Het Husqvarna TC/TE/SMR topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is vooral de zithouding en wendbaarheid het grote voordeel van de zwaardere sm's.
Ook op mijn 990 smr, die nog verder van sm is dan de 690/701 is dat de winst, die sm-genen.
Ik rij ook liever op mijn 450 in de stad qua speelsheid en wendbaarheid. Maar de koppel en kracht van de zware jongens maakt veel goed!
Ben benieuwd naar de 701, eind deze maand meer info over wanneer ik 2017 model kan halen

Juist om die reden is een maat van me onlangs van een 990 Superduke over gestapt naar een 690 Duke R (nadat hij 't apparaat van m'n vriendin eens goed bekeken had). Hij heeft daarnaast wel nog een hardcore circuit SM.
Ik heb zelf ook een zware jongen gehad, maar was er op den duur helemaal klaar mee. En eerlijk gezegd, wanneer je op bergpassen of andere stuurmanswegen gaat rijden, is zo'n ding beneden de 150 simpelweg langzaam. Dan is een 690/701 al een upgrade van jewelste.
 
Dat is wel waar, maar de 990 smr is wel een andere fiets dan de 990sdr. De smr is veel wendbaarder dan de duke. Geen naked voor mij!
Uiteindelijk is het toch vooral de berijder, ik rijd de meeste jongens in 020 het snot voor de ogen op mijn zware motor, en zal niet snel vergeten dat een meneer op een 1200 gs adventure mij ongelofelijk lesje motorrijden gaf in de bergpassen :)
Ben benieuwd welke ik straks het meeste rijd met een 450/701/990, hoop natuurlijk dat de 701 mijn hart verovert!
 
Ik heb ook wel eens op een 990 SMR gereden. Een andere maat van me heeft er zo een. Hij kan overigens ook een flink stukje SM sturen.

11722164_864109870338678_1622939874201104335_o.jpg


Maar op dit soort locaties... No match. 8-) In de Eifel gaat het gelijk op, maarja... Flauwe bochten...
 
Weet iemand of er al prefab tail tidys voor de 701 sm zijn?
Zit weer een mega taartschep op de achterkant. R&G vervangt ook achterlicht begrijp ik, dat hoeft van mij niet zo..
 
Weet iemand of er al prefab tail tidys voor de 701 sm zijn?
Zit weer een mega taartschep op de achterkant. R&G vervangt ook achterlicht begrijp ik, dat hoeft van mij niet zo..

Je kan het lelijke legale deel er zo van schroeven en dan heb je een klein schuin spatbordje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan