JVerdijk
MF veteraan
Funny thing, Ik heb de andere dus niet.
Ook geen db killer voor deze akra..
Heb je wat meet info over je motor?
bouwjaar/model enz, misschien kan ik je helpen aan een orgineel (enkel of dubbel) systeem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Funny thing, Ik heb de andere dus niet.
Ook geen db killer voor deze akra..
Het is een SM450R uit 2003.Heb je wat meet info over je motor?
bouwjaar/model enz, misschien kan ik je helpen aan een orgineel (enkel of dubbel) systeem.
Gisteren tijdens de oliewissel heb ik weer een typisch stukje Italiaans design ontdekt... De routing van de achterremleiding maakt een bocht tegen het blok waardoor de buitenmantel is gesmolten...
Bekijk bijlage 1391637
jup dit is een standaard iets bij de husqvarna's.Gisteren tijdens de oliewissel heb ik weer een typisch stukje Italiaans design ontdekt... De routing van de achterremleiding maakt een bocht tegen het blok waardoor de buitenmantel is gesmolten...
Bekijk bijlage 1391637
Ik ben ook maar voor de tie-wrap methode gegaan....Dat heb ik ook gehad en de remleiding is idd doorgeschuurd bij me. Nieuwe gemonteerd en zelfde verhaal. Heb het nu met een tiewrap naar buiten getrokken en dat blijft prima zitten.
Helaas!Fluor kappensets bestaan niet voor de oude Husqy's. Alleen voor de allernieuwste modellen.
Tenzij je een 2009/2010 model SMR hebt zijn 2004-2008 SMR/TE kappensets hetzelfde.
Voor de zekerheid toch maar het reservoir van de motor geschroefd en ingeklemd in de bankschroef. Met gepaste kracht is de dop gelukkig zonder schade losgekomen...Nu weer het volgende probleem oplossen; moer van het achterrem-reservoir wil niet los komen. Dus waarschijnlijk moet ik de cilinder van het frame losmaken en de bout in de bankschroef er uit draaien. Ik ben bang dat ik anders de bevestigingspunten op het frame verkracht...
Afgelopen Zondag weer dagje op Assen weze rijdenBleek dat SMX daar ook was met een groep rijders om wat te testen met de veeringdaar hadden ze HK voor ingehuurd. Ik heb de ballen verstand van veering dus was wel ff mooi om mee te kijkenGast van HK wou wel ff naar me brommert kijken of alles goed staat en dat bleek nog goed te zijn ook, heb in overleg de ingaande demping voor nog ff 2 klikjes verder dicht gezet. Bij lange bochten liep die na mijn gevoel wat wijd.Wat 2 klikjes kunnen doen he, in volgende sessie stuurde die merkbaar beter ook de banden tekenen goed af , niks geen sporen op de bandal met al weer leerzaam dagje met dank aan SMX en HK voor het goede advies en hulp
zal ik me hier ook even snel melden, heb m'n Superduke verkocht omdat die toch maar in de garage stond stof te happen en eenmaal op de baan het plezier er snel af met al die snelheidcontroles.
Heb ik me onderstaand aangeschaft.
Bekijk bijlage 1401213
Ik reed wel regelmatig gewone circuitdagen maar weet nog niet goed waar spontane supermotard circuit / vrij rijden dagen te raadplegen zijn
Ik hoor het graag
Thx ! Sommige wist ik idd al ...ik hou het in de gaten
2race.be op facebook
Of de kalender van spa francorchamps in de gaten houden.
Daar zijn dagen/dagdelen mogelijk om vrij te rijden.
Bekende fiets, wilde Kevin er zo snel al vanaf?