Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Bedankt voor de tips... Dat eruit halen van het ringetje en het filter is ook een dingetje inderdaad... :X

Filter was inderdaad goedkoper bij Evolution, maar verzendkosten waren €15,- ipv €8,26.

Ik heb er voor de zekerheid ook maar meteen 2 besteld... :P
 
Laatst bewerkt:
hebben mensen van hier de interessen om eens met wat mensen een(middag/avondsessie) het midland circuit te huren?
dan is het prima betaalbaar en de kosten kun je laag houden.
als er animo voor is wil ik dit gerust oppakken en organiseren (:
 
Zomaar een circuit afhuren zie ik niet zitten omdat ik nog geen circuitervaring met de SM heb, maar ik ben wel aan het overwegen om een keer een training te volgen bij Marcel van Drunen. Alhoewel ik verwacht dat circuitdagen met de ZX6R het wel zullen gaan winnen. Je kan je geld tenslotte maar een keer uitgeven...
 
Ik wil het juist laagdrempelig en aantrekkelijk houden.
Een middahblok kost +-400€ heb ik begrepen.
Het is een circuit zonder off-road dus geen extreme skills nodig
 
hebben mensen van hier de interessen om eens met wat mensen een(middag/avondsessie) het midland circuit te huren?
dan is het prima betaalbaar en de kosten kun je laag houden.
als er animo voor is wil ik dit gerust oppakken en organiseren (:

Leuk initiatief. Lijkt me wel leuk om mee te doen.
 
eerst maar eens kijken hoeveel animo er hier is.
zou wel leuk zijn als het het "husq only" houden..

welke andere forumgroepen heb je in gedachten?

Husq only is leuk natuurlijk, maar denk niet dat er veel animo hier is.

Volgens mij had je nog een groep die circuitdagen reden. Maar dat kan ik later nog wel opzoeken/vragen.
 
Vandaag de Husqy weer in elkaar geschroeft en afgevuld met nieuwe BelRay Thumper olie. Hij staat weer klaar voor als de zon uitkomt...
20181127_215134.jpg

Afgelopen week ook een cadeautje voor mezelf gekocht; Gopro Hero 3+ Black. 6 Tientjes op MP incl. MicroSD... Nu nog even wachten op mn externe mic en helmet mount uit China...
20181220_200743.jpg
 
nice.
ik heb ook nog een 3+ black maar zit te denken om over te gaan naar wat verser materiaal.
iets met optical stabilizer erin ofzo
Ik heb vooralsnog een 808 #16 keychain cameraatje gebruikt. Deze heeft door de kleine accu continue voeding nodig. Dat is op de Kawa geen probleem, omdat hij op de tank gemonteerd zit. Maar de Husqy trilt te erg dus moet de camera naar de helm (of een chest mount). Daarnaast vindt het steeds leuker om te filmen en wil ik daarom 1080p bij 60fps kunnen filmen met een grotere field-of-view. Daarvoor is de 3+ goed genoeg. Ik ga toch niet echt video's monteren enzo. en heb ik geen zin om er honderden euro's aan uit te geven...

Welke mount gebruik jij op de SM?
 
Ik heb vooralsnog een 808 #16 keychain cameraatje gebruikt. Deze heeft door de kleine accu continue voeding nodig. Dat is op de Kawa geen probleem, omdat hij op de tank gemonteerd zit. Maar de Husqy trilt te erg dus moet de camera naar de helm (of een chest mount). Daarnaast vindt het steeds leuker om te filmen en wil ik daarom 1080p bij 60fps kunnen filmen met een grotere field-of-view. Daarvoor is de 3+ goed genoeg. Ik ga toch niet echt video's monteren enzo. en heb ik geen zin om er honderden euro's aan uit te geven...

Welke mount gebruik jij op de SM?

ik gebruik een helmmount.
bovenop de helm of onder de klep

 
Ik wil het blok van mij 610TE uit 1996 uit elkaar halen om nieuwe pakking etc te plaatsen (vorige eigenaar heeft daar kit en iets dat lijkt op kauwgum voor gebruikt). Ik krijg echter het buisje dat vanaf de waterpomp het blok in loopt niet uit het blok. Dit zou met een paar o-ringen op z'n plek moeten blijven zitten, maar ik krijg er geen beweging in. Iemand tips om dit buisje eruit te halen?
De distributie ketting loopt eromheen dus zolang het buisje er niet uit kan, krijgt ik het blok niet verder open 😬
Thx!
 
Ik wil het blok van mij 610TE uit 1996 uit elkaar halen om nieuwe pakking etc te plaatsen (vorige eigenaar heeft daar kit en iets dat lijkt op kauwgum voor gebruikt). Ik krijg echter het buisje dat vanaf de waterpomp het blok in loopt niet uit het blok. Dit zou met een paar o-ringen op z'n plek moeten blijven zitten, maar ik krijg er geen beweging in. Iemand tips om dit buisje eruit te halen?
De distributie ketting loopt eromheen dus zolang het buisje er niet uit kan, krijgt ik het blok niet verder open 😬
Thx!


Foto aub!
Durf het zo niet te zeggen
 
ik gebruik een helmmount.
bovenop de helm of onder de klep

Ik heb eergisteren voor het eerst een klein rondje gereden met de Gopro. Ik had hem op het stuur gemonteerd, maar ik vond de trillingen erg meevallen. Voor het geluid is een externe mic echt noodzakelijk. Het viel me alleen op dat door de "superview" optie het lijkt alsof ik overal 2x zo hard reed als werkelijk. Volgend ritje kijken of "wide" niet zo sterk vervormd.
 
Ik heb eergisteren voor het eerst een klein rondje gereden met de Gopro. Ik had hem op het stuur gemonteerd, maar ik vond de trillingen erg meevallen. Voor het geluid is een externe mic echt noodzakelijk. Het viel me alleen op dat door de "superview" optie het lijkt alsof ik overal 2x zo hard reed als werkelijk. Volgend ritje kijken of "wide" niet zo sterk vervormd.

dan heb je denk een beter mount dan dat ik had.
welke setting gebruik je om te filmen?

ik vaak 1080P / 60 FPS
4k heb ik nog nooit geprobeert.
misschien ook maar eens doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan