De kentekenplaat mag wel iets schuiner
En die bodis ktph kan ook met de originele uitlaat dat je weet ?
Op elke site lees ik alleen icm bodis uitlaat namelijk.
Even een kleine aanvulling: Met PVM-velgen kan je er ook voor kiezen om met originele tandwielen te rijden, maar de andere mogelijkheid is om te gaan voor een race-tandwielhouder en dan zit je dus vast aan PVM-tandwielen.PVM wielen zijn heel populair bij de CBR1000RR, vooral in de racerij dus als je ze tweedehands op de kop gaat tikken moet je goed kijken of ze nog recht zijn en geen (grindbak) schade hebben. Ik wou ze eerst ook hebben.
Als je CBR1000RR PVM of OEM wielen wilt gaan gebruiken op een CBR600RR dan zou je de lagers en afstand bussen moeten vervangen. Ook zou je de interne cylinder van de voorwiel wellicht moeten vervangen. Ik maak gebruik van CBR1000RR vorken dus in principe heb ik er ervaring mee alleen gaat het bij jou juist de andere kant op.
Daarnaast kan je met PVM velgen alleen PVM tandwielen gebruiken als het goed is. Dus hou daar ook rekening mee, en misschien passen je huidige remschijven niet op de PVM velgen.
Ik had gehoord dat insturen wat lastiger gaat met 190 achterband maat.
PM maar als je nog extra informatie wilt hebben.
Gewoon de originele afzagen kost niks ,en als je een beetje handig bent kun je ook nog een kentekenplaatverlichting er bij zettenAh oke, nou ik wacht wel even op mijn nieuwe achterlicht. Misschien dat ik wel zelf iets in elkaar kan zetten. Liefst inklapbaar
Suc6 met het maken van de ktph , weet niet hoe hoog een standaard uitlaat zit maar zo als je ziet zit de Micron ook hoogDat ziet er inderdaad heel schoon uit. Ik denk dat ik dit ook maar ga doen
Nog tips and tricks ?
Je micron uitlaat overnemen zit er helaas nog niet in
Ik heb trouwens ook een verlagingsset besteld voor de uitlaat, just in case.
Op een ander forum zag ik dat de tripage icm een standaard uitlaat toch wel erg nauw komt.
Zojuist eerste ritje voor dit jaar gemaakt met nieuwe uitlaat.
Afgelopen winter een Leovince e-keur op te kop weten te tikken zodat die er ook in Duitsland en eventueel het circuit op kan blijven zitten. Hier voor had ik exact dezelfde demper, maar dan met not for road use-tekst op de onderzijde.
Echter maakt die nieuwe vele malen meer lawaai. Zelfs met db-killer er in. Ze zijn beide titanium uitgevoerd en volledig open. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb alleen de demper vervangen. Ze zijn beide open.
Zojuist eerste ritje voor dit jaar gemaakt met nieuwe uitlaat.
Afgelopen winter een Leovince e-keur op te kop weten te tikken zodat die er ook in Duitsland en eventueel het circuit op kan blijven zitten. Hier voor had ik exact dezelfde demper, maar dan met not for road use-tekst op de onderzijde.
Echter maakt die nieuwe vele malen meer lawaai. Zelfs met db-killer er in. Ze zijn beide titanium uitgevoerd en volledig open. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb alleen de demper vervangen. Ze zijn beide open.
Zojuist eerste ritje voor dit jaar gemaakt met nieuwe uitlaat.
Afgelopen winter een Leovince e-keur op te kop weten te tikken zodat die er ook in Duitsland en eventueel het circuit op kan blijven zitten. Hier voor had ik exact dezelfde demper, maar dan met not for road use-tekst op de onderzijde.
Echter maakt die nieuwe vele malen meer lawaai. Zelfs met db-killer er in. Ze zijn beide titanium uitgevoerd en volledig open. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb alleen de demper vervangen. Ze zijn beide open.
Geen idee hoe het kan, maar vind het wel vermakelijk
Stoer man, die agent doet ook gewoon zijn werk..
Als jij je niet aan de regels houdt moet je van tevoren bedacht zijn wat de consequenties zijn mocht je tegen de lamp lopen. Ga dan niet lopen huilen tegen de desbetreffende diender.
Stoer man, die agent doet ook gewoon zijn werk..
Als jij je niet aan de regels houdt moet je van tevoren bedacht zijn wat de consequenties zijn mocht je tegen de lamp lopen. Ga dan niet lopen huilen tegen de desbetreffende diender.