Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

tijdje terug wedstrijd gereden op bilstain in belgie.
wat een baan is dat zeg :}

whci1d.jpg
 
Die baan ligt praktisch in mijn achtertuin. Ik was graag komen kijken, maar helaas waren er andere verplichtingen.

Ben je er in september bij in Charneux? Die wou ik wel komen kijken...
 
Nee, ik bedoel 450-570. 450-510 is de generatie daarna, de eerste wit/rode. Ik zoek nog alles uit de geel/blauwe tijd.

Dit apparaat moet weer in nieuwstaat worden gemaakt :
[afbeelding]

Nog steeds meer de 410-610-570 als ik het zo zie. Ik heb nog best wat liggen van een 410/610/570 maar als het weer naar nieuwstaat toe moet weet ik niet of het bruikbaar voor je is :P . Anders stuur je maar ff een berichtje wat je nodig hebt.
 
Goedemiddag,

Welke ketting en tandwielen kunnen jullie aanbevelen?
En hoeveel schakels zou deze ketting bij benadering moeten hebben?
Stalen of aluminium tandwielen?

Mvg,

Koen
 
ik heb moose ketting (zonder X of O ring)
maar voor straat gebruik zou ik dat persoonlijk wel doen.

verhouding is echt puur wat je zelf fijn vind.
mag hij wat agressiever dan zou je achter wat groter kunnen.
wil je hem wat tammer(met hoger topsnelheid) dan zou je achter wat kleiner kunnen
 
Goedemiddag,

Ik rijd met een omgebouwde 510 te. Nu is de voorvering erg slap. Wat is nu wijsheid?

Kan ik er sterkere veren in doen of voorvork van een smr kopen?
 
Goedemiddag,

Ik rijd met een omgebouwde 510 te. Nu is de voorvering erg slap. Wat is nu wijsheid?

Kan ik er sterkere veren in doen of voorvork van een smr kopen?

stap 1:
budget bepalen

stap 2:
opties naast elkaar leggen en de kosten bekijken.



je zou ze bij HK kunnen brengen.
service + ombouw naar supermoto.
zijn ze gelijk weer 100% vers
 
Goedemiddag allen,

Zelf helemaal nieuw in het Husky-wereldje, iemand paar goede webshops voor mij waar ik onderdelen kan bestellen voor de 701?

Dus ook de originele accessoires en dergelijke?
Heb eigenlijk niet zo heel veel zin om voor elk prijsje een dealer te bellen.
 
stap 1:
budget bepalen

stap 2:
opties naast elkaar leggen en de kosten bekijken.



je zou ze bij HK kunnen brengen.
service + ombouw naar supermoto.
zijn ze gelijk weer 100% vers

Bedankt voor de info, wil graag alles zelf doen. Budget is paar honderd. Maar zal eens informeren bij HK, desnoods Grizzly die zit bij mij dichtbij.
 
Bedankt voor de info, wil graag alles zelf doen. Budget is paar honderd. Maar zal eens informeren bij HK, desnoods Grizzly die zit bij mij dichtbij.

Naar supermoto trim aanpassen zou ik niet zelf doen. Reken op een goeie 600 euro voor ombouw + service als je poten verder nog goed zijn.

SMR vering kopen wordt het niet anders van, weet je ook niet wat je terug koopt. Daarnaast zijn die ook erg lastig te vinden als je 50mm marzocchi poten hebt
 
morgen een dagje buitenspelen op landsard eindhoven.
voor degene die spontaan zin hebben.

via supermotoschool.nl kun je je aanmelden (Y)
1300/1700 u
40euri
 
Terug
Bovenaan Onderaan