Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Heerlijk ff dagje rijden op juniortrack :] mooi druk en valt me niet tegen na poos niet gereden te hebben 8-)
 
Vlogen er toch nog ff een paar flink af vandaag, al met al lekker gereden :] op naar de volgende keer :)
 
Hoe hebben jullie axle sliders op jullie vooras gezet?
Ik heb namelijk 1 kant die hol is en 1 kant waar een inbus dop inzit.

Mvg
Koen
 
:] :]
full
 
@koen.

gaat het om nummer 19?

[afbeelding]

Ja het gaat inderdaad om nummer 19. De inbus "dop" aan de remschijfzijde van het wiel.
Hoe kan ik hier het beste een gat in maken?
En aan de andere kant is het gewoon vastmaken en thats it? Ik heb de universele SM projects slider bij SMX gekocht
 
Laatst bewerkt:
Ja het gaat inderdaad om nummer 19. De inbus "dop" aan de remschijfzijde van het wiel.
Hoe kan ik hier het beste een gat in maken?
En aan de andere kant is het gewoon vastmaken en thats it? Ik heb de universele SM projects slider bij SMX gekocht

inbus 12 is dat toch?
ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, zal met een boor zijn geweest neem ik aan
 
Gaat meer van zelf als de gaskraan open gaat 8-) doordat de balansas eruit is is die veel vlotter geworden :)
 
Zit er in de TE450 2004 ook een gasnaald in de carburateur ? Denk toch dat ik iets aan de afstelling moet doen voor in wat lager in toeren rijden. Merkte gisteren dat die soms net ff niet lekker oppakt bocht uit.
Wil dan eens kijken of ik dit kan oplossen door de naald te verzetten.
 
Excuseert u mij allen voor mijn lompigheid,
Deze is inderdaad gewoon open....
Ging er vanuit dat deze dicht was
Helaas heeft SMX ze niet op voorraad dus moeten ze uit Italië komen.
 
Laatst bewerkt:
Zit er in de TE450 2004 ook een gasnaald in de carburateur ? Denk toch dat ik iets aan de afstelling moet doen voor in wat lager in toeren rijden. Merkte gisteren dat die soms net ff niet lekker oppakt bocht uit.
Wil dan eens kijken of ik dit kan oplossen door de naald te verzetten.

Ja. Dat die veel vlotter zal zijn zal wel meevallen denk ik, gasreactie zal wel sterker/zenuwachtiger zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil binnenkort bij een SM570R uit 2003 gaan kijken. Wat zijn de aandachtspunten bij dat model?
Zijn er nog red flags bij de aankoop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan