Als jij dat zo wil noemen allemaal prima.
Ik had graag mee gegaan alleen kan niet alles tegelijkertijd doen he
Olakennen jullie wellicht nog iemand die zo een fiets als jullie verkopen? In Zuid Holland?
Gewoon 95Watvoor wheeliejuice gooien jullie eigenlijk in de motor?
95 of 98 of zelfs 102?
Gewoon 95
daar kunnen we niet veel mee.
bouwjaar?
cc?
ombouw of orgineel smr?
budget?
onder de 2000,- en niet te oud o en niet te ver weg als in groningen
Wat voor een motor heb je koen?
In m'n 2008(injectie) gooide ik later 102 merkte weldegelijk verschil bij het oppakken.
Weet niet of een carb model er iets mee kan. Anders gewoon tanken wat er te tanken valt, maar geen diesel
Daar ben ik weer,
Weer met een domme beginnersvraag.
Je hebt als je olie verwisseld plus je filters, 1.7L olie nodig (zo staat dit in het WPHB, zonder filters 1.5)
Nu heb je aan de koppelingskant van het blok ook een boutje zitten, mij is verteld dat dit is om je olie niveau in je carter te meten. En is mij ook verteld dat als je de fiets rechtop zet, je de olie in het carter moet gooien tot dat er olie uit dat boutgaatje komt.
Dit gebeurde mij dus al bij 1.2 / 1.3L
Ik heb het boutje er maar terug in gedaan en opgevuld naar de 1.7L zoals voorgeschreven in het handboek.
Nu is mijn vraag,
Wat is juist?
Koen
Daar ben ik weer,
Weer met een domme beginnersvraag.
Je hebt als je olie verwisseld plus je filters, 1.7L olie nodig (zo staat dit in het WPHB, zonder filters 1.5)
Nu heb je aan de koppelingskant van het blok ook een boutje zitten, mij is verteld dat dit is om je olie niveau in je carter te meten. En is mij ook verteld dat als je de fiets rechtop zet, je de olie in het carter moet gooien tot dat er olie uit dat boutgaatje komt.
Dit gebeurde mij dus al bij 1.2 / 1.3L
Ik heb het boutje er maar terug in gedaan en opgevuld naar de 1.7L zoals voorgeschreven in het handboek.
Nu is mijn vraag,
Wat is juist?
Koen