Speakerfreak
MF veteraan
- 31 jul 2004
- 2.639
- 121
Ik heb volgens mij nog wel een complete ontsteking liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb volgens mij nog wel een complete ontsteking liggen.
Het zou nr 55 (800042677) kunnen zijn. Dat is om pinnetje 54 tegen je gear indicator aan te drukken.
Je kan de gear indicator eraf halen en kijken of hij erachter zit;
Bekijk bijlage 1456501
Mag ik vragen wat je allemaal hebt vervangen bij de revisie? Heb je misschien ook een indicatie van de kosten voor de onderdelen?Ik ben bezig met een blokrevisie (bijna klaar inmiddels)
Hoe heb jij jouwe verlaagd? Zou voor mij ook nog een goeie zijn haha. Standaard lijkt sowieso anders dan mijne.Bekijk bijlage 1458647
Hij is 4cm verlaagd waardoor hij rechterop staat op de zijstandaard als origineel....
Iemand ervaring met dit clubje? Ik wil de Husqy dit jaar een keer op het circuit loslaten. Spa is volgens mij een mooiere en veiligere baan, maar dit is voor mij lekker dichtbij en onder begeleiding...
Bekijk bijlage 1458511
Misschien dat iemand van jullie nog interesse heeft om mee te gaan?
Die van maart ga ik ook niet redden. Ik was van plan om me in de "einsteigergruppe" in te schrijven en die rijden sowieso geen onverhard volgens de omschrijving.Gezellig, ik ga ook!
Die van maart waarschijnlijk niet maar de andere 2 probeer ik erbij te zijn.
Spa is inderdaad ook leuk maar daar zit geen offroad bij.
Als je aan veiligheid denkt hoef je hier niet naartoe te gaan
Jij hebt inderdaad een ander model. Ik zou gewoon in Google images jouw model en bouwjaar intypen en zoeken naar een foto waar de zijstandaard duidelijk op staat.
Exploded views en onderdeelnummers kan je hier makkelijk terugvinden;
Your source for OEM Husqvarna Motorcycle parts!
shop.italhusky.com
Na lang zoeken ben ik er achter dat de vorige eigenaar mijn motor heeft laten verlagen door spacers intern in de achterdemper te plaatsen waardoor hij niet meer maximaal kan uitveren; Lowering
Spa heeft wel een offroad stukje. Is alleen niet vaak open.Gezellig, ik ga ook!
Die van maart waarschijnlijk niet maar de andere 2 probeer ik erbij te zijn.
Spa is inderdaad ook leuk maar daar zit geen offroad bij.
Als je aan veiligheid denkt hoef je hier niet naartoe te gaan
Spa heeft wel een offroad stukje. Is alleen niet vaak open.
En wat je zegt, voor de veiligheid hoef je niet naar Bilstain te gaan haha.
Die van maart ga ik ook niet redden. Ik was van plan om me in de "einsteigergruppe" in te schrijven en die rijden sowieso geen onverhard volgens de omschrijving.
Normaal gesproken geeft circuitrijden mij een groter gevoel van veiligheid dan hard rijden op de openbare weg. Maar ik zie dat iig het asfalt gedeelte van Bilstain een smal baantje is met veel paaltjes en boompjes. Hoe kan het dat er dan wel internationale wedstrijden worden verreden als er maar zo weinig marge is als je valt? Die profs hebben toch ook geen zin om zich in de kreukels te rijden?
Misschien ga ik eerst maar eens een dagje kijken voordat ik me inschrijf...
Weet jij of er tijdens de dagen van 2Race (of een andere organisatie) op Spa begeleiding is voor de beginners?