Het Honda CBR900RR Fireblade Topic deel 100 Soesbabe's Party

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, vooruit dan maar, dit is 'm.


[afbeelding]

Als ik toch ooit weer eens een supersport zou kopen hè..dan staat dit model en kleurstelling boven aan...gevolgd door de 929 in het zwart....en dan 748/749/916/999 Ducati's....

Maar voorlopig blijf ik toch maar ff bij de ouwe meuk, als je daar hard mee door een bocht kan kan je het op elke motor *O*
 
Nou, vooruit dan maar, dit is 'm.


[afbeelding]
zo dan... :} die is niet misselijk...ga je echt veel plezier van hebben... en de looks }) zijn goehoed
full



enne welkom hé ;)
 
Nog eentje dan. Gewoon. Omdat het kan!


[afbeelding]
poserttttt!!! maar kunnen we hendele *O*

hij is nog aardig origineel volgens mij.. maar het eerste wat ik eraf zou halen is die taartschep, maakt hem strakker en scherper qua looks... gewoon ook mooiere inkijk van de butt... *O* afijn lekker doen wat je wil...
 
Laatst bewerkt:
Als ik toch ooit weer eens een supersport zou kopen hè..dan staat dit model en kleurstelling boven aan...gevolgd door de 929 in het zwart....en dan 748/749/916/999 Ducati's....

Maar voorlopig blijf ik toch maar ff bij de ouwe meuk, als je daar hard mee door een bocht kan kan je het op elke motor *O*
huh.... jij hoort oldskool te rijden man..een sc28....
 
dat zien ik _O- maar ziet er retestrak uit , kan niet anders zeggen..

En dat is-ie ook. Ik moet zeggen dat ik mijn Ducati 996 met gemengde gevoelens heb achtergelaten. Dat stampende, dreunende blok, die brul uit die twee uitlaten onder je kont, het design......... En ik heb het ding bijna 10 jaar gehad, dan raak je er toch aan gehecht.

Er waren twee dingen die mij hebben doen besluiten en Blade aan te schaffen. Ten eerste, ik word gewoon te oud voor een Duc. De extreme zitpositie met je kont omhoog en je neus naar beneden is voor mij gewoon niet meer vol te houden. Ik moet mijn nek verrekken om gewoon vooruit te kunnen kijken. Op de Blade zit je echt een stuk relaxter. Ten tweede werd ik haar streken een beetje zat. Vorig jaar wilde ik met de zoon van een collega een weekje sturen door Duitsland en Tsjechië. Ik trek het leer aan, hang de zadeltassen aan de Duc, draai de sleutel om en druk op de knop......nada!

Vervolgens de CBR600F van Mevrouw Duc uit de schuur getrokken, de Duc er weer in, en een heerlijk weekje gehad. at rijdt zo een Honda toch fijn en gemakkelijk. Bij thuiskomst -tegen beter weten in- de Duc weer uit de schuur gehaald, druk op de knop......lopen. Geen touw aan vast te knopen.

Maar goed, de extreme zitpositie van de Duc, en de vuile streken van het ding hebben mij uiteindelijk naar de Blade gebracht. Ik mis de Duc beslist, het ding blijft altijd een speciaal plaatsje in mijn hart houden, maar ik ga vast vriendjes worden met de Blade.

Het ding heeft een Bos carbon demper en een seatcover, verder is hij standaard. Ik zou er graag zo een double-bubble ruit op hebben, en een paar van die mooie, korte handles. Misschien die taartschep van achteren eraf....... Ach, het komt wel goed.
 
En nu ik hier toch ben....

Er zit slechts één sleutel bij, ik moet er dus snel eentje laten bij maken. Heeft iemand enig idee wat zo een geintje gaat kosten? En die taartschep eraf, hebben jullie daar nog tips voor?
 
En nu ik hier toch ben....

Er zit slechts één sleutel bij, ik moet er dus snel eentje laten bij maken. Heeft iemand enig idee wat zo een geintje gaat kosten? En die taartschep eraf, hebben jullie daar nog tips voor?

10 euro bij een sleutel/schoenmaker voor de sleutel.. Kost niet veule
 
En dat is-ie ook. Ik moet zeggen dat ik mijn Ducati 996 met gemengde gevoelens heb achtergelaten. Dat stampende, dreunende blok, die brul uit die twee uitlaten onder je kont, het design......... En ik heb het ding bijna 10 jaar gehad, dan raak je er toch aan gehecht.

Er waren twee dingen die mij hebben doen besluiten en Blade aan te schaffen. Ten eerste, ik word gewoon te oud voor een Duc. De extreme zitpositie met je kont omhoog en je neus naar beneden is voor mij gewoon niet meer vol te houden. Ik moet mijn nek verrekken om gewoon vooruit te kunnen kijken. Op de Blade zit je echt een stuk relaxter. Ten tweede werd ik haar streken een beetje zat. Vorig jaar wilde ik met de zoon van een collega een weekje sturen door Duitsland en Tsjechië. Ik trek het leer aan, hang de zadeltassen aan de Duc, draai de sleutel om en druk op de knop......nada!

Vervolgens de CBR600F van Mevrouw Duc uit de schuur getrokken, de Duc er weer in, en een heerlijk weekje gehad. at rijdt zo een Honda toch fijn en gemakkelijk. Bij thuiskomst -tegen beter weten in- de Duc weer uit de schuur gehaald, druk op de knop......lopen. Geen touw aan vast te knopen.

Maar goed, de extreme zitpositie van de Duc, en de vuile streken van het ding hebben mij uiteindelijk naar de Blade gebracht. Ik mis de Duc beslist, het ding blijft altijd een speciaal plaatsje in mijn hart houden, maar ik ga vast vriendjes worden met de Blade.

Het ding heeft een Bos carbon demper en een seatcover, verder is hij standaard. Ik zou er graag zo een double-bubble ruit op hebben, en een paar van die mooie, korte handles. Misschien die taartschep van achteren eraf....... Ach, het komt wel goed.
ik snap je liefde voor jouw duc, maar vind het bijzonder dat je terugstapt (want zo is het in vele ogen) naar een blade, maar nou stap je ook wel op een mooie blade terug en zo te zien écht goed behandeld door de vorige eigenaar..(maar sloop aub die taartschep er als eerste af _O- )

de honda's zijn allemansvriendjes, iedereen schijnt erop te kunnen rijden, maar geloof me, je gaat er van houden... en zo verdomd veel power... ookal was je zelf ook aardig wat gewend... jij zal nooit bij lange niet niet uit die motor halen wat erin zit dus je gaat er gewoon echt veel plezier van hebben..omdat deze je ook blijft verrassen.. elke x weer...

ben benieuwd als je er een poos op rijdt wat je ervan vindt.. en hoe het met je polsen en rug gaat.. je hoeft iig je nek niet meer te verrekken.. het zal relaxter rijden..maar let wel, bij de blade kan je ook last van je polsen krijgen..tis toch een racer...

maar geniet ervan.. maar als ik je zo lees, gaat dat wel goedkomen *O*
 
En nu ik hier toch ben....

Er zit slechts één sleutel bij, ik moet er dus snel eentje laten bij maken. Heeft iemand enig idee wat zo een geintje gaat kosten? En die taartschep eraf, hebben jullie daar nog tips voor?
ik heb ook maar één sleutel.. heb er nooit over nagedacht een tweede bij te laten maken... dus geen idee van de kosten..

taartschep eraf, ik heb het zelf laten doen...ze hebben een stuk afgezaagd, even speciaal afdekding kopen voor onder je bakkie en het is supernetjes afgewerkt.. nieuwe bracket voor mijn nrplaat en knippers laten maken en voilla... klaar, was niet eens zoveel werk..stond erbij en keek ernaar...

maaaar ik heb een ander type dan jou.. en nadeel, je bakje wordt kleiner onder je butt...maar ik had al geen klagen want bij een sc28 was hij best groot en is hij nog, ik kan er nog veel ingooien..secu proppen..

full

full

full
 
Ik zit al op eBay te neuzen naar een taartschepvervanger. Wat je opmerking over "terug stappen" betreft, zo zie ik het niet. Ieder rijdt op de motor waar hij/zij zich goed bij voelt. Voor mij was dat Ducati. Na een luchtgekoelde 900SSC kwam er een 916, en vervolgens de 996. Die heb ik bijna 10 jaar gehad, en nu werd het tijd voor iets anders. Het is een Blade geworden, maar ik heb ook een GSXR1000 overwogen. De Blade heeft het gewonnen op zitpositie. Ik ben niet zo fanatiek in merk keuze. Maar ik ben wel blij met mijn blade. Ik heb laatst op een GSXR1000 K5 gereden van een maatje van mij met 180 pk. Wat een monster! Maar de 115 pk van mijn 996 gebruikte ik al niet ten volle, dus de 151 van de Blade, daar ga ik mij ook wel mee redden. Ik vind de acceleratie in ieder geval indrukwekkend.
 
Past een hele beautycase in. Om maar een beetje in het roze gedachtegoed te blijven
_O- klopt... alleen ben ik al tevreden met wat haarspeldjes, elastiekkies en mn zware van nelle... mn foon en wat geld en dat gooi ik in mijn helmtas (ooit bij mn sharkhelm gekregen) en slingert het niet zo door het bakkie.. en ga ik onderweg en ben de koning te rijk..
full
 
Ik zit al op eBay te neuzen naar een taartschepvervanger. Wat je opmerking over "terug stappen" betreft, zo zie ik het niet. Ieder rijdt op de motor waar hij/zij zich goed bij voelt. Voor mij was dat Ducati. Na een luchtgekoelde 900SSC kwam er een 916, en vervolgens de 996. Die heb ik bijna 10 jaar gehad, en nu werd het tijd voor iets anders. Het is een Blade geworden, maar ik heb ook een GSXR1000 overwogen. De Blade heeft het gewonnen op zitpositie. Ik ben niet zo fanatiek in merk keuze. Maar ik ben wel blij met mijn blade. Ik heb laatst op een GSXR1000 K5 gereden van een maatje van mij met 180 pk. Wat een monster! Maar de 115 pk van mijn 996 gebruikte ik al niet ten volle, dus de 151 van de Blade, daar ga ik mij ook wel mee redden. Ik vind de acceleratie in ieder geval indrukwekkend.
je keuze voor een gsxr1000 had ik ook goed kunnen begrijpen, foei.. dat zijn ook zullke mooie monsters :9~

succes met je zoektocht, dat afdekding heeft niet zo gek veel gekost, het kost in principe niet zoveel deze aanpassing, gewoon even goed kijken... maar het eindresultaat is toch echt een mooie diepe inkijk en het lijkt of hij wat hoger op zijn poten staat..ik ben dan ook geen voorstander van een hugger... dat is hier ook geen geheim..

maar kan ook begrijpen waarom mensen ervoor kiezen maar ik vind het to much... maar is persoonlijke smaak..
 
voor een sleutel met chip ben je al gauw 20 a 25 euro kwijt.
En sommige sleuetmakers kunnen het wel voor je maken.
vind ik nog meevallen eerlijk gezegd :o maar kan dat zomaar, er moet toch ook iets van een code overgezet worden in die sleutel...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan