Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
vond er nog 1
Het nieuwe eco model nog goedkoper en stiller dan elektrisch!!!!!!!!
full
 
ja er zit nu een bijna 2 liter hd blok in.
als de nwe zaak klaar is heb ik alle kleding van mvd op voorraad (niet alleen de husky)en dan kom je niet voor nix
neem ze vooral mee naar emmen in maart
dan is mjn bike klaar van revizie *O*
als je tenminste gaat trainen
neem tegen die tijd wel ff contact op :Y
 
Laatst bewerkt:
Mjah ik heb ook totaal niet hard gereden op de speedhouse husq :P Rijd echt heel anders dan mn 2004 model, lijkt of je een stuk hoger zit vering is veel harder en die slipper zat een rare tik in hoezo die tik trouwens speedhouse?

Ik zit ook te denken om naar Frankrijk te gaan maar ga ook al naar Spanje met Marcel van Drunen...maar Frankrijk klinkt ook erg leuk moet er nog even over denken.
 
Laatst bewerkt:
dan zit je nog teveel met je vingers aan de koppeling!
eigenlijk heb je de koppeling alleen nodig bij het wegrijden.
een adler koppeling doet dat niet trouwens
 
Iemand nog interesse in een michelin pilot power (160/60/17) dot 0909 Gloednieuw, voor 120 euro,- Als je met een los wiel komt incl monteren 125,-
 
Ik ben nog op zoek naar een setje mooie handkappen voor een 510 uit 2008.
De acerbis handkappen zagen er wel mooi uit. Zijn deze universeel?

Iemand nog een goedkoop adresje voor goede stevige handkappen?
 
vond er nog 1
Het nieuwe eco model nog goedkoper en stiller dan elektrisch!!!!!!!![afbeelding]


Ik heb pas een zoontje, dus ik ,moet dat model ZEKER een keertje bij je kopen!
maar eer dat hij daar op kan rijden...... ben ik een jaartje of twee verder....
kan ik er eentje reserveren?

t shirt zou erg VET zijn Speedhouse!
 
wat denk jij? *O*

mits het natuurlijk geen flauwe grap is -O-



edit: en als het echt is denk ik dat het een 250 blok is alleen dan in grotere maten zelfde idee.
 
Laatst bewerkt:
nee het bmw blok zal er in komen van de 450 maar dan niet het tandwiel op de as van de achterbrug.verhoeven rijdt nu in de dakar met de bmw vast een test om vanaf volgend jaar husqvarna in de dakar te zien.Husqvarna zet de aanval in op ktm op alle modellen!!!!Dus ook een tweecylinder!Binnen nu en twee jaar gaan we heel veel leuke dingen zien van husqvarna
 
Ok, persoonlijk hoeft van mij niet om met een 2 cilinder te komen. laat ze zich maar lekker concentreren op cross/enduro/sm.

maar is dat bmw blokje zoveel beter dan?
 
die 2 cylinder wordt zoiets als de ducati hypermotard denk ik.
weet niet of het beter is zal genoeg know how achter zitten denk ik
 
jvd jij krijgt de volgende keer in emmen een ander shirt van mij....(voor nix)


als dat zo is, zal ik ter plekke het andere shirt SLOPEN! :Y Heb dat puur omdat er Husaberg op mijn lerenpak staat.

Ik mail je voor dat kinder fietsje! 8-)
 
Ja dat shirt is wel een aparte :P

BMW blok mwah Frans Verhoeven ligt nu al zwaar achter in Dakar omdat zn versnellingsbak het had begeven...

Btw iemand enig idee hoe de vering af te stellen voor supermoto circuit gebruik, gaat om 2004/2007 model vering.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog op zoek naar een setje mooie handkappen voor een 510 uit 2008.
De acerbis handkappen zagen er wel mooi uit. Zijn deze universeel?

Iemand nog een goedkoop adresje voor goede stevige handkappen?

Ik heb acerbis handkappen en de montagebouten pasten niet in mn stuur :/ Diameter te smal. Dus bij de bouwmaterialen winkel nieuwe aparte bouten moeten halen, tzit nu niet zo vast als t zou moeten helaas :( Maybe tijd voor een ander stuur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan