Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Omdat ik weet dat hier de liefhebbers van Italiaanse Husqies zitten, spam ik hier even.

Ik heb nog wat rood-wit Husqvarna kleding liggen, die ik niet meer nodig heb nu mijn motor gejat is. Geproduceerd door ProGrip, behalve de beanie. Bril is veel gebruikt, cross shirt (XL) minder vaak maar zitten wel vlekken op, de broek (EU52/US34) is eigenlijk nog prima. Beanie (rood/zwart) is nieuw gereserveerd.

Gratis afhalen in Amsterdam, verzenden kan wellicht ook. Stuur even een berichtje bij interesse.


Alles is opgehaald
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik weet dat hier de liefhebbers van Italiaanse Husqies zitten, spam ik hier even.

Ik heb nog wat rood-wit Husqvarna kleding liggen, die ik niet meer nodig heb nu mijn motor gejat is. Geproduceerd door ProGrip, behalve de beanie. Bril is veel gebruikt, cross shirt (XL) minder vaak maar zitten wel vlekken op, de broek (EU52/US34) is eigenlijk nog prima. Beanie (rood/zwart) is nieuw.

Gratis afhalen in Amsterdam, verzenden kan wellicht ook. Stuur even een berichtje bij interesse.

cc90322d-8cfc-411a-8851-704bdd606abd-jpeg.1504311
Oeh, deze muts vindt die zwarte muts wel leuk :)
 
Ik moet nog heel even wachten met het testen van mijn bandjes. We waren al bang dat de velgen niet helemaal tubeless proof waren, en dat bleek gisteren ochtend ook. Platte band:) Dus even wachten tot binnenbandjes binnen zijn. Ook maar gelijk nieuwe lagers, dan is het weer soepel straks.

Ook maar even nieuwe handkappen bestellen. Ik heb nu Cemoto's er op zitten, maar zijn niet meer goed :P Ik zit nu te denken aan Acerbis Supermotohandkappen. Had al geprobeerd of ik het zelfde model als die van mijn crosser kan pakken, maar die passen natuurlijk niet.
Wat hebben jullie??
20200523_142428.jpg
20200523_142451.jpg
 
Ik moet nog heel even wachten met het testen van mijn bandjes. We waren al bang dat de velgen niet helemaal tubeless proof waren, en dat bleek gisteren ochtend ook. Platte band:) Dus even wachten tot binnenbandjes binnen zijn. Ook maar gelijk nieuwe lagers, dan is het weer soepel straks.

Ook maar even nieuwe handkappen bestellen. Ik heb nu Cemoto's er op zitten, maar zijn niet meer goed :P Ik zit nu te denken aan Acerbis Supermotohandkappen. Had al geprobeerd of ik het zelfde model als die van mijn crosser kan pakken, maar die passen natuurlijk niet.
Wat hebben jullie??
Bekijk bijlage 1504402Bekijk bijlage 1504403
Chinese Acerbis Rally pro imitaties...

20180331_120636.jpg
 
Chinese Acerbis Rally pro imitaties...

Bekijk bijlage 1504419
Ah, die zijn ook wel nice! Ff kieken of ze die ook in zwart hebben :) Thnx
 
Met het mooie weer wil ik steeds liever het circuit op, maar helaas heb ik geen trailer. Heeft iemand omg. Utrecht een motortrailer te leen, of beter nog, plek om mij mee te nemen? Ik heb geen voorkeur qua circuit; dat komt misschien nog.
 

uit verveling maar eens een filmpje gemaakt van mijn wedstrijd in de UK vorig jaar.

wat een circuit is dat daar zeg! :}:9~
hopelijk gaan we nog eens terug die kant op om een weekendje plezier te maken.
Lekker offroad gedeelte!

Ik breng de mijne vandaag weg voor nieuwe keerringen in de voorvork. Huidige zitten er pas 1.5jaar en 1000km in... Beetje balen dus. Geen idee welk soort er nu in zit, maar hij gaat nu naar een veringspecialist die de vork even nakijkt en er sowieso SKF keerringen in zet. Ik denk dat ik zelfs vraag of hij deze Dual compound (voor MX toepassingen) er in zet.

image.jpg

Hopelijk blijven die langer goed...
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook gehad zelfs na een complete revisie bij hk blijft denk toch een zwak puntje. Sinds twee weken een nieuwe motor gekocht dus we kunnen weer los dit jaar
 
Heb ik ook gehad zelfs na een complete revisie bij hk blijft denk toch een zwak puntje. Sinds twee weken een nieuwe motor gekocht dus we kunnen weer los dit jaar
Wat heb je gekocht? Met/zonder kenteken?

2Race heeft nog steeds geen nieuwe data bekend gemaakt. Ik zag wel gisteren een filmpje dat er weer met supermoto's op Spa werd gereden...
 
Je kan ook rechtstreeks bij spa terecht, op hun website hebben ze een mooie calender online staan.

Helaas zijn de grenzen nu nog niet open voor recreatie 😒
 
Hoe is het op die vrije dagen geregeld? Zijn er dan ook groepen op basis van tempo of is het; Ieder voor zich en God voor ons allen?
 
Hoe is het op die vrije dagen geregeld? Zijn er dan ook groepen op basis van tempo of is het; Ieder voor zich en God voor ons allen?
Toen ik op Spa heb gereden was het volgens mij 2 verschillende groepen. Eén groep met scooters, 125cc-tjes, mini/pocketbike dingen, en slome Sumo's :P zoals ik, en eentje met iets meer getrainde mensen. Ik weet niet zeker of er nog een 3e groep was.
 
@Geldermalsen

als je gaat op een dag volgende kalender van de racb karting zelf. dan is het open pitlane meestal.
Hieronder een voorbeeld van hun planning.
zaterdag is het van 9.00 / 14.00 knallen met motoren.

1591197716861.png
 
Hallo,

ik ben nieuw op het husqvarna forum, ik heb sinds een maand of 4 een husqvarna te 450 Supermotard uitgevoerd! Super fijne motor met een enduro set erbij voor OTR seizoen.

Hiervoor had ik een Crf 450 er naast, maar ivm gebruik aan ruimte nu een motor met twee mogelijkheden.
Mijn vraag aan jullie? Voor offroad heb ik tandwiel achter 51 en voor op de weg 44.

Ik heb nu 13 voor, nu is de supermotard zeker niet voor op de snelweg, maar ben genoodzaakt daar wel af en toe gebruik van te maken in de toekomst

Welke tandwiel verhouding is beter geschikt voor de lange afstand. Het is maximaal 20 km snelweg denk ik. Is 14-44 Voldoende of moet achter ook omlaag.
Of heeft het meer te maken met ratio van de versnellingen.

Bij voorbaat, dank jullie wel
 
Hi Pride, gefeliciteerd met je nieuwe brommert!

Ik kan je niet van concrete tips voorzien, behalve dan dat ik het zelf zou berekenen. Verhoudingsgewijs rekenen, en je komt vanzelf op een nieuwe verhouding.

Zelf neig ik naar 20% zwaarder voor op de straat (binnenkort eens proberen...). Theoretisch gaat de top van 150 naar 180. In de praktijk betekent dat voor mij dat de 1 bruikbaar wordt, en ik op een dijk niet continu het gevoel heb dat 'ie op zijn tenen loopt; daar rijd je al gauw 120.
 
Ja zelf berekenen, daar ben ik dan weer niet zo goed in! Maar laat ik een poging wagen. Ik hoop op ervaringen van anderen te kunnen varen, ik hoef niet 150 te gaan hoor. Nu ga ik 120 op zijn top en heb ik het gevoel dat ik op maximaal zit.. dat is niet fijn rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan