Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Net ff klein stukje gereden met gereviseerde blok, donders wat loopt netjes en wat een vooruitgang met de aanpassingen 8-) volgende week eerste circuitdag op Assen :}
 
Hij loopt veel mooier maar dat kon ook bijna niet anders want bijna alles is vervangen. En door andere zuiger en krukas is die vlotter geworden, regeerd gewoon sneller op het gas.
Ik het er een cross zuiger inzitten nu, voorheen Enduro zuiger. Verschil is dat de crosszuiger vlak is en de Enduro zuiger beetje hol is aan bovenzijde .en ik heb een verbeterde versie van krukas nu en de balansas is er uit
 
Laatst bewerkt:
Hij loopt veel mooier maar dat kon ook bijna niet anders want bijna alles is vervangen. En door andere zuiger en krukas is die vlotter geworden, regeerd gewoon sneller op het gas.
Ik het er een cross zuiger inzitten nu, voorheen Enduro zuiger. Verschil is dat de crosszuiger vlak is en de Enduro zuiger beetje hol is aan bovenzijde .en ik heb een verbeterde versie van krukas nu en de balansas is er uit
 
Volgens stuurde iemand hier een tijdje terug met 2sites waar je alle bouten en moeren in allerlei kleuren kon bestellen, iemand die deze sites nog weet? Kan het bericht niet terugvinden
 
Vandaag nog ff stukje wezen rijden en wat me opvalt is dat die onderin wel rommelig loopt , iets op toeren gaat die als een malle.
Zou dat kunnen doordat de balansas eruit is?
Kijk voorop het circuit maakt het me niet uit , daar is toch gas open of dicht. Voor op de straat is het wat minder om mee te rijden
 
Vandaag nog ff stukje wezen rijden en wat me opvalt is dat die onderin wel rommelig loopt , iets op toeren gaat die als een malle.
Zou dat kunnen doordat de balansas eruit is?
Kijk voorop het circuit maakt het me niet uit , daar is toch gas open of dicht. Voor op de straat is het wat minder om mee te rijden

ja komt door de balans as.
hij pakt ook sneller op nu in de 1/2/3e versnelling als het goed is.
 
Ja hij blijft gaan door alle versnellingen :} maar viel me op dat die op straat wat loopt te hakkelen zodra je wat lager in toeren komt.
Rij zo wie zo niet veel op straat met ding, is zo slecht voor je rijbewijs :P
Ben zeer benieuwd volgende week eerste keer weer op circuit , zal wel weer ff wennen zijn en moet de boel ff inrijden :)
 
Ja hij blijft gaan door alle versnellingen :} maar viel me op dat die op straat wat loopt te hakkelen zodra je wat lager in toeren komt.
Rij zo wie zo niet veel op straat met ding, is zo slecht voor je rijbewijs :P
Ben zeer benieuwd volgende week eerste keer weer op circuit , zal wel weer ff wennen zijn en moet de boel ff inrijden :)

moet hem nu iets hoger in toeren houden om het leuk te houden ja
 
Volgens stuurde iemand hier een tijdje terug met 2sites waar je alle bouten en moeren in allerlei kleuren kon bestellen, iemand die deze sites nog weet? Kan het bericht niet terugvinden

Als je het voor kappen gaat gebruiken prima maar verder zou ik ze niet gebruiken voor andere zaken. Dan gewoon stalen bouten.
 
Vandaag nog ff stukje wezen rijden en wat me opvalt is dat die onderin wel rommelig loopt , iets op toeren gaat die als een malle.
Zou dat kunnen doordat de balansas eruit is?
Kijk voorop het circuit maakt het me niet uit , daar is toch gas open of dicht. Voor op de straat is het wat minder om mee te rijden

Ja komt door de balansas. Zonder rijdt een stuk beter in mijn ogen.

Trouwens, moet jij je motor na de revisie nog een keer laten afstellen? Anders een keer combineren? Ik moet ook nog namelijk
 
Laatst bewerkt:
de husq staat er weer helemaal ready bij
op naar de volgende wedstrijd op berghem!

33193288_10216046817034111_2213126639661875200_n.jpg
 
Ik laat verder niks afstellen, hooguit keer co waarde.
Ja komt door de balansas. Zonder rijdt een stuk beter in mijn ogen.

Trouwens, moet jij je motor na de revisie nog een keer laten afstellen? Anders een keer combineren? Ik moet ook nog namelijk
 
Nog ff vraagje, bandenspanning voor circuit was dat warm gemeten 1,8 of 1,5 weet het ff niet meer :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan