Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand toevallig waar je voor de 510 smr uit 2008 een valdoppenset voor en achter kunt bestellen?

Ik heb die van mij zelf gemaakt van een paar (oude) skateboard wielen. Paar busjes draaien (zodat ze aan beide zijde evenver uitsteken en je wieltje gedragen wordt), bout op een tapeind lassen en deze erdoor steken. Paar goede ringen in je wieltjes leggen... en klaar.
Die wielen heb je in alle kleuren en met alle mogelijke motiefjes. Die van mij heb ik wit gemaakt; kunststof hechtprimer en witte lak. Was maar om te passen. Als 'k een paar leuke zie monteer ik die wel.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand toevallig waar je voor de 510 smr uit 2008 een valdoppenset voor en achter kunt bestellen?

www.verheul.nu heeft ze van GSG mototechnik, had ik ze voor mijn Z vandaan. Geen idee of ze ook voor een 510 hebben.... hoop het wel want ik wil ze straks ook weer hebben. Gewoon ff een mailtje sturen
 
je kan ook eventueel axle blocks kopen met een slider erop. dit is ff makkelijker als je je wiel wilt vervangen

kost wel 60-80 euro oid ;)


0808_sbkp_13_z+2008_kawasaki_zx6r+supermoto_engineering_rear_axle_block_slider.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie nog tips waar op te letten bij de aanschaf van een TE510? Ga maandagavond kijken naar een TE510 uit 2007 met 1450km op de teller.

Verwacht dus dattie voor offroad en enduro ritten gebruikt is en niet voor op de weg. Zijn er pijnpunten en kwaaltjes waar ik goed op moet letten?
 
Dat laat het budget even niet toe :P Wil er geen extra geld aan uitgeven dan dat ik voor mijn Z1000 kan vangen en de accessoires die ik allemaal los verkoop.

Komt een kleine aan en die kost momenteel meer dan genoeg *D
 
o dan ben jij die die verheul ook gevraagd had of die nog een husky wist.zal morgen even navragen of ik dan nog een goede gebruikte kan vinden voor je.
 
o dan ben jij die die verheul ook gevraagd had of die nog een husky wist.zal morgen even navragen of ik dan nog een goede gebruikte kan vinden voor je.

Dat klopt :P Ga maandagavond kijken naar een TE510 uit 2007 waar ik waarschijnlijk mijn Z1000 redelijk goed op in kan ruilen. Mocht je nog wat hebben of weten hou ik me natuurlijk aanbevolen!!
 
dit krijg je als je als custom bouwer husqvarna dealer wordt haha.
alleen passen er wel drie husky blokken in[afbeelding]


hahahaha _O- VET

ps, wil je nog een plekje voor Villars? gaat nu erg rap aangezien we ook op supermotrd.be zitten en ik wil graag een extra husqvarna op de baan *D :+
 
kan ik je nu nog niet zeggen wil wel graag maar ivm met een grote brand afgelopen juni gaan we nieuw bouwen in januari/februari en weet niet of we dan al klaar zijn
 
ja er zit nu een bijna 2 liter hd blok in.
als de nwe zaak klaar is heb ik alle kleding van mvd op voorraad (niet alleen de husky)en dan kom je niet voor nix
 
Hier nog een leuke van ons twee op Emmen, ik tijdens mn testrit op de speedhouse Husq :)

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan