Gister de andere demper op de 510 gezet die ik van de vorige eigenaar erbij had gekregen.
Dit zou volgens hem een enduro demper moeten zijn oid. Zit in ieder geval geen DB killer meer in.
Nu weet ik dat een paar klapjes uit de uitlaat geen kwaad kunnen, maar er kwamen best wel vlammetjes uit. Nu ben ik bang dat de ontsteking een paar krukgraden te laat staat, waardoor er explosie plaatsvind nadat de uitlaatklep al gedeeltelijk open is of open gaat.
Heeft iemand hier misschien wat info over?
Lijkt mij overigens dat de 'gloeiende stukjes' gewoon roet oid is wat in de uitlaat was opgebouwd?
[afbeelding]
Ik heb tot op heden ook nog niks gehoord...Ik heb er een tijdje geleden wat besteld, en betaalt met paypal. Ik kreeg geen reactie op de bestelling of mail, dus via paypal het geld terug gehaald.
Ik heb tot op heden ook nog niks gehoord...
Het kan zijn dat een connectie van je uitlaat een beetje lekt waardoor er verse lucht in getrokken wordt op de onderdruk momenten tijdens elke slag. Deze zuurstof kan dan reageren met wat niet verbrand mengsel in het uitlaat traject, daardoor ontstaan de vlammen. Kan geen kwaad dus, ik had het met mijn 450 ook.Gister de andere demper op de 510 gezet die ik van de vorige eigenaar erbij had gekregen.
Dit zou volgens hem een enduro demper moeten zijn oid. Zit in ieder geval geen DB killer meer in.
Nu weet ik dat een paar klapjes uit de uitlaat geen kwaad kunnen, maar er kwamen best wel vlammetjes uit. Nu ben ik bang dat de ontsteking een paar krukgraden te laat staat, waardoor er explosie plaatsvind nadat de uitlaatklep al gedeeltelijk open is of open gaat.
Heeft iemand hier misschien wat info over?
Lijkt mij overigens dat de 'gloeiende stukjes' gewoon roet oid is wat in de uitlaat was opgebouwd?
[afbeelding]
03-12 Bestelling geplaatst -> Auto-reply met ontvangen orderIk heb er een tijdje geleden wat besteld, en betaalt met paypal. Ik kreeg geen reactie op de bestelling of mail, dus via paypal het geld terug gehaald.
14-12 Bestelling binnen...03-12 Bestelling geplaatst -> Auto-reply met ontvangen order
08-12 Email verstuurd met de vraag om even te reageren -> Geen reactie
09-12 Bericht verstuurd via PayPal actiecentrum met de mededeling om de bestelling te annuleren en het geld terug over te maken -> Geen reactie
11-12
Na meer dan een week niks gehoord te hebben, directe mail en via PayPal actiecentrum, heb ik "geescaleerd
Het kan zijn dat een connectie van je uitlaat een beetje lekt waardoor er verse lucht in getrokken wordt op de onderdruk momenten tijdens elke slag. Deze zuurstof kan dan reageren met wat niet verbrand mengsel in het uitlaat traject, daardoor ontstaan de vlammen. Kan geen kwaad dus, ik had het met mijn 450 ook.
Die hendels zullen het wel overleven. Ze zijn niet zwakker of sterker dan de originele.Niet om vervelend te doen, maar ik ben oprecht benieuwd of dat spul een valpartij gaat overleven.
Zo te zien zijn het Cemoto handkappen? Die zaten iig op mijn Husq toen ik hem kocht. Het tweede of derde ritje ging op op m'n plaat met <10km/h en toen brak er al een af... Ik ben benieuwd of die Chinese hendels dan intakt blijven. Het is in ieder geval wel een oplossing voor de veel te lange originele remhendel... Ik heb op een gegeven moment echter heel de pomp vervangen.
Die hendels zullen het wel overleven. Ze zijn niet zwakker of sterker dan de originele.
De handkappen zaten er al op toen ik hem kocht. Ze zijn niet veel soeps. Ze lijken erg op de Acerbis Rally Profile. Een kant mist de verzonken inbus-schroef en zit vast met een lompe zeskant. Komt ooit nog wel een nieuw setje al vindt ik die aluminium versies erg aan de prijs voor iets wat er bij mij (nog) vooral voor de looks op zit...