Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Dan ga ik zeker mee!

Zou mooi zijn als jullie mij een beetje op sleeptouw mee nemen in het Sumo-wereldje. Licentie moet ik nog aanvragen enzo.

Het idee is om lekker veel te rijden volgend jaar.
 
De sonde loskoppelen zou genoeg moeten zijn. Je hebt geen plug nodig. Afstellen hoeft dan ook niet.

Had het elektronische gedeelte losgekoppeld maar dat was geen succes, me neutraal lampje bleef knipperen tijdens het rijden en merkte weinig verschil.
Zie nu op ebay dat een "Power Up Plug o2 sensor eliminator en o2 Lambda Sensor blanking Plug Cap" nog geen 25 euro is dus dat van de week maar is bestellen, of is dat ook ergens in Nederland te bestellen/kopen?
 
Had het elektronische gedeelte losgekoppeld maar dat was geen succes, me neutraal lampje bleef knipperen tijdens het rijden en merkte weinig verschil.
Zie nu op ebay dat een "Power Up Plug o2 sensor eliminator en o2 Lambda Sensor blanking Plug Cap" nog geen 25 euro is dus dat van de week maar is bestellen, of is dat ook ergens in Nederland te bestellen/kopen?

Hmmm, dan is dat pas van 2009/2010, ofzo... SMX Racing kan zo'n plug vast wel leveren.
 
Kent iemand hier de 2009 te510 met kenteken MV-FN-95?

Staat te koop met kapotte derde versnelling. Ik heb wellicht interesse maar ben op zoek naar wat meer info
 
Geen Excels, wel originele zwarte SMR velgen uit 2010. Geen idee of die 1 op 1 passen, maar ze zijn waarschijnlijk wel pas te maken.
 
Bedankt , maar zoek toch echt een setje Excel velgen .. Moest iemand er hebben laat maar iets weten! Mogen in mindere staat zijn dan knap ik ze op ..
 
Wist niet dat ze ook velgen verkochten! Maar ziet er wel prima materiaal uit ..
Mag ook altijd aangeboden worden uiteraard! :-)
 
Ik heb van de winter eventueel wel een set Excel velgen (blauw) met Alpina spaken (tubeless) zonder naven te koop voor weinig. Dat zijn wel opknappers met wat kettingschade. 16,5*3,5" voor, 17*5,5" achter. Dit zijn nu mijn regenwielen. Ik wil nieuwe velgen om m'n naven gaan spaken.

Maarre... Waarom geen origineel Husqvarna maar wel eventueel Goldspeed als alternatief voor Excel? :?
 
Laatst bewerkt:
Nee tuurlijk liefst Excel , maar als alternatief mogen het originele of Goldspeed zijn .. Stuur ik je een PBtje voor de velgen?
 
De oude 570/610 achternaaf is smaller(ong 5mm) dan de latere husqvarna's(450-510).

Ik heb een set zwarte excels met zwarte talon naven met smalle achternaaf. Eventueel te koop. Stuur pm bij interesse.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier met een iBeat kabel? Volgens Cafe Husky zou het namelijk nog heel wat verschil maken door wat aanpassingen te doen d.m.v. iBeat, i.p.v. bijvoorbeeld een flink duurdere tuner (JD jetting bijv.) te kopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan