Het Husqvarna 450/510 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer een husky besteld bij munsters motoren in erp
Het is een te511 geworden 2013
Met wat extra accessoires ander plastic, racing sticker set ,carbon disc covers voor en achter ,uitlaat cover
Nu echt leuk kopen voor diegene die een nieuwe enduro of Supermotard wil, bij de enduro standaard extra akrapovic ,handkappen
Komt ook meteen de racemap 2 in
Dus nu bij MUNSTERS MOTOREN ERP
Supermotards en enduro,s voor een leuk bedrag 2013 model
Misschien dat ik er nog Supermotard wielen bij bestel dan is ie helemaal af
Zodra hij binnen is plaats ik foto,s


Doe Leon de groetjes!!
 
Verlichting compleet met kabelboom alles orgineel Yamaha wr
Verkocht wegens het niet kunnen rijden zenuw bekneld in de nek
Nu hopen dat het dit jaar beter gaat


Lol ''verkocht op MP wegens bladiebla'' de fiets stat zoals ik het begrijp NU op marktplaats en tevens heb je NU een nieuwe brommert gekocht :?
Mij zal het niet uitmaken maar er klopt weinig van :+ ?

Edit: wel mooie nieuwe fiets hoor.
 
Laatst bewerkt:
Hatselflats! *O* nieuwe demper erop gezet. Super gaaf geluid.
[afbeelding]

Nu heb ik alleen nog een vraag wat betreft de mapping.
Hiervoor had ik een standaard uitlaat. Uiteraard zijn wel de labda sonde en katalysator verwijderd.
Paul Bon vertelde mij dat een 2008 model alleen in stationair je de motor rijker en armer kan zetten. In hoge toeren dus niet. Ik heb geen zin in een nieuwe cdi unit te kopen.
Ik heb er nog niet vol gas mee gereden (pekel en andere troep) maar ben benieuwd naar ervaringen van iemand is die een arrow of leovince heeft zonder mapping aan te laten passen.
Is dit echt nodig?
met 2008 ecu wordt hij dan heel direct ennerveus vondt ik.ander kastje erop rijdt hij stukken beter en is normaal af te stellen
 
Hel direct is toch juist goed?
Ik ga er eerst maar eens een paar rondjes mee knallen. Dan kijk ik wel of ik de ecu vervang die zijn toch schreeuwend duur?
Het staat in ieder geval uitstekend.
 
Lol ''verkocht op MP wegens bladiebla'' de fiets stat zoals ik het begrijp NU op marktplaats en tevens heb je NU een nieuwe brommert gekocht :?
Mij zal het niet uitmaken maar er klopt weinig van :+ ?

Edit: wel mooie nieuwe fiets hoor.

Hè die motor heb ik in nov 2011 gebouwd en in feb verkocht
Nu zijn we weer bijna een jaar verder of niet
Ruud heb je nog wielen liggen voor mij
 
Hel direct is toch juist goed?
Ik ga er eerst maar eens een paar rondjes mee knallen. Dan kijk ik wel of ik de ecu vervang die zijn toch schreeuwend duur?
Het staat in ieder geval uitstekend.
nee onderin is hij eerst heel mak en dan krijg je ineens een schop onder je kont.beetje tweetact die in ondertoeren rijdt.die ecu is het meer dan waard.is hij gelijk sneller en feller op het gas.
 
Hier eens eventje inbreken: Ik heb momenteel een 450 smr uit 2009 op het oog met 4500km op de teller, als ik de verkoper moet geloven zijn dit straat kilometers en is het blok nog niet open geweest voor revisie.
Over de revisie dan ook mijn vraag, de ene keer lees ik dat het blok al bij 3000 open is geweest terwijl een ander er rustig 13000km mee kan rijden. Is dit werkelijk zo afhankelijk van het gebruik?

Tweede vraagje is, wat is een normale prijs voor zo'n fiets? 5-5500 euro? Staan er namelijk te weinig te koop om een beetje een vergelijk te maken.

alvast bedankt, Rob
 
Wat versta je onder revisie. Normaal weggebruik en af en toe een circuit om de 5000 km kleppen checken. Verder af en toe nieuwe olie en filters.
 
Vanmiddag ondanks regen toch maar een rondje gereden.
full
full


Ben het met Neogenix eens. Rijd super met nieuwe arrow heb geen 2 takt effect gemerkt. Pakt gelijk vanuit onder in de toeren goed op. Zal zo de bougie eens checken of tie nu te arm staat.
Volgende week komen de voorpoot stickers :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan