Als er nog iemand interesse heeft in een SMR510 uit 2008 (2007 model).
Ik ben de trotse eigenaar van een 701 uit 2017 en ondanks dat ik het liefst zoveel mogelijk husky's verzamel, kan ik niet op beiden tegelijk rijden.
10700 km gereden en meer dan volledige blokrevisie bij Keimpema motoren gehad, 300 km geleden.
Is er trouwens een apart topic voor een 701 of mag ik mij gezellig hier voegen?
gewoon blijven ja!!
wel regelmatig wat fotovoer posten anders mag je gaan
Is er wel maar komt niet echt van de grondAls er nog iemand interesse heeft in een SMR510 uit 2008 (2007 model).
Ik ben de trotse eigenaar van een 701 uit 2017 en ondanks dat ik het liefst zoveel mogelijk husky's verzamel, kan ik niet op beiden tegelijk rijden.
10700 km gereden en meer dan volledige blokrevisie bij Keimpema motoren gehad, 300 km geleden.
[afbeelding]
Is er trouwens een apart topic voor een 701 of mag ik mij gezellig hier voegen?
Alleen achter is een Mutant, voorband een goldspeed, bevalt op zich wel, al heb ik (met wat frisser weer) wel een paar keer het idee gehad wat feedback te missen. heb er maar een kleine 1000 km mee gereden, heb je husqy nog niet zo langHoe bevallen de Mutants die er nu onder liggen?
Mijn dank is groot! stuk betere kwaliteit foto's e.d. dan degene die ik gevonden had
Heb jij er nou al weer 1????oeehhh lekkahh!!
Weet je al wel wat er gaat komen?ik heb helemaal niks...
Mooi ding! Zag hem al staan op marktplaats!Komt in orde!
De 701 welke ik morgen ga ophalen.
*knip*
Mooi ding! Zag hem al staan op marktplaats!
Weet iemand of wielen van een 511 SMR (2011) met remschijven & tandwiel en al zo in een 510 SMR (2009) passen?
Hier ben ik weer, inmiddels wegens klagen van buren originele demper weer op de smr510 gezet.
Alleen nu blijft de uitlaat met het loslaten van het gas, klappen geven. Nou dacht ik dat het bij de andere demper die erop zat kwam omdat deze flens net niet lekker aansloot en dus valse lucht zou hebben gezogen (van iemand op het forum gehoord)
Maar nu zit de originele demper er weer op, en de klappen blijven zeer aanwezig, niet 1 of 2 bij loslaten van het gas maar bijna continue.
Iemand suggesties wat het zou kunnen zijn?
Mvg
Koen
lekker die andere demper terug zetten en een handje oordoppen door de brievenbus gooien