Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 100 Soesbabe's Party

Status
Niet open voor verdere reacties.
\
HTML:
\[nobr][norml]<script type="text/javascript">var link=document.getElementsByTagName('link');for(var i=0;i<link.length;i++)if(link[i].rel=='stylesheet'&&link[i].title=='Motor-Forum'){link[i].href='get.php/css/libresse';break;}</script>[/norml]\[/nobr]\

Omdat het feest is!
*O*
 
WTF!? :o :o

Is het al roze maandag? :X :+
heerlijk toch _O- ik zit hier gewoon te genieten..big smile op mn smoeltje, muziekje aan , rosé in mijn glaassie, (nog een echt wijvendrankje ook ) en maar te f5en.. _O- john heeft late dienst, helaas dus moet het met jullie doen..het plezier is geheel mijnerzijds _O-
 
damn jongens.. we gaan het maar vast topic deeltje 101 noemen :+ het word nu echt iets te gek hiero :9

Omdat dt het topic van soesbabe is mag het van mij wel roze zijn.. *D
 
damn jongens.. we gaan het maar vast topic deeltje 101 noemen :+ het word nu echt iets te gek hiero :9

Omdat dt het topic van soesbabe is mag het van mij wel roze zijn.. *D
:j ja super toch... mijn dag kan niet meer stuk!!! thnxx to bolski.. *O* het geeft net wat meer caché *D
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Deeltje 100... Bam! kun je maar even meemaken!

Vandaag wheely les gehad bij Da Licks... Credits voor zijn wijze les thnx man!
Hoop geleerd vandaag :) Zeker relaxt dat het nu ook met de koppeling lukt.

Iemand toevallig nog een topkuip liggen waar die vanaf moet de mijne heeft het begeven *D
Op Marktplaats staat een nieuwe topkuip te koop voor €185,-, wel in een andere kleurstelling...
 
Nog steeds een verlengstuk van Marktplaats die GB. Koop een lelijk hok zoals ik heb gedaan, dan maak je je helemaal niet meer druk om al die opsmuk. ;)
 
_O- _O- _O- haha het is wel geweldig, denk echt krijgen we nou heeft me vrouw een account op mf gemaakt met al dat roze.
Ik dacht Huh wat is dit, is dit wel MF? En toen: "oeh is het overal?! (Denk hiet zon hyper poppetje als soes postte) en bij bestuderen van andere topics: -O- Dus dan maar terug hierheen *O* *O*
 
Gelukkig is mijn pagina gewoon weer traditioneel MF....als ik dat roze 2500 posts moet zien wacht ik wel ff weer op deeltje 101 :+


vanmiddag tussen 2 vaderdag bezoekjes door nog even 2 leuke meiden fietsjes gekocht voor onze vakantie kids...kunnen we lekker op de fiets naar het strand!
 
Hey mensjes :W

Omdat Sas aka Soes ff zo lief was om me te laten weten dat het Über nummer 100 is bereikt...

Ik hier dus ook ff weer :+


Dus @All: Gefelicidi,de,trallalaaaaah... met het 100ste deeltje *O*







ff snel uitlegje waarom ik, eigenlijk, nie meer op MF ben... (wel ff zo netjes)

De "oude garde" weet nog wel van mn auto-ongeval (6,5jr terug) :/ iets waar ik dus nog elke dag last van heb (N.A.H.)
Motorrijden natuurlijk, toen, wel weer opgepakt, maar op de lange duur was het, helaas, verstandiger om de helm, voor nu, aan de wilgen te hangen... ;)
(dit ook door een aanrijding (niet mn schuld) met de 1000RR, waardoor mn vertrouwen ook iets minder was/is geworden)

Omdat dat dus best "zZeer" doet en bv. hier, hoe gezellig het ook is, ik er constant aan herinnerd wordt, hoe happy brommert kiek'n euhm, rijden is heb ik MF dus ook maar ff, een beetje, achter me gelaten... ;)

Ode aan bv. Facebook want zo blijft het contact er nog wel...





hoop natuurlijk wel dat het gesnapt wordt, haha :j :+
 
Gelukkig is mijn pagina gewoon weer traditioneel MF....als ik dat roze 2500 posts moet zien wacht ik wel ff weer op deeltje 101 :+


vanmiddag tussen 2 vaderdag bezoekjes door nog even 2 leuke meiden fietsjes gekocht voor onze vakantie kids...kunnen we lekker op de fiets naar het strand!
je overleefd het wel _O- mooi roze is niet lelijk *O*
 
Hey mensjes :W

Omdat Sas aka Soes ff zo lief was om me te laten weten dat het Über nummer 100 is bereikt...

Ik hier dus ook ff weer :+


Dus @All: Gefelicidi,de,trallalaaaaah... met het 100ste deeltje *O*







ff snel uitlegje waarom ik, eigenlijk, nie meer op MF ben... (wel ff zo netjes)

De "oude garde" weet nog wel van mn auto-ongeval (6,5jr terug) :/ iets waar ik dus nog elke dag last van heb (N.A.H.)
Motorrijden natuurlijk, toen, wel weer opgepakt, maar op de lange duur was het, helaas, verstandiger om de helm, voor nu, aan de wilgen te hangen... ;)
(dit ook door een aanrijding (niet mn schuld) met de 1000RR, waardoor mn vertrouwen ook iets minder was/is geworden)

Omdat dat dus best "zZeer" doet en bv. hier, hoe gezellig het ook is, ik er constant aan herinnerd wordt, hoe happy brommert kiek'n euhm, rijden is heb ik MF dus ook maar ff, een beetje, achter me gelaten... ;)

Ode aan bv. Facebook want zo blijft het contact er nog wel...





hoop natuurlijk wel dat het gesnapt wordt, haha :j :+



hé lief, lief moppie :j wat super dat je toch ff je gezicht hier laat zien..pff wat is het lang geleden dat ik je naampie heb zien posten hier op het 900... en snappen... altijd ;) maar gewoon verschrikkelijk kl*te hoe het gelopen is.. maar je ziet het, uit het oog (nouja half) maar niet uit het hart..

hou je taai maatje.. maar super dat je toch ff langskwam.. :j zo tof!!!! en hopelijk snel tot ziens

ff voor de minder lang schrijvende onder ons, martijn was onze uberpimper en stickermaker , fotoshopper en ga zo maar door.. een meesterbreintje achter de pc.. :}
 
Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaaaaaaah yeah!!!!! de stiekemerd _O-



Nou, vooruit dan maar, dit is 'm.


full
 
hé lief, lief moppie :j wat super dat je toch ff je gezicht hier laat zien..pff wat is het lang geleden dat ik je naampie heb zien posten hier op het 900... en snappen... altijd ;) maar gewoon verschrikkelijk kl*te hoe het gelopen is.. maar je ziet het, uit het oog (nouja half) maar niet uit het hart..

hou je taai maatje.. maar super dat je toch ff langskwam.. :j zo tof!!!! en hopelijk snel tot ziens
thanks ;)

nah, zoals je al zei: Bloed kruipt waar het het niet gaan kan ;)


Dus kom vast wel weer terug op de brommert, maar nu gewoon ff nie... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan